RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 7

Nejčastější problémy při výchově a vzdělávání nadaných dětí a žáků

I když se v našem státě postupně zvyšuje informovanost o možnostech vzdělávání nadaných dětí, stále vždy hlavní pomocí zůstává rada a pomoc konkrétnímu žákovi v konkrétní situaci. V roce 2007 jsme na webových…

Jitka Fořtíková, publikováno 20.7.2010 14:25, zhlédnuto 15221×

Učitel a jeho žák – 5. část – učitelka Alena Odehnalová

Pátá část ze série článků, ve kterých sledujeme problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, jednak očima žáků, kteří byli svými vyučujícími za nadané označeni.

Karel Tomek, publikováno 9.7.2009 15:53, zhlédnuto 7952×

Učitel a jeho žák – 4. část (pokračování) – žák Pavel J. Kopečný

Pokračování čtvrté části ze série článků, ve kterých sledujeme problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, jednak očima žáků, kteří byli svými vyučujícími za…

Eva Zelendová, publikováno 6.5.2009 15:24, zhlédnuto 7513×

Individuální vzdělávací plán pro žáky mimořádně nadané s pokyny k tvorbě

Individuální vzdělávací plán (IVP) se vypracovává ve spolupráci se školským poradenským zařízením a zákonným zástupcem žáka či zletilým žákem bezprostředně po nástupu mimořádně nadaného žáka do školy,…

Simona Šedá, publikováno 17.2.2009 13:37, zhlédnuto 20144×, hodnocení: Hodnocení: 3

RVP ZV a zkušenosti s nadanými a mimořádně nadanými žáky na 1. stupni ZŠ

Článek prezentuje pracovní listy, vydávané nakladatelstvím Raabe, vhodné pro vzdělávání a výchovu mimořádně nadaných dětí ve škole. Nabízí různé typy práce s těmito dětmi, upozorňují na problémy, které mohou…

Eva Vondráková, publikováno 7.7.2006 0:00, zhlédnuto 12143×, hodnocení: Hodnocení: 5

Text kapitoly č. 9 z RVP ZV

Zařazení problematiky výchovy a vzdělávání mimořádně nadaných žáků do základního vzdělávání je významné proto, že mimořádně nadaní žáci mají své specifické vzdělávací potřeby, na něž je třeba reagovat a…

VÚP Praha, publikováno 20.10.2005 0:00, zhlédnuto 7092×

Možnosti rozvoje potenciálu mimořádně nadaných ve školním prostředí

Autorka příspěvku popisuje různé možnosti přístupu k mimořádně nadaným žákům. Pedagog může volit mezi dvěma přístupy – akcelerací a enrichmentem. V každém případě je nutné výuku přizpůsobit obsahově,…

Lucie Novotná, publikováno 30.6.2004 0:00, zhlédnuto 15819×, hodnocení: Hodnocení: 5

1 — 7 z celkem 7


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.2.2020 18:35
Beata
A co teprve, když rodič křičí na ředitele... Před žáky i jinými zaměstnanci školy.
26.2.2020 19:33
Praktických námětů a doporučení ke kooperativnímu učení bylo v únorovém webináři…
23.2.2020 19:23
Moc děkuji za tak podrobný a důležitý přehled významných osobností a jejich studií ve…
18.2.2020 21:23
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo v úterý 18. 2. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
27.2.2020 13:57
Dobrý den, prosím chtěla bych se zeptat na náplň práce uklízečky a náplň práce…
21.2.2020 14:21
Je jedno, kde jsi a kolik Ti je, protože snít můžeš všude a za všech okolností! Film jako…
22.2.2020 18:51
Ráda jsem se podívala i v sobotu večer, moc děkuji. Jana Janků
12.2.2020 18:54
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 12. 2. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
26.2.2020 19:50
Nevstává penis? To je v pořádku, protože existuje dobrý lék, který vám jistě pomůže.…
19.2.2020 10:41
ZRUŠENO Z DŮVODU NEMOCI MODERÁTORKY. Hledáme spolu s lektorem náhradní termín. Jak…
21.2.2020 7:39
Přečtěte si ještě toto: Odpor vůči ovlivňování lidí online podle Williamse.
9.2.2020 21:21
Srdečně vás zveme na 17. ročník konference Počít ač ve škole, která se koná od 2.…