Metodický portál RVP.CZ prochází změnami. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 80

Žákovské portfolio a jeho cíle v primární škole

Příspěvek popisuje žákovské portfolio a jeho druhy v primární škole.

Anna Tomková, publikováno 3.8.2007 0:00, zhlédnuto 18075×

Vysvědčení vytvořené spolužáky

Aktivity vedoucí ke kladnému posuzování spolužáků, k hledání pěkných vlastností u druhých a v závěrečné fázi ke zpestření předávání vysvědčení.

Eva Špačková, publikováno 26.7.2007 0:00, zhlédnuto 8247×

Výhody a nevýhody známkování

Příspěvek shrnuje klady a zápory hodnocení formou známkování.

Šárka Miková, publikováno 25.7.2007 0:00, zhlédnuto 10604×

Výhody a nevýhody slovního hodnocení

Příspěvek shrnuje klady a zápory slovního hodnocení.

Šárka Miková, publikováno 25.7.2007 0:00, zhlédnuto 14916×

Místo známek body

Kritický pohled na klasifikaci a její nahrazení bodovým hodnocením.

Oldřich Suchoradský, publikováno 17.7.2007 0:00, zhlédnuto 15596×

Spolupráce školy s rodiči a evaluace ve finském ŠVP

Ukázka ze ŠVP helsinské Základní školy Käpylä nabízí možný způsob pojetí spolupráce školy s rodiči a evaluace v základním školním dokumentu.

Základní škola Käpylä, Helsinky, Finsko, publikováno 2.7.2007 0:00, zhlédnuto 9241×

Tresty a klíčové kompetence

Pozitiva a negativa trestání žáků a jejich důsledky ve vztahu ke klíčovým kompetencím.

Jana Nováčková, publikováno 17.5.2007 0:00, zhlédnuto 5417×

Kdy a jak používat slovní hodnocení?

Praktická zkušenost se slovním hodnocením.

Marie Slejšková, publikováno 3.5.2007 0:00, zhlédnuto 25497×

Problematika hodnocení ve škole

Současná kurikulární reforma v ČR usiluje o komplexní změny na všech stupních vzdělávací soustavy. Změnu vzdělávacího obsahu si nelze představit bez souběžné proměny výukových metod a hodnotících postupů. Článek…

Karel Starý, publikováno 24.11.2006 0:00, zhlédnuto 26425×

Sumativní a formativní hodnocení

Rozdíl mezi formativním a sumativním hodnocením, jejich výhody a nevýhody. Překážky rozšíření formativního hodnocení a možnosti jejich překonávání.

Karel Starý, publikováno 23.11.2006 0:00, zhlédnuto 60056×, 1 komentář

61 — 70 z celkem 80
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
18.4.2021 22:20
Samson
fórum KLUB
Dobrý den, prosím Vás touto cestou o vyplnění dotazníku na téma Omezení práce z domova…
19.4.2021 8:30
Podzimní běh Společenství praxe přinesl i setkání nad tématem Českého jazyka a…
15.4.2021 16:59
Zdravíme,  vstup do místnosti se otevře zhruba 15 minut před začátkem na stránce daného…
13.4.2021 9:18
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenstvím praxe Český jazyk a literatura, které proběhlo online 7. 4.…
9.4.2021 10:09
fórum KLUB
Modul odkazy má svého zástupce v podobě postavičky, kterou můžete nyní vidět například…
15.4.2021 8:30
Jak pracovat s podcasty jako s novým médiem ve výuce vám ukáže Vanda Vaníčková. Její…
15.4.2021 15:55
Dobry den. Chcem se zeptat, či sa na webináře musí přihlašovat, či je to tak, že se v…
8.4.2021 9:41
Skupina PPUČ
Společenství praxe i nadále rozšiřují svojí popularitu jak dokazuje setkání…
8.4.2021 20:26
Dovolila bych si rozšířit o tip na cvičebnici "Vyjmenovaná slova s čertíkem Kvítkem"[…
12.4.2021 8:30
Co je nového na metodickém portálu RVP.CZ, jak využít produkt Učitel 21 pro zhodnocení…
14.4.2021 8:19
Stříbrná nit úspěšně pokračuje dodnes. Hezký přehled nejzajímavější ch epizod…
7.4.2021 13:08
Skupina PPUČ
Setkání ve společenství praxe pro učitelky a učitele českého jazyka a literární…