RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 193

Výuka na stanovištích

Článek představuje možnosti uplatnění výuky na stanovištích v různých oborech vzdělávání a vysvětluje, jak tato metoda ve výuce funguje, jaké jsou její výhody a nevýhody.

Mgr. Kamila Sladkovská, publikováno 17.2.2014 10:05, zhlédnuto 10227×

Životopis věcí

Článek představuje možnosti využití výukové aktivity Životopis věcí v předškolním vzdělávání a ve vybraných vzdělávacích oborech základního vzdělávání.

Mgr. Simona Šedá, publikováno 10.2.2014 11:36, zhlédnuto 6629×

Pětilístek

Článek představuje široké možnosti uplatnění aktivity Pětilístek ve výuce.

Jitka Altmanová, publikováno 4.2.2014 8:37, zhlédnuto 26557×, 2 komentáře

Problematika geologického vzdělávání na základních školách a gymnáziích

Článek cílí na zhodnocení faktorů, které jsou zásadní vzhledem k současnému pojetí a kvalitě geologického vzdělávání žáků v prostředí českých základních škol a gymnázií. Geologie je v současném pojetí…

Jakub Holec, publikováno 3.2.2014 10:37, zhlédnuto 4769×

Hraní rolí (Role-play)

Článek seznamuje čtenáře s využitím aktivity hraní rolí ve výuce cizích jazyků, výchově k občanství, výchově ke zdraví a při práci s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami.

Jitka Tůmová, publikováno 29.1.2014 9:11, zhlédnuto 14406×

Manipulativní činnosti s didaktickým materiálem

Článek seznamuje čtenáře s využitím manipulativních činností v matematice, v přírodopisu, ve výuce cizích jazyků a při práci s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami.

RNDr. Eva Zelendová, publikováno 22.1.2014 10:14, zhlédnuto 8144×

Názorová škála

Článek představuje široké možnosti uplatnění názorové škály ve výuce.

Mgr. Alena Hesová, publikováno 16.1.2014 14:45, zhlédnuto 13178×

Moderní vyučování: Metody a styly učení

Ukázka z knihy Moderní vyučování, která vychází již v šestém přepracovaném vydání, nabízí úvodní část z kapitoly věnované motivaci a preferencím žáků při volbě metod a stylů učení.

Geoff Petty, publikováno 5.12.2013 12:23, zhlédnuto 14094×

Prožitek jako způsob učení

Které dílčí metody jsou vhodné k realizaci projektu? Jaký význam má ve výuce prožitek? Jak s ním máme pracovat? Proč je důležitá reflexe? Do jaké míry by měli mít žáci v projektu volnost?

Jitka Kašová, publikováno 2.12.2013 12:06, zhlédnuto 7911×

Zamyšlení se nad storytellingem v zahraničí

Tento článek navazuje na dva předchozí články o storytellingu a vykresluje zážitky ze dvou zahraničních stáží. Ráda bych se v tomto příspěvku věnovala storytellingové praxi, kterou znám ze své přímé zkušenosti ze…

Barbora Voráčová, publikováno 27.11.2013 9:20, zhlédnuto 4708×

71 — 80 z celkem 193


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
28.9.2020 20:53
Snad Budoucí Učitel
Zdravím, chtěl bych se zeptat na několik důležitých věcí. Chtěl bych, až vystuduji…
28.9.2020 9:00
Článek představuje inspiraci, jak zapojit téma osobností do výuky o sociálně…
27.9.2020 7:09
Nejnovější vývoj popisuje osobně Musk: Neuralink Progress Update, Summer 2020. Přesto, že…
25.9.2020 10:42
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 22. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
26.9.2020 10:05
Olga Svátavská
Dobrý den, obracím se na vás jelikož už jsem zoufalá a nevím si rady. Na internetu ani…
28.9.2020 8:00
Článek přináší ohlédnutí za sedmou minikonferencí odborného panelu pro matematickou…
24.9.2020 15:26
Hybridní vzdělávání je technicky v našich možnostech. Vyžadovalo by to ale úplné…
18.9.2020 12:13
Skupina PPUČ
Společenství praxe tvoří komunity učitelů, odborníků či zástupců neziskového sekturou…
25.9.2020 22:30
Jan Maršák
Zde je vysvětlení od pana docenta Josefa Hubeňáka z University Hradec Králové: Paralyzér…
27.9.2020 9:00
Rádi bychom pozvali odbornou veřejnost na online konferenci s názvem Vzdělávání…
24.9.2020 8:54
Za normálních časů budeme učit hybridně a plně přitom využívat všech výhod osobního…
14.9.2020 9:29
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Umění a kultura, které se konalo 17.6.2020 a jako…