RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 190

Co nevíme o ...?

Výuková aktivita pro 1. stupeň základní školy, jejímž cílem je rozvoj schopností efektivně pracovat ve skupině, ukazuje jeden ze způsobů, jak lze přistupovat k formativnímu hodnocení žáků. Kromě podrobného popisu…

Mgr. Simona Šedá, publikováno 31.1.2018 9:51, zhlédnuto 5591×

Šestiúhelníky v 5. ročníku základní školy

Text představuje jednu z možností využití sebehodnocení žáků v hodině matematiky. Pro ilustraci postupu byla vybrána aktivita šestiúhelníky, při jejímž plánování a realizaci bylo sledováno více cílů. Z hlediska…

Mgr. Hana Havlínová, Ph.D., publikováno 30.1.2018 9:39, zhlédnuto 3910×, 1 komentář

Možnosti hodnocení žáků

Článek a odkazy pod ním nabídnou pedagogům vyučujícím na základní škole možné návrhy hodnocení žáků včetně ilustrativních úloh, které se odpilotovaly, v běžné pedagogické praxi odzkoušely. Úlohy, jejich hodnocení…

Mgr. Hana Havlínová Ph.D., publikováno 30.1.2018 9:35, zhlédnuto 4380×

Jak rozvíjet motoriku v přípravné třídě? – 7. díl

Článek nabízí poutavé aktivity na rozvoj hrubé a jemné motoriky, grafomotoriky. Žáci si vyzkouší pokusy s krepákem, výrobu a chytání rybek, stříhání i skládání papíru. Kreslení barevným pískem, velkými křídami i…

Petra Pšeničková, publikováno 25.1.2018 9:07, zhlédnuto 3922×, hodnocení: Hodnocení: 3

Ochrana člověka za běžných rizik a mimořádných událostí – povodně

Od zavedení nových kurikulárních dokumentů se problematika Ochrany člověka za běžných rizik a mimořádných událostí (OČMU) stala nedílnou součástí vzdělávání od mateřských až po střední školy. V roce 2013 v rámci…

Martina Talichová, publikováno 24.1.2018 9:40, zhlédnuto 3842×

Jak rozvíjet motoriku v přípravné třídě? – 6. díl

Článek nabízí poutavé aktivity na rozvoj hrubé a jemné motoriky, grafomotoriky. Na žáky čeká samotvrdnoucí a terapeutická hmota, brčkové bludiště, hry s padákem i jedlé náramky.

Petra Pšeničková, publikováno 22.1.2018 9:17, zhlédnuto 3939×, hodnocení: Hodnocení: 3

Ochrana člověka za běžných rizik a mimořádných událostí – požáry o Vánocích a na Silvestra

Od zavedení nových kurikulárních dokumentů se problematika Ochrany člověka za běžných rizik a mimořádných událostí (OČMU) stala nedílnou součástí vzdělávání od mateřských až po střední školy. V roce 2013 v rámci…

Martina Talichová, publikováno 15.12.2017 9:01, zhlédnuto 2030×

Ochrana člověka za běžných rizik a mimořádných událostí – nebezpečí v zimních měsících

Od zavedení nových kurikulárních dokumentů se problematika Ochrany člověka za běžných rizik a mimořádných událostí (OČMU) stala nedílnou součástí vzdělávání od mateřských až po střední školy. V roce 2013 v rámci…

Martina Talichová, publikováno 14.12.2017 13:43, zhlédnuto 2291×

Výuka programování ve Scratch zaměřená na vytváření pojmů

Článek nabízí všem učitelům informatiky na ZŠ nový pohled na výuku programování. Chceme-li, aby se žáci naučili programovat a zároveň pochopili různé programovací pojmy a příkazy, je třeba připravit pro učitele…

Kristýna Holečková, publikováno 6.12.2017 9:27, zhlédnuto 2493×, hodnocení: Hodnocení: 4

Ochrana člověka za běžných rizik a mimořádných událostí – linky tísňového volání

Od zavedení nových kurikulárních dokumentů se problematika Ochrany člověka za běžných rizik a mimořádných událostí (OČMU) stala nedílnou součástí vzdělávání od mateřských až po střední školy. V roce 2013 v rámci…

Martina Talichová, publikováno 1.11.2017 10:15, zhlédnuto 2089×

41 — 50 z celkem 190
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
28.1.2020 14:25
Děkuji, kolegové, můžete "odpovídat"; ale můžete také upozornit na něco, co shledáte…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
25.1.2020 19:11
Článek toho moc neřekne - anotace je skoro tak dlouhá (krátká) jako článek. 2 odkazy na…
28.1.2020 15:35
Skupina Výchova k občanství/Občanský a společenskovědní základ
Digifolio sdružuje informace o Výchově k občanství, Občanském a společenskovědní m…
27.1.2020 20:08
Dominik Raška
Milí lídři, toto fórum je určené pro sdílení Vašich zkušeností s využíváním…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
21.1.2020 7:39
Je pravda, že rozporovat se dá opravdu všechno. Také se to stále ve větší míře děje.…
28.1.2020 15:35
Skupina Výchova k občanství/Občanský a společenskovědní základ
INFORMACE O NOVĚ VZNIKLÉ ASOCIACI UČITELŮ OBČANSKÉ VÝCHOVY A SPOLEČENSKÝCH VĚD.  TO, O…
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
20.1.2020 16:53
Mohl bych rozporovat každý druhý bod, za všechny jen ten poslední: \"Očekávané výsledky…
28.1.2020 13:53
Skupina Finanční gramotnost
Cílem pohledu je podat základní informace o dostupném neformálním vzdělávání ve…