RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 73

Diagnostická funkce autonomního hodnocení žáka

Příspěvek popisuje diagnostické metody, které je možné využít pro sebehodnocení žáka.

Alena Rakoušová, publikováno 13.8.2008 8:20, zhlédnuto 10389×

Absolventské práce žáků 9. ročníku

Příspěvek přibližuje význam a podobu absolventských prací v ZŠ Plaňany v posledních třech letech. Jedná se o podrobný popis aktivity žáků 8. a 9. ročníku. Jsou zde uvedena také konkrétní pravidla, kterými se žáci…

Lukáš Istenčin, publikováno 5.8.2008 13:20, zhlédnuto 10809×

Kritéria evaluace vyučovacího procesu

Autorka příspěvku se zaměřuje na evaluaci výuky v souvislosti s rozvíjením metakognice u žáků. Mnoha výzkumy bylo prokázáno, že pouhé pasivní přijímání poznatků a jejich následná reprodukce nepřináší žádoucí…

Věra Kosíková, publikováno 3.8.2008 12:33, zhlédnuto 14620×

Hodnocení a sebehodnocení žáků na 1. stupni ZŠ

Jádrem příspěvku jsou pracovní listy, které usnadňují žákovi hodnocení vlastní práce a pokroku v učení.

Daniela Trojovská, publikováno 14.5.2008 0:00, zhlédnuto 14331×

Vztah žáků a rodičů ke klasifikaci na základní škole

Možnosti zkvalitnění hodnotícího procesu je třeba prostřednictvím důkladné analýzy vlastní činnosti, jejích pozitiv a negativ.

Robert Čapek, publikováno 28.3.2008 0:00, zhlédnuto 6995×

Klasifikace dnes?

Současná problematika hodnocení – klasifikace.

Tomáš Pavlas, publikováno 29.2.2008 0:00, zhlédnuto 8829×

Sebehodnocení žáků

Článek popisuje typologii žákovského sebehodnocení v deseti typech. Vymezení typů předchází část objasňující problematiku sebehodnocení, ke které se jednotlivé typy vztahují. Jednotlivé typy sebehodnocení jsou popsány a…

Alena Rakoušová, publikováno 14.2.2008 0:00, zhlédnuto 56657×

Hodnocení žáků v málotřídních školách

Článek se zabývá problematikou hodnocení žáků v prostředí málotřídní školy. Zmiňuje přístupy k hodnocení v málotřídní škole, typy hodnocení, pravidla, kritéria a záznamy hodnocení, a možnosti spolupráce s rodiči…

Jiří Brant, publikováno 5.2.2008 0:00, zhlédnuto 15394×

Vzájemné hodnocení žáků málotřídní školy

Článek rozebírá problematiku vrstevnického neboli vzájemného hodnocení žáků. V článku se dočtete o výhodách, ale i úskalích vzájemného hodnocení a o tom, jak jej aplikovat a správně využívat za dodržení určitých…

Alena Rakoušová, publikováno 5.2.2008 0:00, zhlédnuto 7774×

Sebehodnocení žáka – nástroj k hodnocení žákova pokroku

Příspěvek je zaměřen na systém sebehodnocení žáků na ZŠ Táborská. V tomto procesu jsou ve škole využívány především týdenní plány na 1. stupni a žákovské knížky na 2. stupni. Významným prvkem, kterým se žáci…

Darina Brücknerová, publikováno 15.1.2008 0:00, zhlédnuto 11011×

41 — 50 z celkem 73
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
23.5.2019 20:59
Omlouváme se, webinář jsme pro technické problémy museli zrušit. Budeme hledat nový termín.
24.5.2019 10:03
Setkání s Františkem Brožem je zaměřeno na možnosti využití sportovních textů k…
20.5.2019 12:55
Kratičký, ale dle mého soudu zcela zásadní text. Myslím, že ukazuje, že binární…
22.5.2019 19:24
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 22. 5. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
23.5.2019 11:23
fórum Aktuality
- online setkání - středa 29. 5. 2019, 20:00 Čtenářská gramotnost a čtenářské…
22.5.2019 13:50
Chceme umět dobře číst a chceme rozumět textu? Jasně, a to nejen my, ale také naši…
16.5.2019 10:15
Já využívám ve výuce více simulace, ale tyhle kostičky by mě asi jako žáka bavily…
22.5.2019 10:11
Skupina PPUČ
V úterý 7. 5. proběhlo Setkání společenství praxe pro vzdělávací oblasti Matematika a…
23.5.2019 11:08
Středa 29. 5. 2019, 20:00 Sportovní text - nástroj k rozvoji čtenářství Setkání s…
16.5.2019 19:34
Na dubnový webinář k matematické gramotnosti navazuje webinář s tématem čtenářské…
7.5.2019 18:04
Co si ovšem představit pod pojmem \"pokud se s tím neztotožní\". Žáci se často s…
21.5.2019 12:29
Skupina PPUČ
Jarní setkání Společenství praxe vzdělávacího oboru Český jazyk a literatura