RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 190

Mentálně postižení mezi námi

Jde o aktivitu s využitím dokumentárního filmu, která pomáhá odtabuizovat téma mentálně postižených i jinak handicapovaných lidí, kteří žijí vedle nás. Žáci mají možnost si janěji uvědomit, že o kvalitě člověka…

Vlasta Vyčichlová, publikováno 10.7.2006 0:00, zhlédnuto 10212×

Využití arteterapeutických technik k harmonizaci osobnosti dětí v mateřské škole

Popis arteterapeutických postupů za účelem socializace dětí v mateřských školách (převzato z RAABE).

Barbora Hádlíková, publikováno 27.6.2006 0:00, zhlédnuto 30530×

Středa nám chutná

Pomocí projektu mají děti možnost nahlédnout a prožít si vztahy a problémy dětí i dospělých v dětském domově Slunečnice.

Alžběta Čermáková, publikováno 22.6.2006 0:00, zhlédnuto 13901×

Pravidla bezpečného internetu

Uvedení základních práv dětí při používání internetu na ochranu soukromí a bezpečnosti nejen vlastní, ale i rodičů a blízkých.

Zdeněk Záliš, publikováno 11.4.2006 0:00, zhlédnuto 12445×

Učení s dokumenty

Cyklus článků, plánů lekcí, dokumentů a pracovních listů pro výuku dějepisu.

Jan Boněk, publikováno 19.12.2005 0:00, zhlédnuto 10131×

Komunitní kruh

Komunitní kruh je jedním z nejlepších nástrojů pro vytváření dobrých vztahů ve třídě. Článek objasňuje podstatu komunitního kruhu, jeho pravidla a význam.

Jana Nováčková, publikováno 13.12.2005 0:00, zhlédnuto 26250×

Vyučování matematice z pohledu dnešní doby

Autorka poukazuje na možnosti využití počítačů při výuce matematiky a demonstruje jejich užitečnost na konkrétním programu.

Helena Binterová, publikováno 11.11.2005 0:00, zhlédnuto 19521×

Pojmy ve vzdělávacím oboru Tělesná výchova

Tento příspěvek je prvním ze série textů, které se budou zabývat problematikou vzdělávacího oboru Tělesná výchova z různých pohledů.

Ján Tupý, publikováno 24.10.2005 0:00, zhlédnuto 20808×

Já a počítač - praktické úlohy pro 4. a 5. ročník

Pracovní sešit netradičních úloh pro ICT určený žákům 4. a 5. ročníků ZŠ.

Aleš Dlouhý, publikováno 19.10.2005 0:00, zhlédnuto 15610×

Příběh čáry

Metodicky rozpracovaný galerijní program pro 1. stupeň ZŠ, který reflektuje linii jako základní prvek vizuálně obrazného vyjádření ve vztahu ke konkrétním uměleckým dílům. Klíčové momenty tvůrčích činností jsou…

Barbora Škaloudová, publikováno 11.10.2005 0:00, zhlédnuto 14936×

171 — 180 z celkem 190


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
21.1.2020 7:39
Je pravda, že rozporovat se dá opravdu všechno. Také se to stále ve větší míře děje.…
18.1.2020 0:18
Projekt Kolegiální podpora se zaměřuje na učitele základ ní ch i mateřských škol a…
6.1.2020 21:12
Fórum je uzavřené, je určeno pouze pro ředitele a vedoucí pedagogické pracovníky škol a…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
20.1.2020 16:53
Mohl bych rozporovat každý druhý bod, za všechny jen ten poslední: \"Očekávané výsledky…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
10.12.2019 22:23
canyla
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
20.1.2020 10:08

Děkujeme za upozornění, poznámka byla podlněna do zadání dotyčného úkolu. Tým…

15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV