- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Slovní mraky ve výuce
Sedm tipů na hrátky se slovy s využitím některé z aplikací pro tvorbu slovních mraků (wordclouds).
Model hodnocení ve Smysluplné škole
Příspěvek přináší inspirativní způsob hodnocení ve Smysluplné škole, která díky svému inkluzivnímu zaměření neustále zdokonaluje svůj systém hodnocení dětí. V článku naleznete pojmenovaná kritéria kvalitního…
Zábava při vyučování fyziky
Článek v první části rozpracovává téma možností a mezí zábavy ve vyučování. Vhodná zábava ve vyučování je zde interpretována jako jedna z možných cest k vnitřní motivaci žáků. V druhé části článku se autor…
Uvolněné úlohy PISA 2015 pro rozvoj nejen přírodovědné gramotnosti
Úlohy PISA pro hodnocení přírodovědné gramotnosti žáků 9. ročníků ZŠ vyžadují porozumění textům a matematické myšlení. Úlohy jsou zaměřené na řešení reálných problémů a situací, při nichž kromě vlastní…
Ochrana člověka za běžných rizik a mimořádných událostí – radiační havárie
Od zavedení nových kurikulárních dokumentů se problematika Ochrany člověka za běžných rizik a mimořádných událostí (OČMU) stala nedílnou součástí vzdělávání od mateřských až po střední školy. V roce 2013 v rámci…
Tradiční lidový instrumentář v hudební výchově – 2. část
Příspěvek navrhuje možnosti zapojení hudebních nástrojů tradiční lidové hudby, které vycházejí z kořenů národní folklórní tradice a které jsou k tomuto účelu příhodné i svým technickým uzpůsobením, do hudební výchovy.
Tradiční lidový instrumentář v hudební výchově – 1. část
Příspěvek navrhuje možnosti zapojení hudebních nástrojů tradiční lidové hudby, které vycházejí z kořenů národní folklórní tradice a které jsou k tomuto účelu příhodné i svým technickým uzpůsobením, do hudební výchovy.
Na vyjmenovaná slova zvesela – 2. díl
Příspěvek nabízí netradiční aktivity, které ulehčí osvojení si pravidel psaní správného i/y po vyjmenovaných a příbuzných slovech po M. Žáky čeká pexeso, hra Na co myslím? či černý Petr.
Na vyjmenovaná slova zvesela – 1. díl
Příspěvek nabízí netradiční aktivity, které ulehčí seznámení s vyjmenovanými a příbuznými slovy po M. Žáci využívají hmatu, hry puzzle, zrakové fixace obrázků či slov.
Sugestopedie
Článek seznamuje čtenáře se sugestopedií, jejími pozitivy, popisuje vznik metody, principy sugestopedie. Jedná se o metodu, která při učení využívá obě poloviny mozku, díky čemuž je kvalita osvojeného učiva vyšší.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
4.3.2021 17:01
sonirazad71
Jsem učitel prvního ročníku a hodně si dělám starosti s tím, jak budu hodnocen. Když tu…
|
4.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
V ZŠ Hranice – Struhlovsko se dlouhodobě věnují rozvíjení čtenářské gramotnosti a…
|
5.3.2021 10:35
Zdravíme, vzhledem k datu publikace příspěvku je zřejmé, že si jej vyučující…
|
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
4.3.2021 10:03
Nika stimulant.cz
fórum Maturity
Ja mám velice dobrou skusenost s produktem Ashwagandha BIO 300 mg. Během zkouškového…
|
2.3.2021 14:51
v blogu Metodický portál RVP.CZ
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
5.3.2021 9:17
Pracovní list obsahuje obecný úvod k tématu, což hodnotím jako kladné. Bohužel pracuje s…
|
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
3.3.2021 19:55
bradacovaj
fórum Online setkávání
Dobrý den. Nedostala jsem se na seminář nedirektivní komunikace, prosím vás, budete ho…
|
1.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Zajímavý obsah, zajímaví hosté. Videa, aplikace. Souhrn celé minikonference ze dne 8. 2.…
|
4.3.2021 12:58
Nejen výborná akce, ale i výborné zpracování do záznamu – rozdělení na jednotlivé…
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|