Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 80

Hodnocení a sebehodnocení žáků na 1. stupni ZŠ

Jádrem příspěvku jsou pracovní listy, které usnadňují žákovi hodnocení vlastní práce a pokroku v učení.

Daniela Trojovská, publikováno 14.5.2008 0:00, zhlédnuto 15680×

Vztah žáků a rodičů ke klasifikaci na základní škole

Možnosti zkvalitnění hodnotícího procesu je třeba prostřednictvím důkladné analýzy vlastní činnosti, jejích pozitiv a negativ.

Robert Čapek, publikováno 28.3.2008 0:00, zhlédnuto 7890×

Klasifikace dnes?

Současná problematika hodnocení – klasifikace.

Tomáš Pavlas, publikováno 29.2.2008 0:00, zhlédnuto 9774×

Sebehodnocení žáků

Článek popisuje typologii žákovského sebehodnocení v deseti typech. Vymezení typů předchází část objasňující problematiku sebehodnocení, ke které se jednotlivé typy vztahují. Jednotlivé typy sebehodnocení jsou popsány a…

Alena Rakoušová, publikováno 14.2.2008 0:00, zhlédnuto 66547×

Hodnocení žáků v málotřídních školách

Článek se zabývá problematikou hodnocení žáků v prostředí málotřídní školy. Zmiňuje přístupy k hodnocení v málotřídní škole, typy hodnocení, pravidla, kritéria a záznamy hodnocení, a možnosti spolupráce s rodiči…

Jiří Brant, publikováno 5.2.2008 0:00, zhlédnuto 16416×

Vzájemné hodnocení žáků málotřídní školy

Článek rozebírá problematiku vrstevnického neboli vzájemného hodnocení žáků. V článku se dočtete o výhodách, ale i úskalích vzájemného hodnocení a o tom, jak jej aplikovat a správně využívat za dodržení určitých…

Alena Rakoušová, publikováno 5.2.2008 0:00, zhlédnuto 8851×

Sebehodnocení žáka – nástroj k hodnocení žákova pokroku

Příspěvek je zaměřen na systém sebehodnocení žáků na ZŠ Táborská. V tomto procesu jsou ve škole využívány především týdenní plány na 1. stupni a žákovské knížky na 2. stupni. Významným prvkem, kterým se žáci…

Darina Brücknerová, publikováno 15.1.2008 0:00, zhlédnuto 12739×

Deník mé cesty k úspěchu aneb Žákovská knížka trochu jinak

Příspěvek popisuje etapy vývoje sebehodnocení žáků na ZŠ a MŠ Regionu Karlovarský venkov. V první etapě byly vytvořeny zásady a pravidla sebehodnocení, ve druhé etapě byl ověřován měsíční list hodnocení žáka a ve…

Darina Brücknerová, publikováno 21.11.2007 0:00, zhlédnuto 9497×

Způsob práce s portfoliem v primární škole

Příspěvek představuje možnost využití a práci s žákovským portfoliem v primární škole.

Anna Tomková, publikováno 3.8.2007 0:00, zhlédnuto 10171×

Učitelské portfolio

Příspěvek popisuje význam učitelského portfolia a jeho možné podoby.

Anna Tomková, publikováno 3.8.2007 0:00, zhlédnuto 13113×

51 — 60 z celkem 80
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
22.1.2021 21:21
Pepánek
Tak já si myslím, že žák pod vlivem drog je veliký problém, který je rozhodně třeba…
21.1.2021 8:00
Jak využít pohádku v práci s dětmi v předškolním vzděláváním vám může ukázat…
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
22.1.2021 17:41
Pepínek
Já si myslím, že třeba většina lidí hledá na marihuaně něco špatného a je to…
20.1.2021 11:56
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
22.1.2021 1:08
Uvilínek
Ahojte, já jsem na tom byla úplně stejně a nebylo to tedy o moc lepší. Myslím si, že…
18.1.2021 8:00
Kolega Kamil Bujárek vám ve svém článku ukáže využití Google Classroom v distanční…
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…