RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 39

Místo známek body

Kritický pohled na klasifikaci a její nahrazení bodovým hodnocením.

Oldřich Suchoradský, publikováno 17.7.2007 0:00, zhlédnuto 14714×

Tresty a klíčové kompetence

Pozitiva a negativa trestání žáků a jejich důsledky ve vztahu ke klíčovým kompetencím.

Jana Nováčková, publikováno 17.5.2007 0:00, zhlédnuto 5190×

Kdy a jak používat slovní hodnocení?

Praktická zkušenost se slovním hodnocením.

Marie Slejšková, publikováno 3.5.2007 0:00, zhlédnuto 23382×

Problematika hodnocení ve škole

Současná kurikulární reforma v ČR usiluje o komplexní změny na všech stupních vzdělávací soustavy. Změnu vzdělávacího obsahu si nelze představit bez souběžné proměny výukových metod a hodnotících postupů. Článek…

Karel Starý, publikováno 24.11.2006 0:00, zhlédnuto 25031×

Sumativní a formativní hodnocení

Rozdíl mezi formativním a sumativním hodnocením, jejich výhody a nevýhody. Překážky rozšíření formativního hodnocení a možnosti jejich překonávání.

Karel Starý, publikováno 23.11.2006 0:00, zhlédnuto 54927×, 1 komentář

Hodnocení žáka jako součást portfolia

Ukázka strukturovaného slovního hodnocení žáka, jenž lze využít jako součást žákova portfolia.

Antonín Mezera, publikováno 14.9.2006 0:00, zhlédnuto 13603×

O hodnocení žáků ve Finsku

Autorka v příspěvku uvádí možné důvody školní úspěšnosti Finska. Zmiňuje se o kvalitní koncepci finského školství a zejména se věnuje velmi propracovanému systému hodnocení žáků, které se vyznačuje nápaditou…

Zuzana Maťašová, publikováno 1.11.2005 0:00, zhlédnuto 12940×

Hodnocení a sebehodnocení při výuce českého jazyka

Autorka v příspěvku popisuje metodu tzv. autonomního hodnocení. Žáci ZŠ i nižších ročníků víceletého gymnázia se sami podílejí na procesu hodnocení svých prací. Naučí se tak hodnotit sebe i druhé a zároveň se zbavit…

Květa Rysová, publikováno 1.9.2005 0:00, zhlédnuto 12417×

Evaluační úlohy z fyziky k tematickému celku POHYB TĚLES. SÍLY

Autorka se ve svém příspěvku věnuje hodnocení žáků. Pro tyto účely vytvořila soubor evaluačních úloh pro tematický celek POHYB TĚLES. SÍLY (http://physics.ujep.cz/~ehejnova/~hejnova). Soubor evaluačních úloh umožňuje…

Eva Hejnová, publikováno 7.12.2004 0:00, zhlédnuto 13062×, 3 komentáře

31 — 39 z celkem 39
«« « 1 2 3 4


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.10.2020 10:25
Jana Smekalová
Zajímavou prezentaci jsem našla tady https://slideplaye r.c z/ slide/3174068/ Dole je tam i…
29.10.2020 10:23
Učitel na 1. stupni ZŠ není sice logoped, ale i tak by mohl pomoci dětem, které mají…
23.10.2020 8:27
No dobře, tedy malá oprava. Je nepředstavitelné, aby "to bylo legální". V Anglii si…
21.10.2020 19:10
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 21. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
26.10.2020 18:20
Vážený pane Šujane, děkujeme, že využíváte náš modul Obrázky, věříme, že je to…
29.10.2020 10:19
Webinář nabízí seznámení se specifiky syndromu vyhoření ve školském prostředí. Na…
22.10.2020 22:31
...je pro nás dnes nepředstavitelné, aby někdo měl 16hodinovou pracovní dobu a…
20.10.2020 17:43
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 20. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
23.10.2020 9:41
Martin Šujan
Dobrý den, v distanční výuce často používáme obrázky z https://obrazky.rv p.c z/. Právě…
29.10.2020 10:16
Webinář seznámí zájemce s formami a postupy práce učitele s heterogenní třídou/skupinou…
22.10.2020 13:45
Dobrý den, děkujeme za Vaší reakci na obsah webináře. Stávající technické možnosti…
20.10.2020 17:39
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 20. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…