Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 80

Žákovské portfolio a jeho cíle v primární škole

Příspěvek popisuje žákovské portfolio a jeho druhy v primární škole.

Anna Tomková, publikováno 3.8.2007 0:00, zhlédnuto 19182×

Vysvědčení vytvořené spolužáky

Aktivity vedoucí ke kladnému posuzování spolužáků, k hledání pěkných vlastností u druhých a v závěrečné fázi ke zpestření předávání vysvědčení.

Eva Špačková, publikováno 26.7.2007 0:00, zhlédnuto 8592×

Výhody a nevýhody známkování

Příspěvek shrnuje klady a zápory hodnocení formou známkování.

Šárka Miková, publikováno 25.7.2007 0:00, zhlédnuto 11200×

Výhody a nevýhody slovního hodnocení

Příspěvek shrnuje klady a zápory slovního hodnocení.

Šárka Miková, publikováno 25.7.2007 0:00, zhlédnuto 15786×

Místo známek body

Kritický pohled na klasifikaci a její nahrazení bodovým hodnocením.

Oldřich Suchoradský, publikováno 17.7.2007 0:00, zhlédnuto 16266×

Spolupráce školy s rodiči a evaluace ve finském ŠVP

Ukázka ze ŠVP helsinské Základní školy Käpylä nabízí možný způsob pojetí spolupráce školy s rodiči a evaluace v základním školním dokumentu.

Základní škola Käpylä, Helsinky, Finsko, publikováno 2.7.2007 0:00, zhlédnuto 9612×

Tresty a klíčové kompetence

Pozitiva a negativa trestání žáků a jejich důsledky ve vztahu ke klíčovým kompetencím.

Jana Nováčková, publikováno 17.5.2007 0:00, zhlédnuto 5646×

Kdy a jak používat slovní hodnocení?

Praktická zkušenost se slovním hodnocením.

Marie Slejšková, publikováno 3.5.2007 0:00, zhlédnuto 26599×

Problematika hodnocení ve škole

Současná kurikulární reforma v ČR usiluje o komplexní změny na všech stupních vzdělávací soustavy. Změnu vzdělávacího obsahu si nelze představit bez souběžné proměny výukových metod a hodnotících postupů. Článek…

Karel Starý, publikováno 24.11.2006 0:00, zhlédnuto 27258×

Sumativní a formativní hodnocení

Rozdíl mezi formativním a sumativním hodnocením, jejich výhody a nevýhody. Překážky rozšíření formativního hodnocení a možnosti jejich překonávání.

Karel Starý, publikováno 23.11.2006 0:00, zhlédnuto 63412×, 1 komentář

61 — 70 z celkem 80
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
9.9.2021 13:17
Dominika
Dobrý den, nevíte prosím, zda má mateřská škola, kterou dítě navštěvovalo před…
15.9.2021 9:32
Středoškoláci si vyzkouší práci marketéra nebo projekťáka. Začínají oblíbené…
13.9.2021 10:29
Odkaz jako reklama byl deaktivován. Redakce Metodického portálu RVP.CZ
19.8.2021 21:19
Skupina PPUČ
Digifolio náleží týmu workshopu „Oborové dny na Skálovce“. Workshop proběhl na…
9.9.2021 11:37
michelle.fechtnerova@seznam.cz
Dobrý den,chci se zeptat, Jestli může jet s 10 předškolními dětmi vlakem pouze 1…
13.9.2021 10:08
Možná už jste viděli některé díly seriálu Ochránce. Lukáš Vaculík jako školský…
11.9.2021 7:24
Paní Milá nám podstrčila nenápadnou reklamu na službu, která nabízí pronájem…
12.7.2021 20:11
V příloze pdf najdete metodický postup + přílohy, jak realizovat toto téma, Toto téma je…
8.9.2021 20:43
Návštěvník (maminka)
Dobrý den, můžete mi prosím někdo znalý zákonů odpovědět, kolik může být akt. max.…
9.9.2021 8:30
Pro účastníky Závěrečné konference jsme připravili Reflektivní deník. Jedná se o…
10.9.2021 19:47
Dobrý den, měla bych na Vás otázku. Pracuji v menší firmě, ale za nějakou dobu nás…
12.7.2021 20:10
Projekt Programy pro školy – ROZVOJ KOMPETENCÍ PRO DEMOKRATICKOU KULTURU   Operační…