Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 80

Učitelské portfolio

Příspěvek popisuje význam učitelského portfolia a jeho možné podoby.

Anna Tomková, publikováno 3.8.2007 0:00, zhlédnuto 13117×

Vysvědčení vytvořené spolužáky

Aktivity vedoucí ke kladnému posuzování spolužáků, k hledání pěkných vlastností u druhých a v závěrečné fázi ke zpestření předávání vysvědčení.

Eva Špačková, publikováno 26.7.2007 0:00, zhlédnuto 8025×

Výhody a nevýhody známkování

Příspěvek shrnuje klady a zápory hodnocení formou známkování.

Šárka Miková, publikováno 25.7.2007 0:00, zhlédnuto 10136×

Výhody a nevýhody slovního hodnocení

Příspěvek shrnuje klady a zápory slovního hodnocení.

Šárka Miková, publikováno 25.7.2007 0:00, zhlédnuto 14135×

Místo známek body

Kritický pohled na klasifikaci a její nahrazení bodovým hodnocením.

Oldřich Suchoradský, publikováno 17.7.2007 0:00, zhlédnuto 15080×

Spolupráce školy s rodiči a evaluace ve finském ŠVP

Ukázka ze ŠVP helsinské Základní školy Käpylä nabízí možný způsob pojetí spolupráce školy s rodiči a evaluace v základním školním dokumentu.

Základní škola Käpylä, Helsinky, Finsko, publikováno 2.7.2007 0:00, zhlédnuto 9007×

Tresty a klíčové kompetence

Pozitiva a negativa trestání žáků a jejich důsledky ve vztahu ke klíčovým kompetencím.

Jana Nováčková, publikováno 17.5.2007 0:00, zhlédnuto 5271×

Kdy a jak používat slovní hodnocení?

Praktická zkušenost se slovním hodnocením.

Marie Slejšková, publikováno 3.5.2007 0:00, zhlédnuto 24536×

Problematika hodnocení ve škole

Současná kurikulární reforma v ČR usiluje o komplexní změny na všech stupních vzdělávací soustavy. Změnu vzdělávacího obsahu si nelze představit bez souběžné proměny výukových metod a hodnotících postupů. Článek…

Karel Starý, publikováno 24.11.2006 0:00, zhlédnuto 25741×

Sumativní a formativní hodnocení

Rozdíl mezi formativním a sumativním hodnocením, jejich výhody a nevýhody. Překážky rozšíření formativního hodnocení a možnosti jejich překonávání.

Karel Starý, publikováno 23.11.2006 0:00, zhlédnuto 57374×, 1 komentář

61 — 70 z celkem 80
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
22.1.2021 21:21
Pepánek
Tak já si myslím, že žák pod vlivem drog je veliký problém, který je rozhodně třeba…
23.1.2021 18:00
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
22.1.2021 17:41
Pepínek
Já si myslím, že třeba většina lidí hledá na marihuaně něco špatného a je to…
21.1.2021 8:00
Jak využít pohádku v práci s dětmi v předškolním vzděláváním vám může ukázat…
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
22.1.2021 1:08
Uvilínek
Ahojte, já jsem na tom byla úplně stejně a nebylo to tedy o moc lepší. Myslím si, že…
20.1.2021 11:56
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…