RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 48

Kdo jsou mimořádně nadaní?

Autorka se ve svém příspěvku zabývá problematikou nadaných žáků, způsoby jejich identifikace, charakterovými specifiky (v pozitivním i negativním ohledu).

Lucie Novotná, publikováno 30.6.2004 0:00, zhlédnuto 11059×

Několik postřehů o vzdělávání mimořádně nadaných a talentovaných žáků v různých zemích

Autorka ve svém příspěvku srovnává přístupy vzdělávacího systému k mimořádně nadaným žákům v různých zemích. Velmi zřetelně lze rozlišit východní a západní koncepci v přístupu k mimořádně nadaným.…

Joan Freemanová, publikováno 30.6.2004 0:00, zhlédnuto 8317×

Možnosti rozvoje potenciálu mimořádně nadaných ve školním prostředí

Autorka příspěvku popisuje různé možnosti přístupu k mimořádně nadaným žákům. Pedagog může volit mezi dvěma přístupy – akcelerací a enrichmentem. V každém případě je nutné výuku přizpůsobit obsahově,…

Lucie Novotná, publikováno 30.6.2004 0:00, zhlédnuto 14971×, hodnocení: Hodnocení: 5

Proč by měl být učitel občanské výchovy informován o identifikaci nadání a nadprůměrné inteligenci?

Autorka ve svém příspěvku upozorňuje pedagogy na skutečnost, že se studijní výkony mimořádně nadaných žáků mohou pohybovat v rovině průměru i podprůměru. Dále se věnuje nutnosti změny v přístupu pedagogů k těmto…

Jitka Sejvalová, publikováno 30.6.2004 0:00, zhlédnuto 22268×, hodnocení: Hodnocení: 3

Klíčové teorie nadání a jejich aplikace v práci s mimořádně nadanými žáky

V úvodu příspěvku se autorka věnuje definici nadaných žáků, způsoby jejich identifikace, charakterovými specifiky (v pozitivním i negativním ohledu). Dále se zabývá přístupem pedagogů k těmto žákům, jakým způsobem je…

Jitka Sejvalová, publikováno 30.6.2004 0:00, zhlédnuto 23918×, hodnocení: Hodnocení: 5

Sociální a emocionální potřeby mimořádně nadaných dětí

Ve svém příspěvku se autorka věnuje sociálním a emocionálním problémům mimořádně nadaných dětí. Odborníci rozlišují dva typy zdrojů problémů – exogenní (vnější) a endogenní (vnitřní). V mnoha případech se u…

Jitka Sejvalová, publikováno 30.6.2004 0:00, zhlédnuto 13929×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 3

Definice a projevy nadaných žáků

Autorka se ve svém příspěvku zabývá problematikou nadaných žáků, způsoby jejich identifikace, charakterovými specifiky (v pozitivním i negativním ohledu).

Jitka Sejvalová, publikováno 30.6.2004 0:00, zhlédnuto 16055×, hodnocení: Hodnocení: 3

Mimořádně nadané děti s handicapem

Autorka ve svém příspěvku uvádí charakteristiky mimořádně nadaných dětí s postižením. Věnuje se přístupu pedagogů k těmto žákům. Uvádí, že identifikace dvakrát výjimečných je velmi obtížná, pedagogové nejsou…

Lucie Novotná, publikováno 30.6.2004 0:00, zhlédnuto 14958×

41 — 48 z celkem 48
«« « 1 2 3 4 5


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
21.5.2019 14:52
NevimXD
Jak se odůvodňují párové souhlásky????? Prosím o odpověď..
22.5.2019 13:50
Chceme umět dobře číst a chceme rozumět textu? Jasně, a to nejen my, ale také naši…
20.5.2019 12:55
Kratičký, ale dle mého soudu zcela zásadní text. Myslím, že ukazuje, že binární…
22.5.2019 16:04
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 22. 5. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
20.5.2019 11:13
Jana Dostálová
Nevím v jaké jste fázi, ale mohu vám přidat zajímavý ozkoušený tip na školní výlet:…
16.5.2019 19:34
Na dubnový webinář k matematické gramotnosti navazuje webinář s tématem čtenářské…
16.5.2019 10:15
Já využívám ve výuce více simulace, ale tyhle kostičky by mě asi jako žáka bavily…
22.5.2019 10:11
Skupina PPUČ
V úterý 7. 5. proběhlo Setkání společenství praxe pro vzdělávací oblasti Matematika a…
16.5.2019 14:21
barachovancova
Nemůžu nikde vyhledat a názory lektorů se liší. Má být v ŠVP PV uvedena použitá…
16.5.2019 10:52
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
7.5.2019 18:04
Co si ovšem představit pod pojmem \"pokud se s tím neztotožní\". Žáci se často s…
21.5.2019 12:29
Skupina PPUČ
Jarní setkání Společenství praxe vzdělávacího oboru Český jazyk a literatura