RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 190

Mentálně postižení mezi námi

Jde o aktivitu s využitím dokumentárního filmu, která pomáhá odtabuizovat téma mentálně postižených i jinak handicapovaných lidí, kteří žijí vedle nás. Žáci mají možnost si janěji uvědomit, že o kvalitě člověka…

Vlasta Vyčichlová, publikováno 10.7.2006 0:00, zhlédnuto 10137×

Využití arteterapeutických technik k harmonizaci osobnosti dětí v mateřské škole

Popis arteterapeutických postupů za účelem socializace dětí v mateřských školách (převzato z RAABE).

Barbora Hádlíková, publikováno 27.6.2006 0:00, zhlédnuto 30393×

Středa nám chutná

Pomocí projektu mají děti možnost nahlédnout a prožít si vztahy a problémy dětí i dospělých v dětském domově Slunečnice.

Alžběta Čermáková, publikováno 22.6.2006 0:00, zhlédnuto 13820×

Pravidla bezpečného internetu

Uvedení základních práv dětí při používání internetu na ochranu soukromí a bezpečnosti nejen vlastní, ale i rodičů a blízkých.

Zdeněk Záliš, publikováno 11.4.2006 0:00, zhlédnuto 12316×

Učení s dokumenty

Cyklus článků, plánů lekcí, dokumentů a pracovních listů pro výuku dějepisu.

Jan Boněk, publikováno 19.12.2005 0:00, zhlédnuto 10073×

Komunitní kruh

Komunitní kruh je jedním z nejlepších nástrojů pro vytváření dobrých vztahů ve třídě. Článek objasňuje podstatu komunitního kruhu, jeho pravidla a význam.

Jana Nováčková, publikováno 13.12.2005 0:00, zhlédnuto 25968×

Vyučování matematice z pohledu dnešní doby

Autorka poukazuje na možnosti využití počítačů při výuce matematiky a demonstruje jejich užitečnost na konkrétním programu.

Helena Binterová, publikováno 11.11.2005 0:00, zhlédnuto 19427×

Pojmy ve vzdělávacím oboru Tělesná výchova

Tento příspěvek je prvním ze série textů, které se budou zabývat problematikou vzdělávacího oboru Tělesná výchova z různých pohledů.

Ján Tupý, publikováno 24.10.2005 0:00, zhlédnuto 20624×

Já a počítač - praktické úlohy pro 4. a 5. ročník

Pracovní sešit netradičních úloh pro ICT určený žákům 4. a 5. ročníků ZŠ.

Aleš Dlouhý, publikováno 19.10.2005 0:00, zhlédnuto 15492×

Příběh čáry

Metodicky rozpracovaný galerijní program pro 1. stupeň ZŠ, který reflektuje linii jako základní prvek vizuálně obrazného vyjádření ve vztahu ke konkrétním uměleckým dílům. Klíčové momenty tvůrčích činností jsou…

Barbora Škaloudová, publikováno 11.10.2005 0:00, zhlédnuto 14842×

171 — 180 z celkem 190


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
4.12.2019 19:46
fórum Aktuality
- online setkání - středa 11. 12. 2019, 20:00 Ochutnávka kurzu Školy bez poražených –…
5.12.2019 13:28
Respektující komunikace je pro mě základním stavebním kamenem jakýchkoliv aktivit ve…
4.12.2019 9:29
Pokračování: Středa 11. 12. 2019, 20:00 - Škola bez poražených II.
5.12.2019 12:06
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za setkáním společenství praxe 1. stupně, které se konalo 27. 11. 2019 v ZŠ…
4.12.2019 19:40
Středa 11. 12. 2019, 20:00 Škola bez poražených II. Respektující komunikace je pro mě…
5.12.2019 13:22
Jak lze pracovat na různých úrovních předškolního vzdělávání s tématem nestereotypní…
28.11.2019 20:13
Jestli můžu něco vytknout, tak použití QR kódu. V principu QR kód může spustit téměř…
4.12.2019 10:33
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 4. 12. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
4.12.2019 19:37
fórum Aktuality
- online setkání - úterý 10. 12. 2019, 20:00 Jak lze pracovat na různých úrovních…
4.12.2019 10:22
Těšíte se na vánoční období? Většina z vás pravděpodobně odpoví, že ano. A aby byl…
28.11.2019 18:45
Pěkný článek. Pokud má ale splnit svůj účel, pak by měl nabízet víc. Napsat vzávěru…
4.12.2019 10:16
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo v úterý 3. 12. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…