RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 19

Střípky z konference „Od rozvíjení nadání k rozvoji osobnosti nadaných“

Informace o 5. mezinárodní konferenci, která se konala u příležitosti 10. výročí vzniku Školy pro mimořádně nadané děti a Gymnázia v Bratislavě.

Eva Zelendová, publikováno 16.4.2008 0:00, zhlédnuto 6944×

Integrované tematické vyučovanie a nadaný žiak

Příspěvek informuje o specifikách práce s nadanými žáky mladšího školního věku ve třídě s Integrovaným tematickým vyučováním na Slovensku.

Simoneta Babiaková, publikováno 1.4.2008 0:00, zhlédnuto 15150×, hodnocení: Hodnocení: 5

Nadaní žáci v pilotních gymnáziích

Příspěvek obsahuje výsledky dotazníkového šetření ohledně podpory nadaných žáků v šesti pilotních gymnáziích.

Eva Zelendová, publikováno 7.3.2008 0:00, zhlédnuto 6959×

Mimořádně nadané děti s handicapem

Autorka ve svém příspěvku uvádí charakteristiky mimořádně nadaných dětí s postižením. Věnuje se přístupu pedagogů k těmto žákům. Uvádí, že identifikace dvakrát výjimečných je velmi obtížná, pedagogové nejsou…

Lucie Novotná, publikováno 30.6.2004 0:00, zhlédnuto 15032×

Kdo jsou mimořádně nadaní?

Autorka se ve svém příspěvku zabývá problematikou nadaných žáků, způsoby jejich identifikace, charakterovými specifiky (v pozitivním i negativním ohledu).

Lucie Novotná, publikováno 30.6.2004 0:00, zhlédnuto 11091×

Klíčové teorie nadání a jejich aplikace v práci s mimořádně nadanými žáky

V úvodu příspěvku se autorka věnuje definici nadaných žáků, způsoby jejich identifikace, charakterovými specifiky (v pozitivním i negativním ohledu). Dále se zabývá přístupem pedagogů k těmto žákům, jakým způsobem je…

Jitka Sejvalová, publikováno 30.6.2004 0:00, zhlédnuto 23969×, hodnocení: Hodnocení: 5

Sociální a emocionální potřeby mimořádně nadaných dětí

Ve svém příspěvku se autorka věnuje sociálním a emocionálním problémům mimořádně nadaných dětí. Odborníci rozlišují dva typy zdrojů problémů – exogenní (vnější) a endogenní (vnitřní). V mnoha případech se u…

Jitka Sejvalová, publikováno 30.6.2004 0:00, zhlédnuto 13973×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 3

Několik postřehů o vzdělávání mimořádně nadaných a talentovaných žáků v různých zemích

Autorka ve svém příspěvku srovnává přístupy vzdělávacího systému k mimořádně nadaným žákům v různých zemích. Velmi zřetelně lze rozlišit východní a západní koncepci v přístupu k mimořádně nadaným.…

Joan Freemanová, publikováno 30.6.2004 0:00, zhlédnuto 8342×

Definice a projevy nadaných žáků

Autorka se ve svém příspěvku zabývá problematikou nadaných žáků, způsoby jejich identifikace, charakterovými specifiky (v pozitivním i negativním ohledu).

Jitka Sejvalová, publikováno 30.6.2004 0:00, zhlédnuto 16133×, hodnocení: Hodnocení: 3

11 — 19 z celkem 19
«« « 1 2


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.6.2019 10:08
charion
Program Bakaláři používáme pár let. Výhody: - Informace jsou na jednom místě v…
26.6.2019 11:09
EduFórum, pravidelné setkávání lidí, kteří přemýšlejí o vzdělávání kreativně a…
26.6.2019 20:29

V zadání úkolu máte uvedeno nepřesně, že děti z Lidic byly dány na převýchovu do…

26.6.2019 19:07
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…
17.6.2019 9:41
Děkujeme za dotaz, paní Šárko. Uvidíme, jestli některý z kolegů pomůže svou…
17.6.2019 11:17
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
22.6.2019 8:55
V USA se formuje na podoru řešení interoperability ve školách koalice mnoha důležitých…
25.6.2019 12:03
Skupina Demokracie zážitkem
16.6.2019 19:56
Dobrý den, co mi radíte ohledně prosazení dodržování školního řádu ve třídě? Mám…
14.6.2019 9:18
Nepotřebujete oprášit své znalosti z psychologie a neurologie? Mgr. Petra Dočkalová vás…
19.6.2019 9:40
Narazil jsem na docela obsažný příspěvek Stefanie o tom, co dělá, v blogu MIT:Kids teach…
25.6.2019 10:04
Skupina Gender