RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 7

Nejčastější problémy při výchově a vzdělávání nadaných dětí a žáků

I když se v našem státě postupně zvyšuje informovanost o možnostech vzdělávání nadaných dětí, stále vždy hlavní pomocí zůstává rada a pomoc konkrétnímu žákovi v konkrétní situaci. V roce 2007 jsme na webových…

Jitka Fořtíková, publikováno 20.7.2010 14:25, zhlédnuto ×

Učitel a jeho žák – 5. část – učitelka Alena Odehnalová

Pátá část ze série článků, ve kterých sledujeme problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, jednak očima žáků, kteří byli svými vyučujícími za nadané označeni.

Karel Tomek, publikováno 9.7.2009 15:53, zhlédnuto ×

Učitel a jeho žák – 4. část (pokračování) – žák Pavel J. Kopečný

Pokračování čtvrté části ze série článků, ve kterých sledujeme problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, jednak očima žáků, kteří byli svými vyučujícími za…

Eva Zelendová, publikováno 6.5.2009 15:24, zhlédnuto ×

Individuální vzdělávací plán pro žáky mimořádně nadané s pokyny k tvorbě

Individuální vzdělávací plán (IVP) se vypracovává ve spolupráci se školským poradenským zařízením a zákonným zástupcem žáka či zletilým žákem bezprostředně po nástupu mimořádně nadaného žáka do školy,…

Simona Šedá, publikováno 17.2.2009 13:37, zhlédnuto ×, hodnocení: zatím nehodnoceno

RVP ZV a zkušenosti s nadanými a mimořádně nadanými žáky na 1. stupni ZŠ

Článek prezentuje pracovní listy, vydávané nakladatelstvím Raabe, vhodné pro vzdělávání a výchovu mimořádně nadaných dětí ve škole. Nabízí různé typy práce s těmito dětmi, upozorňují na problémy, které mohou…

Eva Vondráková, publikováno 7.7.2006 0:00, zhlédnuto ×, hodnocení: zatím nehodnoceno

Text kapitoly č. 9 z RVP ZV

Zařazení problematiky výchovy a vzdělávání mimořádně nadaných žáků do základního vzdělávání je významné proto, že mimořádně nadaní žáci mají své specifické vzdělávací potřeby, na něž je třeba reagovat a…

VÚP Praha, publikováno 20.10.2005 0:00, zhlédnuto ×

Možnosti rozvoje potenciálu mimořádně nadaných ve školním prostředí

Autorka příspěvku popisuje různé možnosti přístupu k mimořádně nadaným žákům. Pedagog může volit mezi dvěma přístupy – akcelerací a enrichmentem. V každém případě je nutné výuku přizpůsobit obsahově,…

Lucie Novotná, publikováno 30.6.2004 0:00, zhlédnuto ×, hodnocení: zatím nehodnoceno

1 — 7 z celkem 7


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.3.2019 17:49
Dobrý den, možná byste se mohla inspirovat z toho, jak citovat RVP ZV. Zkuste, prosím.
21.3.2019 19:19
Eva Fanfulová a Markéta Čonková se budou věnovat praktickým příkladům rozvíjení…
24.3.2019 19:55
Doug Belshaw shrnuje vývoj projektu Open Badges, který v režii IMS Global Learning Consortium…
21.3.2019 19:24
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve čtvrtek 21. 3. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
24.3.2019 22:21
kasovami
Dobrý den, chtěla bych poprosit o pomoc ohledně citování RVP PV.
16.3.2019 9:04
Ve věci býčích zápasů jsem zaujatý. Nejspíš mám raději ty býky, nežli lidi, kteří…
24.3.2019 16:43
Sara Friedman v The Journal oznamuje publikování nové zprávy zabývající se wellbeingem…
21.3.2019 8:53
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
22.3.2019 8:33
Marie
Dobrý den. V RVP ZV je uvedeno na straně 114,že "Na deset základních témat (EV) navazuje…
14.3.2019 19:40
Odborný garant čtenářské gramotnosti NÚV Petr Koubek nás provede zákoutími trnité cesty…
24.3.2019 8:02
V tom případě mě mrzí, že jsem dost nezdůraznil, že pouze sděluji to, co tvrdí PR…
20.3.2019 19:13
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 20. 3. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…