RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 21

Sebehodnocení žáků

Článek popisuje typologii žákovského sebehodnocení v deseti typech. Vymezení typů předchází část objasňující problematiku sebehodnocení, ke které se jednotlivé typy vztahují. Jednotlivé typy sebehodnocení jsou popsány a…

Alena Rakoušová, publikováno 14.2.2008 0:00, zhlédnuto 58120×

Sebehodnocení žáka – nástroj k hodnocení žákova pokroku

Příspěvek je zaměřen na systém sebehodnocení žáků na ZŠ Táborská. V tomto procesu jsou ve škole využívány především týdenní plány na 1. stupni a žákovské knížky na 2. stupni. Významným prvkem, kterým se žáci…

Darina Brücknerová, publikováno 15.1.2008 0:00, zhlédnuto 11233×

Deník mé cesty k úspěchu aneb Žákovská knížka trochu jinak

Příspěvek popisuje etapy vývoje sebehodnocení žáků na ZŠ a MŠ Regionu Karlovarský venkov. V první etapě byly vytvořeny zásady a pravidla sebehodnocení, ve druhé etapě byl ověřován měsíční list hodnocení žáka a ve…

Darina Brücknerová, publikováno 21.11.2007 0:00, zhlédnuto 8840×

Žákovské portfolio a jeho cíle v primární škole

Příspěvek popisuje žákovské portfolio a jeho druhy v primární škole.

Anna Tomková, publikováno 3.8.2007 0:00, zhlédnuto 15634×

Způsob práce s portfoliem v primární škole

Příspěvek představuje možnost využití a práci s žákovským portfoliem v primární škole.

Anna Tomková, publikováno 3.8.2007 0:00, zhlédnuto 9581×

Učitelské portfolio

Příspěvek popisuje význam učitelského portfolia a jeho možné podoby.

Anna Tomková, publikováno 3.8.2007 0:00, zhlédnuto 11929×

Vysvědčení vytvořené spolužáky

Aktivity vedoucí ke kladnému posuzování spolužáků, k hledání pěkných vlastností u druhých a v závěrečné fázi ke zpestření předávání vysvědčení.

Eva Špačková, publikováno 26.7.2007 0:00, zhlédnuto 7575×

Portfoliové hodnocení v domácím vzdělávání

Článek poskytuje informace o domácím vzdělávání, objasňuje a zpřesňuje pojmy s ním spojené, ale především se zabývá portfoliovým hodnocením - jeho formou a významem. Autorka svá tvrzení dokládá svou vlastní…

Kateřina Jančaříková, publikováno 30.10.2006 0:00, zhlédnuto 17855×

Evropské jazykové portfolio - motivace, reflexe a sebehodnocení žáků

Inspirace pro používání alternativního nástroje hodnocení výsledků vzdělávání v cizích jazycích.

PhDr. Milena Zbranková, publikováno 14.9.2006 0:00, zhlédnuto 12363×

Práce s týdenním plánem na 1. stupni základní školy

Příspěvek seznamuje s výhodami používání týdenního plánu na 1.stupni ZŠ, ukazuje možnosti využití plánu pro sebehodnocení žáků. Text je doplněn ukázkami plánů využívaných v 1., 2. a 4. ročníku.

Pavel Škramlík, publikováno 12.9.2006 0:00, zhlédnuto 12339×

11 — 20 z celkem 21


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
13.10.2019 19:06
Vladimír
Potřeboval bych poradit s přehráváním notového záznamu. Kde se to dá v tomto programu…
10.10.2019 14:08
Širokou škálu her a činností napříč všemi výchovami, které lze využít při práci s…
12.10.2019 8:18
Hezké vysvětlení stylů:Learning styles & the importance of critical self-reflection | Tesia…
13.10.2019 22:16
Skupina Pokusné ověřování "Hodina pohybu navic"
  Portfolio turistického kroužku SVČ Všenory.
13.10.2019 11:50
Radana
Tak to mi jsme byli na české pevnosti boayrd v tepfactoru a byla to naprostá bomba. To se…
10.10.2019 10:00
Myslíte si, že pracovní listy v mateřské škole lze využít jen u předškolních dětí?…
30.9.2019 8:22
Děkuji J. Vávrovi za teoretické zarámování mého příspěvku. Vždy jsem mile překvapen,…
10.10.2019 11:40
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve čtvrtek 10. 10. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
13.10.2019 11:06
Edureka
fórum KLUB
A nebo vyzkoušet srovnávač studentských prací - diplomovky, bakalářky, seminárky,…
3.10.2019 12:46
Zkušená lektorka Helena Kumperová naváže na zářijové setkání s tématem asistenta…
30.9.2019 7:47
Zde popsaná metoda je modifikací KWL tabulky od Davida Ausubela (1963). Tu lze použít jak…
3.10.2019 17:27
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…