RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 39

Hodnotící metody při práci s dětmi

Hodnotící metody při práci s dětmi jsou závěrečnou prací v rámci absolvování studia k výkonu specializovaných činností Koordinátor školního vzdělávacího programu realizovaném v Národním institutu pro další…

Helena Hájková, publikováno 24.9.2008 12:00, zhlédnuto 19475×

Dovednosti učitele primární školy v oblasti diagnostiky a hodnocení čtenářských dovedností

Příspěvek popisuje způsoby, jak diagnostikovat a hodnotit čtenářské dovednosti žáka.

Alena Rakoušová, publikováno 19.8.2008 12:17, zhlédnuto 6144×

Absolventské práce žáků 9. ročníku

Příspěvek přibližuje význam a podobu absolventských prací v ZŠ Plaňany v posledních třech letech. Jedná se o podrobný popis aktivity žáků 8. a 9. ročníku. Jsou zde uvedena také konkrétní pravidla, kterými se žáci…

Lukáš Istenčin, publikováno 5.8.2008 13:20, zhlédnuto 11288×

Kritéria evaluace vyučovacího procesu

Autorka příspěvku se zaměřuje na evaluaci výuky v souvislosti s rozvíjením metakognice u žáků. Mnoha výzkumy bylo prokázáno, že pouhé pasivní přijímání poznatků a jejich následná reprodukce nepřináší žádoucí…

Věra Kosíková, publikováno 3.8.2008 12:33, zhlédnuto 15009×

Vztah žáků a rodičů ke klasifikaci na základní škole

Možnosti zkvalitnění hodnotícího procesu je třeba prostřednictvím důkladné analýzy vlastní činnosti, jejích pozitiv a negativ.

Robert Čapek, publikováno 28.3.2008 0:00, zhlédnuto 7384×

Klasifikace dnes?

Současná problematika hodnocení – klasifikace.

Tomáš Pavlas, publikováno 29.2.2008 0:00, zhlédnuto 9222×

Hodnocení žáků v málotřídních školách

Článek se zabývá problematikou hodnocení žáků v prostředí málotřídní školy. Zmiňuje přístupy k hodnocení v málotřídní škole, typy hodnocení, pravidla, kritéria a záznamy hodnocení, a možnosti spolupráce s rodiči…

Jiří Brant, publikováno 5.2.2008 0:00, zhlédnuto 15976×

Vzájemné hodnocení žáků málotřídní školy

Článek rozebírá problematiku vrstevnického neboli vzájemného hodnocení žáků. V článku se dočtete o výhodách, ale i úskalích vzájemného hodnocení a o tom, jak jej aplikovat a správně využívat za dodržení určitých…

Alena Rakoušová, publikováno 5.2.2008 0:00, zhlédnuto 8196×

Výhody a nevýhody známkování

Příspěvek shrnuje klady a zápory hodnocení formou známkování.

Šárka Miková, publikováno 25.7.2007 0:00, zhlédnuto 9254×

Výhody a nevýhody slovního hodnocení

Příspěvek shrnuje klady a zápory slovního hodnocení.

Šárka Miková, publikováno 25.7.2007 0:00, zhlédnuto 12570×

21 — 30 z celkem 39
«« « 1 2 3 4 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
1.4.2020 11:45
Dolaďuji webinář, který přinesl podobné tipy od tří kolegů. Až bude finalizován i s…
30.3.2020 12:08
Jaké to asi je pracovat pro organickou společnost? Společnost, ve které každý nese…
1.4.2020 13:44
Toto považuji za optimální přístup k výuce tématu, pojednávajícího o buňce. Žáci…
1.4.2020 14:39
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 1. 4. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
31.3.2020 19:19
Děkuji, ano takto jsem si to také přečetla.
28.3.2020 11:10
Umí mé děti psát výpisky? Tato otázka se objevila na sociální síti a posléze v jedné…
1.4.2020 7:34
Vytvořte online kurz, ve kterém naučíte druhé ... Zatímco profesionálnímu učiteli trvá…
31.3.2020 12:53
Skupina Společné vzdělávání
31.3.2020 18:59
Dominik Raška
Milí kolegové, toto fórum rozšiřuje také o téma posledního úkolu, tedy Vaše rady a tipy…
27.3.2020 18:37
Vážení kolegové, vážené kolegyně, milí učitelé a učitelky z mateřských i…
1.4.2020 7:20
Dobré jitro, paní Kovaříková. Předznamenávám, že posuzuji hyperlin ko vé psaní z…
30.3.2020 23:20
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…