RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 39

Místo známek body

Kritický pohled na klasifikaci a její nahrazení bodovým hodnocením.

Oldřich Suchoradský, publikováno 17.7.2007 0:00, zhlédnuto 14582×

Tresty a klíčové kompetence

Pozitiva a negativa trestání žáků a jejich důsledky ve vztahu ke klíčovým kompetencím.

Jana Nováčková, publikováno 17.5.2007 0:00, zhlédnuto 5169×

Kdy a jak používat slovní hodnocení?

Praktická zkušenost se slovním hodnocením.

Marie Slejšková, publikováno 3.5.2007 0:00, zhlédnuto 23219×

Problematika hodnocení ve škole

Současná kurikulární reforma v ČR usiluje o komplexní změny na všech stupních vzdělávací soustavy. Změnu vzdělávacího obsahu si nelze představit bez souběžné proměny výukových metod a hodnotících postupů. Článek…

Karel Starý, publikováno 24.11.2006 0:00, zhlédnuto 24878×

Sumativní a formativní hodnocení

Rozdíl mezi formativním a sumativním hodnocením, jejich výhody a nevýhody. Překážky rozšíření formativního hodnocení a možnosti jejich překonávání.

Karel Starý, publikováno 23.11.2006 0:00, zhlédnuto 54060×, 1 komentář

Hodnocení žáka jako součást portfolia

Ukázka strukturovaného slovního hodnocení žáka, jenž lze využít jako součást žákova portfolia.

Antonín Mezera, publikováno 14.9.2006 0:00, zhlédnuto 13565×

O hodnocení žáků ve Finsku

Autorka v příspěvku uvádí možné důvody školní úspěšnosti Finska. Zmiňuje se o kvalitní koncepci finského školství a zejména se věnuje velmi propracovanému systému hodnocení žáků, které se vyznačuje nápaditou…

Zuzana Maťašová, publikováno 1.11.2005 0:00, zhlédnuto 12875×

Hodnocení a sebehodnocení při výuce českého jazyka

Autorka v příspěvku popisuje metodu tzv. autonomního hodnocení. Žáci ZŠ i nižších ročníků víceletého gymnázia se sami podílejí na procesu hodnocení svých prací. Naučí se tak hodnotit sebe i druhé a zároveň se zbavit…

Květa Rysová, publikováno 1.9.2005 0:00, zhlédnuto 12386×

Evaluační úlohy z fyziky k tematickému celku POHYB TĚLES. SÍLY

Autorka se ve svém příspěvku věnuje hodnocení žáků. Pro tyto účely vytvořila soubor evaluačních úloh pro tematický celek POHYB TĚLES. SÍLY (http://physics.ujep.cz/~ehejnova/~hejnova). Soubor evaluačních úloh umožňuje…

Eva Hejnová, publikováno 7.12.2004 0:00, zhlédnuto 12990×, 3 komentáře

31 — 39 z celkem 39
«« « 1 2 3 4


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
13.9.2020 11:11
fórum Vyučujeme
Hezké dopoledne, Jsem začínající Učitelka v Mš a studentka předškolní pedagogiky. Ve…
17.9.2020 8:02
v blogu DigiNews
Na stránkách Národního pedagogického institutu Vás Jitka Tůmová seznámí s příklady…
14.9.2020 10:16

Paní Havířová, děkujeme za upozornění, víme o tom, s problematikou typografie x…

18.9.2020 12:13
Skupina PPUČ
Společenství praxe tvoří komunity učitelů, odborníků či zástupců neziskového sekturou…
2.9.2020 15:39
Zdena Velebová
Dobrý den, pokud v textu ŠVP měníme obsah výuky v předmětu a zařazení průřezových…
17.9.2020 8:00
Týká se vás inkluze? Inspirujte se těmi nejlepšími! V nové aplikaci Zapojmevšechny.cz se…
12.9.2020 7:03

Přimlouvám se za typografickou správnost materiálů. Tady zejména střední tečka jako…

14.9.2020 9:29
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Umění a kultura, které se konalo 17.6.2020 a jako…
2.9.2020 9:57
Petr
Dobrý den, jak často musím zařazovat průřezová témata do předmětu tělesná výchova?…
14.9.2020 18:53
Kulturu školy spoluutváří pedagogická kultura jednotlivých učitelů. Webinář bude…
11.9.2020 8:30
Jen drobné produktové doplnění - pokud je v článku myšlen cloudový balík od Microsoftu…
13.9.2020 22:01
Skupina Pokusné ověřování „Hodina pohybu navíc"
  Portfolio turistického kroužku SVČ Všenory.