RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 39

Místo známek body

Kritický pohled na klasifikaci a její nahrazení bodovým hodnocením.

Oldřich Suchoradský, publikováno 17.7.2007 0:00, zhlédnuto 13688×

Tresty a klíčové kompetence

Pozitiva a negativa trestání žáků a jejich důsledky ve vztahu ke klíčovým kompetencím.

Jana Nováčková, publikováno 17.5.2007 0:00, zhlédnuto 4921×

Kdy a jak používat slovní hodnocení?

Praktická zkušenost se slovním hodnocením.

Marie Slejšková, publikováno 3.5.2007 0:00, zhlédnuto 21461×

Problematika hodnocení ve škole

Současná kurikulární reforma v ČR usiluje o komplexní změny na všech stupních vzdělávací soustavy. Změnu vzdělávacího obsahu si nelze představit bez souběžné proměny výukových metod a hodnotících postupů. Článek…

Karel Starý, publikováno 24.11.2006 0:00, zhlédnuto 23619×

Sumativní a formativní hodnocení

Rozdíl mezi formativním a sumativním hodnocením, jejich výhody a nevýhody. Překážky rozšíření formativního hodnocení a možnosti jejich překonávání.

Karel Starý, publikováno 23.11.2006 0:00, zhlédnuto 46367×, 1 komentář

Hodnocení žáka jako součást portfolia

Ukázka strukturovaného slovního hodnocení žáka, jenž lze využít jako součást žákova portfolia.

Antonín Mezera, publikováno 14.9.2006 0:00, zhlédnuto 13243×

O hodnocení žáků ve Finsku

Autorka v příspěvku uvádí možné důvody školní úspěšnosti Finska. Zmiňuje se o kvalitní koncepci finského školství a zejména se věnuje velmi propracovanému systému hodnocení žáků, které se vyznačuje nápaditou…

Zuzana Maťašová, publikováno 1.11.2005 0:00, zhlédnuto 12323×

Hodnocení a sebehodnocení při výuce českého jazyka

Autorka v příspěvku popisuje metodu tzv. autonomního hodnocení. Žáci ZŠ i nižších ročníků víceletého gymnázia se sami podílejí na procesu hodnocení svých prací. Naučí se tak hodnotit sebe i druhé a zároveň se zbavit…

Květa Rysová, publikováno 1.9.2005 0:00, zhlédnuto 12086×

Evaluační úlohy z fyziky k tematickému celku POHYB TĚLES. SÍLY

Autorka se ve svém příspěvku věnuje hodnocení žáků. Pro tyto účely vytvořila soubor evaluačních úloh pro tematický celek POHYB TĚLES. SÍLY (http://physics.ujep.cz/~ehejnova/~hejnova). Soubor evaluačních úloh umožňuje…

Eva Hejnová, publikováno 7.12.2004 0:00, zhlédnuto 12685×, 3 komentáře

31 — 39 z celkem 39
«« « 1 2 3 4


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
13.11.2019 15:15
Středa 27. 11. 2019, 20:00 Dvanáct ověřených metod pro rozvoj kolegiální spolupráce -…
14.11.2019 9:32
I když děti předškolního věku ještě neučíme číst, neznamená to, že je pro nás…
14.11.2019 15:55
Analogie mezi (biologickou) buňkou a městem je velmi formální a pro žáky může být i…
14.11.2019 12:56
Skupina Dům Ignáce Stuchlého
V tomto nahraném pohledu najdete kompletní konečnou verzi programu Život online. Jsou zde…
13.11.2019 14:50
fórum Aktuality
- online setkání - středa 20. 11. 2019, 20:00 Dobový kontext obecných historických témat.…
14.11.2019 9:26
Zajímá vás propojení více dějepisných událostí jednotnou metodikou? Martin Vonášek si…
14.11.2019 9:21
Odkazy nefungují
14.11.2019 12:47
Skupina Dům Ignáce Stuchlého
V tomto nahraném pohledu najdete kompletní konečnou verzi programu Jsem jaký jsem. Jsou zde…
13.11.2019 14:42
Středa 20. 11. 2019, 20:00 Dějepisné perspektivy - historičtí aktéři včera, dnes a zítra…
11.11.2019 14:03
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
12.11.2019 22:24

Tleskám, perfektně zpracováno. :-)

14.11.2019 12:02
Skupina Dům Ignáce Stuchlého
V tomto nahraném pohledu najdete kompletní konečnou verzi programu Dotkni se sám sebe. Jsou…