- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Skupinová integrace mimořádně nadaných žáků se segregací na některé předměty
Model péče o mimořádně nadané žáky v běžných třídách se segrací na vybrané předměty napříč ročníkem.
Inspirativní hry a hlavolamy pro obohacení výuky
Příspěvek přináší aktuální seznam her a hlavolamů, které je možné využívat ve výuce nadaných dětí a žáků či práci školního klubu. Hry jsou řazeny dle oblastí rozumových schopností, na které se zaměřují,…
Kombinovaný seminář pro učitele o nadaných dětech
Pozvánka na kurz pro učitele o nadaných dětech.
Dělitelnost v úlohách matematických soutěží
V příloze příspěvku naleznete řešené úlohy, které lze využít ve čtyřletých gymnáziích nebo na vyšším stupni gymnázií víceletých při práci s nadanými žáky.
Dělitelnost v úlohách matematických soutěží
V příloze příspěvku naleznete řešené úlohy, které lze využít na 2. stupni základních škol nebo na nižším stupni gymnázií pro práci s nadanými žáky.
Dělení hvězd podle spekter - HR diagram
Příspěvek je určen všem učitelům, kteří by HR diagram nezařadili do běžné výuky, nebo pro ty, kteří rádi přibližují složité a žákům vzdálené informace analogiemi a opisy.
Koordinátoři poradenské podpory v oblasti péče o nadané žáky
Máte-li vytipovaného nadaného či talentovaného žáka, obraťte se na odborníky z pedagogicko-psychologických poraden.
Sociálně psychologické podmínky pro úspěch kooperativní výuky
Příspěvek se zabývá významem výuky ve skupinách a dobrými vztahy, které jsou důležitou součástí vzájemné spolupráce a vedou k úspěchu.
RVP ZV a zkušenosti s nadanými a mimořádně nadanými žáky na 1. stupni ZŠ
Článek prezentuje pracovní listy, vydávané nakladatelstvím Raabe, vhodné pro vzdělávání a výchovu mimořádně nadaných dětí ve škole. Nabízí různé typy práce s těmito dětmi, upozorňují na problémy, které mohou…
Proč by měl být učitel občanské výchovy informován o identifikaci nadání a nadprůměrné inteligenci?
Autorka ve svém příspěvku upozorňuje pedagogy na skutečnost, že se studijní výkony mimořádně nadaných žáků mohou pohybovat v rovině průměru i podprůměru. Dále se věnuje nutnosti změny v přístupu pedagogů k těmto…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
9.4.2021 10:09
fórum KLUB
Modul odkazy má svého zástupce v podobě postavičky, kterou můžete nyní vidět například…
|
8.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Mnozí z vás znají blog Dejte mi pevný bod a pohnu i českým školstvím Petry Boháčkové a…
|
6.4.2021 14:44
Rozhodně souhlasím. Děti se dnes rodí do světa plného technologií a v takovém světe je…
|
8.4.2021 9:41
Skupina PPUČ
Společenství praxe i nadále rozšiřují svojí popularitu jak dokazuje setkání…
|
|
8.4.2021 20:26
fórum Tipy do výuky
Dovolila bych si rozšířit o tip na cvičebnici "Vyjmenovaná slova s čertíkem Kvítkem"[…
|
6.4.2021 14:31
v blogu Metodický portál RVP.CZ
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
31.3.2021 9:22
Pánové, zdravíme a děkujeme za podněty. Vyhodnotíme a dáme vědět. Tým Metodického…
|
7.4.2021 13:08
Skupina PPUČ
Setkání ve společenství praxe pro učitelky a učitele českého jazyka a literární…
|
|
1.4.2021 8:30
Zdravíme, můžete nám prosím poslat název konkrétního webináře, nebo odkaz, který Vám…
|
5.4.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak rozvíjet základní gramotnosti při práci s primárními historickými prameny nebo jak…
|
31.3.2021 9:03
Tak je to. Té moderní pedagogice říkáme digitální. Hodně bych se divil, kdyby heutagogika…
|
30.3.2021 14:39
Skupina PPUČ
Přečtěte si další ohlednutí za společenstvím praxe! Tentokrát máte možnost zjistit co…
|
|