RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 7

Nejčastější problémy při výchově a vzdělávání nadaných dětí a žáků

I když se v našem státě postupně zvyšuje informovanost o možnostech vzdělávání nadaných dětí, stále vždy hlavní pomocí zůstává rada a pomoc konkrétnímu žákovi v konkrétní situaci. V roce 2007 jsme na webových…

Jitka Fořtíková, publikováno 20.7.2010 14:25, zhlédnuto 14660×

Učitel a jeho žák – 5. část – učitelka Alena Odehnalová

Pátá část ze série článků, ve kterých sledujeme problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, jednak očima žáků, kteří byli svými vyučujícími za nadané označeni.

Karel Tomek, publikováno 9.7.2009 15:53, zhlédnuto 7434×

Učitel a jeho žák – 4. část (pokračování) – žák Pavel J. Kopečný

Pokračování čtvrté části ze série článků, ve kterých sledujeme problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, jednak očima žáků, kteří byli svými vyučujícími za…

Eva Zelendová, publikováno 6.5.2009 15:24, zhlédnuto 7192×

Individuální vzdělávací plán pro žáky mimořádně nadané s pokyny k tvorbě

Individuální vzdělávací plán (IVP) se vypracovává ve spolupráci se školským poradenským zařízením a zákonným zástupcem žáka či zletilým žákem bezprostředně po nástupu mimořádně nadaného žáka do školy,…

Simona Šedá, publikováno 17.2.2009 13:37, zhlédnuto 19538×, hodnocení: Hodnocení: 3

RVP ZV a zkušenosti s nadanými a mimořádně nadanými žáky na 1. stupni ZŠ

Článek prezentuje pracovní listy, vydávané nakladatelstvím Raabe, vhodné pro vzdělávání a výchovu mimořádně nadaných dětí ve škole. Nabízí různé typy práce s těmito dětmi, upozorňují na problémy, které mohou…

Eva Vondráková, publikováno 7.7.2006 0:00, zhlédnuto 11723×, hodnocení: Hodnocení: 5

Text kapitoly č. 9 z RVP ZV

Zařazení problematiky výchovy a vzdělávání mimořádně nadaných žáků do základního vzdělávání je významné proto, že mimořádně nadaní žáci mají své specifické vzdělávací potřeby, na něž je třeba reagovat a…

VÚP Praha, publikováno 20.10.2005 0:00, zhlédnuto 6898×

Možnosti rozvoje potenciálu mimořádně nadaných ve školním prostředí

Autorka příspěvku popisuje různé možnosti přístupu k mimořádně nadaným žákům. Pedagog může volit mezi dvěma přístupy – akcelerací a enrichmentem. V každém případě je nutné výuku přizpůsobit obsahově,…

Lucie Novotná, publikováno 30.6.2004 0:00, zhlédnuto 14985×, hodnocení: Hodnocení: 5

1 — 7 z celkem 7


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
23.5.2019 20:59
Omlouváme se, webinář jsme pro technické problémy museli zrušit. Budeme hledat nový termín.
24.5.2019 10:03
Setkání s Františkem Brožem je zaměřeno na možnosti využití sportovních textů k…
20.5.2019 12:55
Kratičký, ale dle mého soudu zcela zásadní text. Myslím, že ukazuje, že binární…
22.5.2019 19:24
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 22. 5. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
23.5.2019 11:23
fórum Aktuality
- online setkání - středa 29. 5. 2019, 20:00 Čtenářská gramotnost a čtenářské…
22.5.2019 13:50
Chceme umět dobře číst a chceme rozumět textu? Jasně, a to nejen my, ale také naši…
16.5.2019 10:15
Já využívám ve výuce více simulace, ale tyhle kostičky by mě asi jako žáka bavily…
22.5.2019 10:11
Skupina PPUČ
V úterý 7. 5. proběhlo Setkání společenství praxe pro vzdělávací oblasti Matematika a…
23.5.2019 11:08
Středa 29. 5. 2019, 20:00 Sportovní text - nástroj k rozvoji čtenářství Setkání s…
16.5.2019 19:34
Na dubnový webinář k matematické gramotnosti navazuje webinář s tématem čtenářské…
7.5.2019 18:04
Co si ovšem představit pod pojmem \"pokud se s tím neztotožní\". Žáci se často s…
21.5.2019 12:29
Skupina PPUČ
Jarní setkání Společenství praxe vzdělávacího oboru Český jazyk a literatura