RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 190

Mentálně postižení mezi námi

Jde o aktivitu s využitím dokumentárního filmu, která pomáhá odtabuizovat téma mentálně postižených i jinak handicapovaných lidí, kteří žijí vedle nás. Žáci mají možnost si janěji uvědomit, že o kvalitě člověka…

Vlasta Vyčichlová, publikováno 10.7.2006 0:00, zhlédnuto 10304×

Využití arteterapeutických technik k harmonizaci osobnosti dětí v mateřské škole

Popis arteterapeutických postupů za účelem socializace dětí v mateřských školách (převzato z RAABE).

Barbora Hádlíková, publikováno 27.6.2006 0:00, zhlédnuto 30858×

Středa nám chutná

Pomocí projektu mají děti možnost nahlédnout a prožít si vztahy a problémy dětí i dospělých v dětském domově Slunečnice.

Alžběta Čermáková, publikováno 22.6.2006 0:00, zhlédnuto 13975×

Pravidla bezpečného internetu

Uvedení základních práv dětí při používání internetu na ochranu soukromí a bezpečnosti nejen vlastní, ale i rodičů a blízkých.

Zdeněk Záliš, publikováno 11.4.2006 0:00, zhlédnuto 12558×

Učení s dokumenty

Cyklus článků, plánů lekcí, dokumentů a pracovních listů pro výuku dějepisu.

Jan Boněk, publikováno 19.12.2005 0:00, zhlédnuto 10178×

Komunitní kruh

Komunitní kruh je jedním z nejlepších nástrojů pro vytváření dobrých vztahů ve třídě. Článek objasňuje podstatu komunitního kruhu, jeho pravidla a význam.

Jana Nováčková, publikováno 13.12.2005 0:00, zhlédnuto 26634×

Vyučování matematice z pohledu dnešní doby

Autorka poukazuje na možnosti využití počítačů při výuce matematiky a demonstruje jejich užitečnost na konkrétním programu.

Helena Binterová, publikováno 11.11.2005 0:00, zhlédnuto 19616×

Pojmy ve vzdělávacím oboru Tělesná výchova

Tento příspěvek je prvním ze série textů, které se budou zabývat problematikou vzdělávacího oboru Tělesná výchova z různých pohledů.

Ján Tupý, publikováno 24.10.2005 0:00, zhlédnuto 20998×

Já a počítač - praktické úlohy pro 4. a 5. ročník

Pracovní sešit netradičních úloh pro ICT určený žákům 4. a 5. ročníků ZŠ.

Aleš Dlouhý, publikováno 19.10.2005 0:00, zhlédnuto 15690×

Příběh čáry

Metodicky rozpracovaný galerijní program pro 1. stupeň ZŠ, který reflektuje linii jako základní prvek vizuálně obrazného vyjádření ve vztahu ke konkrétním uměleckým dílům. Klíčové momenty tvůrčích činností jsou…

Barbora Škaloudová, publikováno 11.10.2005 0:00, zhlédnuto 15061×

171 — 180 z celkem 190


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
31.3.2020 19:19
Děkuji, ano takto jsem si to také přečetla.
30.3.2020 12:08
Jaké to asi je pracovat pro organickou společnost? Společnost, ve které každý nese…
31.3.2020 20:34
Dobrý den, pane Marku, děkuji za komentář i upozornění na rozdílnost činností.…
31.3.2020 12:53
Skupina Společné vzdělávání
31.3.2020 18:59
Dominik Raška
Milí kolegové, toto fórum rozšiřuje také o téma posledního úkolu, tedy Vaše rady a tipy…
28.3.2020 11:10
Umí mé děti psát výpisky? Tato otázka se objevila na sociální síti a posléze v jedné…
31.3.2020 13:04
Largest Career Counselling Company- Largest Career Counselling Company
30.3.2020 23:20
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…
31.3.2020 18:57
ne, ředitel toto určovat nemůže, viz. zákon o pedag. prac. zákon o pedagogických…
27.3.2020 18:37
Vážení kolegové, vážené kolegyně, milí učitelé a učitelky z mateřských i…
31.3.2020 10:36
Dobrý den, chtěla bych se zeptat. zkoušela jsem ZOOM a je výborný, poněvadž se dá docela…
30.3.2020 23:07
Skupina Pokusné ověřování „Hodina pohybu navíc"
  Portfolio turistického kroužku SVČ Všenory.