RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 7

Nejčastější problémy při výchově a vzdělávání nadaných dětí a žáků

I když se v našem státě postupně zvyšuje informovanost o možnostech vzdělávání nadaných dětí, stále vždy hlavní pomocí zůstává rada a pomoc konkrétnímu žákovi v konkrétní situaci. V roce 2007 jsme na webových…

Jitka Fořtíková, publikováno 20.7.2010 14:25, zhlédnuto 14762×

Učitel a jeho žák – 5. část – učitelka Alena Odehnalová

Pátá část ze série článků, ve kterých sledujeme problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, jednak očima žáků, kteří byli svými vyučujícími za nadané označeni.

Karel Tomek, publikováno 9.7.2009 15:53, zhlédnuto 7613×

Učitel a jeho žák – 4. část (pokračování) – žák Pavel J. Kopečný

Pokračování čtvrté části ze série článků, ve kterých sledujeme problematiku nadaných žáků jednak očima pedagogů, kteří se vzděláváním nadaných zabývají, jednak očima žáků, kteří byli svými vyučujícími za…

Eva Zelendová, publikováno 6.5.2009 15:24, zhlédnuto 7258×

Individuální vzdělávací plán pro žáky mimořádně nadané s pokyny k tvorbě

Individuální vzdělávací plán (IVP) se vypracovává ve spolupráci se školským poradenským zařízením a zákonným zástupcem žáka či zletilým žákem bezprostředně po nástupu mimořádně nadaného žáka do školy,…

Simona Šedá, publikováno 17.2.2009 13:37, zhlédnuto 19630×, hodnocení: Hodnocení: 3

RVP ZV a zkušenosti s nadanými a mimořádně nadanými žáky na 1. stupni ZŠ

Článek prezentuje pracovní listy, vydávané nakladatelstvím Raabe, vhodné pro vzdělávání a výchovu mimořádně nadaných dětí ve škole. Nabízí různé typy práce s těmito dětmi, upozorňují na problémy, které mohou…

Eva Vondráková, publikováno 7.7.2006 0:00, zhlédnuto 11816×, hodnocení: Hodnocení: 5

Text kapitoly č. 9 z RVP ZV

Zařazení problematiky výchovy a vzdělávání mimořádně nadaných žáků do základního vzdělávání je významné proto, že mimořádně nadaní žáci mají své specifické vzdělávací potřeby, na něž je třeba reagovat a…

VÚP Praha, publikováno 20.10.2005 0:00, zhlédnuto 6944×

Možnosti rozvoje potenciálu mimořádně nadaných ve školním prostředí

Autorka příspěvku popisuje různé možnosti přístupu k mimořádně nadaným žákům. Pedagog může volit mezi dvěma přístupy – akcelerací a enrichmentem. V každém případě je nutné výuku přizpůsobit obsahově,…

Lucie Novotná, publikováno 30.6.2004 0:00, zhlédnuto 15135×, hodnocení: Hodnocení: 5

1 — 7 z celkem 7


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
17.7.2019 13:51
Eva Smrčková
Nás zaujal areál https://www.jitrav a.c z/ . Jakožto střední sportovní škola se nám líbí…
20.7.2019 14:02
v blogu peutel
         Znáte to – v každém antikvariátě najdete poblíž pokladny nebo u vchodu…
28.6.2019 19:03

Moc se mi materiály líbí, chválím jak zpracování, tak obsah. Srozumitelné a…

17.7.2019 11:37
Skupina Společné vzdělávání
Rozcestník pro společné vzdělávání na Metodickém portálu RVP.CZ Pohled vždy zobrazíte…
17.7.2019 10:49
Jana Dostálová
fórum Akce v MŠ
Velmi zajímavé a netradiční tipy na výlet s dětmi. Mrkněte i na další akcičky na webu,…
17.7.2019 10:59
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
26.6.2019 20:29

V zadání úkolu máte uvedeno nepřesně, že děti z Lidic byly dány na převýchovu do…

16.7.2019 14:51
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
2.7.2019 22:16
Sajmen
No to je docela vtipný tahle debata já na tu školu chodím a je docela v pohodě. Pokud…
11.7.2019 11:22
Už jste zaregistrovali prázdninovou akci pro učitele, kterou organizuje Spomocník s Elixírem…
22.6.2019 8:55
V USA se formuje na podoru řešení interoperability ve školách koalice mnoha důležitých…
16.7.2019 14:45
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV