RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 39

Hodnotící metody při práci s dětmi

Hodnotící metody při práci s dětmi jsou závěrečnou prací v rámci absolvování studia k výkonu specializovaných činností Koordinátor školního vzdělávacího programu realizovaném v Národním institutu pro další…

Helena Hájková, publikováno 24.9.2008 12:00, zhlédnuto 19397×

Dovednosti učitele primární školy v oblasti diagnostiky a hodnocení čtenářských dovedností

Příspěvek popisuje způsoby, jak diagnostikovat a hodnotit čtenářské dovednosti žáka.

Alena Rakoušová, publikováno 19.8.2008 12:17, zhlédnuto 6121×

Absolventské práce žáků 9. ročníku

Příspěvek přibližuje význam a podobu absolventských prací v ZŠ Plaňany v posledních třech letech. Jedná se o podrobný popis aktivity žáků 8. a 9. ročníku. Jsou zde uvedena také konkrétní pravidla, kterými se žáci…

Lukáš Istenčin, publikováno 5.8.2008 13:20, zhlédnuto 11202×

Kritéria evaluace vyučovacího procesu

Autorka příspěvku se zaměřuje na evaluaci výuky v souvislosti s rozvíjením metakognice u žáků. Mnoha výzkumy bylo prokázáno, že pouhé pasivní přijímání poznatků a jejich následná reprodukce nepřináší žádoucí…

Věra Kosíková, publikováno 3.8.2008 12:33, zhlédnuto 14883×

Vztah žáků a rodičů ke klasifikaci na základní škole

Možnosti zkvalitnění hodnotícího procesu je třeba prostřednictvím důkladné analýzy vlastní činnosti, jejích pozitiv a negativ.

Robert Čapek, publikováno 28.3.2008 0:00, zhlédnuto 7309×

Klasifikace dnes?

Současná problematika hodnocení – klasifikace.

Tomáš Pavlas, publikováno 29.2.2008 0:00, zhlédnuto 9133×

Vzájemné hodnocení žáků málotřídní školy

Článek rozebírá problematiku vrstevnického neboli vzájemného hodnocení žáků. V článku se dočtete o výhodách, ale i úskalích vzájemného hodnocení a o tom, jak jej aplikovat a správně využívat za dodržení určitých…

Alena Rakoušová, publikováno 5.2.2008 0:00, zhlédnuto 8082×

Hodnocení žáků v málotřídních školách

Článek se zabývá problematikou hodnocení žáků v prostředí málotřídní školy. Zmiňuje přístupy k hodnocení v málotřídní škole, typy hodnocení, pravidla, kritéria a záznamy hodnocení, a možnosti spolupráce s rodiči…

Jiří Brant, publikováno 5.2.2008 0:00, zhlédnuto 15862×

Výhody a nevýhody známkování

Příspěvek shrnuje klady a zápory hodnocení formou známkování.

Šárka Miková, publikováno 25.7.2007 0:00, zhlédnuto 9116×

Výhody a nevýhody slovního hodnocení

Příspěvek shrnuje klady a zápory slovního hodnocení.

Šárka Miková, publikováno 25.7.2007 0:00, zhlédnuto 12381×

21 — 30 z celkem 39
«« « 1 2 3 4 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
21.1.2020 7:39
Je pravda, že rozporovat se dá opravdu všechno. Také se to stále ve větší míře děje.…
18.1.2020 0:18
Projekt Kolegiální podpora se zaměřuje na učitele základ ní ch i mateřských škol a…
6.1.2020 21:12
Fórum je uzavřené, je určeno pouze pro ředitele a vedoucí pedagogické pracovníky škol a…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
20.1.2020 16:53
Mohl bych rozporovat každý druhý bod, za všechny jen ten poslední: \"Očekávané výsledky…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
10.12.2019 22:23
canyla
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
20.1.2020 10:08

Děkujeme za upozornění, poznámka byla podlněna do zadání dotyčného úkolu. Tým…

15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV