RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 21

Sebehodnocení žáků

Článek popisuje typologii žákovského sebehodnocení v deseti typech. Vymezení typů předchází část objasňující problematiku sebehodnocení, ke které se jednotlivé typy vztahují. Jednotlivé typy sebehodnocení jsou popsány a…

Alena Rakoušová, publikováno 14.2.2008 0:00, zhlédnuto 60132×

Sebehodnocení žáka – nástroj k hodnocení žákova pokroku

Příspěvek je zaměřen na systém sebehodnocení žáků na ZŠ Táborská. V tomto procesu jsou ve škole využívány především týdenní plány na 1. stupni a žákovské knížky na 2. stupni. Významným prvkem, kterým se žáci…

Darina Brücknerová, publikováno 15.1.2008 0:00, zhlédnuto 11532×

Deník mé cesty k úspěchu aneb Žákovská knížka trochu jinak

Příspěvek popisuje etapy vývoje sebehodnocení žáků na ZŠ a MŠ Regionu Karlovarský venkov. V první etapě byly vytvořeny zásady a pravidla sebehodnocení, ve druhé etapě byl ověřován měsíční list hodnocení žáka a ve…

Darina Brücknerová, publikováno 21.11.2007 0:00, zhlédnuto 8986×

Způsob práce s portfoliem v primární škole

Příspěvek představuje možnost využití a práci s žákovským portfoliem v primární škole.

Anna Tomková, publikováno 3.8.2007 0:00, zhlédnuto 9710×

Učitelské portfolio

Příspěvek popisuje význam učitelského portfolia a jeho možné podoby.

Anna Tomková, publikováno 3.8.2007 0:00, zhlédnuto 12303×

Žákovské portfolio a jeho cíle v primární škole

Příspěvek popisuje žákovské portfolio a jeho druhy v primární škole.

Anna Tomková, publikováno 3.8.2007 0:00, zhlédnuto 15971×

Vysvědčení vytvořené spolužáky

Aktivity vedoucí ke kladnému posuzování spolužáků, k hledání pěkných vlastností u druhých a v závěrečné fázi ke zpestření předávání vysvědčení.

Eva Špačková, publikováno 26.7.2007 0:00, zhlédnuto 7657×

Portfoliové hodnocení v domácím vzdělávání

Článek poskytuje informace o domácím vzdělávání, objasňuje a zpřesňuje pojmy s ním spojené, ale především se zabývá portfoliovým hodnocením - jeho formou a významem. Autorka svá tvrzení dokládá svou vlastní…

Kateřina Jančaříková, publikováno 30.10.2006 0:00, zhlédnuto 18247×

Evropské jazykové portfolio - motivace, reflexe a sebehodnocení žáků

Inspirace pro používání alternativního nástroje hodnocení výsledků vzdělávání v cizích jazycích.

PhDr. Milena Zbranková, publikováno 14.9.2006 0:00, zhlédnuto 12460×

Práce s týdenním plánem na 1. stupni základní školy

Příspěvek seznamuje s výhodami používání týdenního plánu na 1.stupni ZŠ, ukazuje možnosti využití plánu pro sebehodnocení žáků. Text je doplněn ukázkami plánů využívaných v 1., 2. a 4. ročníku.

Pavel Škramlík, publikováno 12.9.2006 0:00, zhlédnuto 12523×

11 — 20 z celkem 21


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
25.1.2020 19:11
Článek toho moc neřekne - anotace je skoro tak dlouhá (krátká) jako článek. 2 odkazy na…
18.1.2020 0:18
Projekt Kolegiální podpora se zaměřuje na učitele základ ní ch i mateřských škol a…
6.1.2020 21:12
Fórum je uzavřené, je určeno pouze pro ředitele a vedoucí pedagogické pracovníky škol a…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
21.1.2020 7:39
Je pravda, že rozporovat se dá opravdu všechno. Také se to stále ve větší míře děje.…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
10.12.2019 22:23
canyla
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
20.1.2020 16:53
Mohl bych rozporovat každý druhý bod, za všechny jen ten poslední: \"Očekávané výsledky…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV