RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 77

Výhody a nevýhody slovního hodnocení

Příspěvek shrnuje klady a zápory slovního hodnocení.

Šárka Miková, publikováno 25.7.2007 0:00, zhlédnuto 12378×

Místo známek body

Kritický pohled na klasifikaci a její nahrazení bodovým hodnocením.

Oldřich Suchoradský, publikováno 17.7.2007 0:00, zhlédnuto 13948×

Spolupráce školy s rodiči a evaluace ve finském ŠVP

Ukázka ze ŠVP helsinské Základní školy Käpylä nabízí možný způsob pojetí spolupráce školy s rodiči a evaluace v základním školním dokumentu.

Základní škola Käpylä, Helsinky, Finsko, publikováno 2.7.2007 0:00, zhlédnuto 8659×

Tresty a klíčové kompetence

Pozitiva a negativa trestání žáků a jejich důsledky ve vztahu ke klíčovým kompetencím.

Jana Nováčková, publikováno 17.5.2007 0:00, zhlédnuto 4999×

Kdy a jak používat slovní hodnocení?

Praktická zkušenost se slovním hodnocením.

Marie Slejšková, publikováno 3.5.2007 0:00, zhlédnuto 21771×

Problematika hodnocení ve škole

Současná kurikulární reforma v ČR usiluje o komplexní změny na všech stupních vzdělávací soustavy. Změnu vzdělávacího obsahu si nelze představit bez souběžné proměny výukových metod a hodnotících postupů. Článek…

Karel Starý, publikováno 24.11.2006 0:00, zhlédnuto 23930×

Sumativní a formativní hodnocení

Rozdíl mezi formativním a sumativním hodnocením, jejich výhody a nevýhody. Překážky rozšíření formativního hodnocení a možnosti jejich překonávání.

Karel Starý, publikováno 23.11.2006 0:00, zhlédnuto 47393×, 1 komentář

Portfoliové hodnocení v domácím vzdělávání

Článek poskytuje informace o domácím vzdělávání, objasňuje a zpřesňuje pojmy s ním spojené, ale především se zabývá portfoliovým hodnocením - jeho formou a významem. Autorka svá tvrzení dokládá svou vlastní…

Kateřina Jančaříková, publikováno 30.10.2006 0:00, zhlédnuto 18225×

Literatura k hodnocení žáků

Vzhledem k tomu, že se problematika hodnocení za posledních 15 let velmi změnila, neuvádíme v seznamu u nás dostupné literatury tituly vydané před rokem 1990. Seznam budeme průběžně aktualizovat.

VÚP Praha, publikováno 11.10.2006 0:00, zhlédnuto 15537×

Evropské jazykové portfolio - motivace, reflexe a sebehodnocení žáků

Inspirace pro používání alternativního nástroje hodnocení výsledků vzdělávání v cizích jazycích.

PhDr. Milena Zbranková, publikováno 14.9.2006 0:00, zhlédnuto 12455×

61 — 70 z celkem 77
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
21.1.2020 7:39
Je pravda, že rozporovat se dá opravdu všechno. Také se to stále ve větší míře děje.…
18.1.2020 0:18
Projekt Kolegiální podpora se zaměřuje na učitele základ ní ch i mateřských škol a…
6.1.2020 21:12
Fórum je uzavřené, je určeno pouze pro ředitele a vedoucí pedagogické pracovníky škol a…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
20.1.2020 16:53
Mohl bych rozporovat každý druhý bod, za všechny jen ten poslední: \"Očekávané výsledky…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
10.12.2019 22:23
canyla
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
20.1.2020 10:08

Děkujeme za upozornění, poznámka byla podlněna do zadání dotyčného úkolu. Tým…

15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV