Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 80

Pedagogika pro učitele: Současné tendence ve vývoji hodnocení

Základní učební text Pedagogika pro učitele je nepostradatelný pro všechny studenty pedagogických oborů na pedagogických, filozofických, přírodovědeckých fakultách a na ČVUT v jejich praktické vzdělávací činnosti s…

prof. PhDr. Alena Vališová CSc., publikováno 2.7.2012 8:58, zhlédnuto 6742×

The Rainbow of English aneb sebehodnocení ve výuce angličtiny

Příklad dobré praxe je zaměřen na využití vlastních sebehodnoticích deskriptorů na 1. stupni ZŠ hravou formou. Cílem je, aby si žák uvědomil dosažení znalosti a dovednosti při výuce angličtiny a posílil sebevědomí při…

Mgr. Eva Voborníková, publikováno 16.3.2012 15:23, zhlédnuto 7385×

Zpětná vazba

Článek přináší kapitolu z knihy Komunikace ve školní třídě autorů Kláry Šeďové, Romana Švaříčka a Zuzany Šalamounové. Kapitola je věnována třetímu prvku v IRF struktuře – zpětné vazbě, již učitel formuluje v…

Klára Šeďová, publikováno 6.3.2012 9:58, zhlédnuto 12151×

Jak zjistíte postoj žáků k vašemu předmětu?

Seriál o evaluačních nástrojích využitelných pro učitele.

Jana Hrubá, publikováno 16.12.2011 9:06, zhlédnuto 8457×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 4

Kolik K má správný žák?

Článek se zabývá problematikou tvořivého myšlení žáků a jeho podporou.

Blanka Rozehnalová, publikováno 14.12.2011 12:42, zhlédnuto 6355×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 3

Evropské jazykové portfolio v kontextu rakouské školy

Na jedné rakouské škole se podařilo úspěšně integrovat práci s Evropským jazykovým portfoliem do výuky všech cizích jazyků a to i včetně němčiny. Škola svým žákům nabízí nejen kvalitní výuku několika cizích…

Kamila Sladkovská, publikováno 14.9.2011 13:28, zhlédnuto 6021×, hodnocení: Hodnocení: 3

Nástroje hodnocení podporující objevování a učení

Článek shrnuje hodnoticí nástroje využitelné ve školách s partnerským přístupem k žákům (využívajících např. Montessori metodu, program RWCT ad.), které podporují touhu učit se a přispívají k celoživotnímu učení.…

Táňa Kadlecová, publikováno 22.6.2011 14:17, zhlédnuto 7429×, hodnocení: Hodnocení: 2

Celostátní testování žáků v Evropě – výtah ze studie

Studie Celostátní testování žáků v Evropě: Cíle, organizace a využití výsledků je komplexním přehledem o vývoji, cílech a organizaci celostátních testů v evropských zemích (členské státy EU, Island, Lichtenštejnsko a…

Miroslava Salavcová, publikováno 1.3.2011 13:44, zhlédnuto 4348×, 1 komentář

Němčina Evropské jazykové portfolio a učení na stanovištích

Článek přináší příklad z výukové praxe na ZŠ Antonínská v Brně. Snahou bylo inspirovat ostatní vyučující a informovat je o možnostech, jak využívat EJP ve výuce cizího jazyka. V úvodu jsou shrnujícím způsobem…

Alice Brychová, publikováno 10.1.2011 16:36, zhlédnuto 10174×, hodnocení: Hodnocení: 4

České školství na rozcestí?

Článek se zabývá zjištěními světové poradenské a konzultační firmy McKinsey & Company o aktuální situaci v českém školství. Studie se jmenuje "Klesající výsledky českého základního a středního školství: fakta a…

Miroslava Salavcová, publikováno 13.12.2010 19:52, zhlédnuto 15647×

31 — 40 z celkem 80
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
29.11.2020 10:51
V listopadu jsme se od PhDr. Martiny Černé dozvěděli, jak se může učitel podílet na…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
30.11.2020 13:50
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
30.11.2020 12:46
Skupina PPUČ
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
30.11.2020 11:26
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání