RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 92

Inventář znaků rozvojetvorného učení – Verbalizace

Základním smyslem seriálu je poskytnout učitelům psychodidaktický rámec pro tvorbu postupů vedoucích k rozvoji myšlení, učení a poznání v procesu školního učení tak, aby žáci v konkrétních úkolových situacích dostali…

Hana Krykorková, publikováno 6.12.2011 16:14, zhlédnuto 3906×, hodnocení: Hodnocení: 4

Inventář znaků rozvojetvorného učení – Mentální mapování

Základním smyslem seriálu je poskytnout učitelům psychodidaktický rámec pro tvorbu postupů vedoucích k rozvoji myšlení, učení a poznávání v procesu školního učení tak, aby žáci v konkrétních úkolových situacích…

Hana Krykorková, publikováno 6.12.2011 8:52, zhlédnuto 3633×, hodnocení: Hodnocení: 4

Zakletá tvořivost

Článek pojednává o tvořivosti a jejím významu v životě jedince. Vybízí k rozvíjení tvořivého myšlení v pedagogické praxi jak u žáků, tak u učitelů samých.

Blanka Rozehnalová, publikováno 6.12.2011 8:43, zhlédnuto 2845×

Inventář znaků rozvojetvorného učení – Smysl

Základním smyslem seriálu je poskytnout učitelům psychodidaktický rámec pro tvorbu postupů vedoucích k rozvoji myšlení, učení a poznávání v procesu školního učení tak, aby žáci v konkrétních úkolových situacích…

Hana Krykorková, publikováno 5.12.2011 10:37, zhlédnuto 3793×, hodnocení: Hodnocení: 4

Inventář znaků rozvojetvorného učení – Otázka

Základním smyslem seriálu je poskytnout učitelům psychodidaktický rámec pro tvorbu postupů vedoucích k rozvoji myšlení, učení a poznávání v procesu školního učení tak, aby žáci v konkrétních úkolových situacích…

Hana Krykorková, publikováno 5.12.2011 10:30, zhlédnuto 3831×, hodnocení: Hodnocení: 4

Inventář znaků rozvojetvorného učení – Pomoc

Základním smyslem seriálu je poskytnout učitelům psychodidaktický rámec pro tvorbu postupů vedoucích k rozvoji myšlení, učení a poznání v procesu školního učení tak, aby žáci v konkrétních úkolových situacích dostali…

Hana Krykorková, publikováno 1.12.2011 8:37, zhlédnuto 3284×, hodnocení: Hodnocení: 4

Inventář znaků rozvojetvorného učení – Sebereflexe, metakognice a autoregulace

Základním smyslem seriálu je poskytnout učitelům psychodidaktický rámec pro tvorbu postupů vedoucích k rozvoji myšlení, učení a poznání v procesu školního učení tak, aby žáci v konkrétních úkolových situacích dostali…

Hana Krykorková, publikováno 28.11.2011 9:10, zhlédnuto 9030×, hodnocení: Hodnocení: 4

Model rozvojetvorného školního učení – Diagnostika úkolové situace před jejím zadáním (PRE)

Základním smyslem seriálu je poskytnout učitelům psychodidaktický rámec pro tvorbu postupů vedoucích k rozvoji myšlení, učení a poznání v procesu školního učení tak, aby žáci v konkrétních úkolových situacích dostali…

Hana Krykorková, publikováno 23.11.2011 8:51, zhlédnuto 2875×, hodnocení: Hodnocení: 4

Model rozvojetvorného školního učení ‒ Úkolová situace a její diagnostika

Základním smyslem seriálu je poskytnout učitelům psychodidaktický rámec pro tvorbu postupů vedoucích k rozvoji myšlení, učení a poznání v procesu školního učení tak, aby žáci v konkrétních úkolových situacích dostali…

Hana Krykorková, publikováno 22.11.2011 13:53, zhlédnuto 2298×, hodnocení: Hodnocení: 4

Problémy s žákovskou motivací

Příspěvek přináší ukázku z publikace Jaký jsem učitel od Vladimíra Hrabala a Isabelly Pavelkové. Vybraná kapitola se zabývá tématem žákovské motivace ve vztahu k problematice školní nudy.

Doc. PhDr. Vladimír Hrabal, CSc., publikováno 5.9.2011 11:18, zhlédnuto 10133×, hodnocení: Hodnocení: 4

61 — 70 z celkem 92
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
3.4.2020 20:08
Anonymák
tenká homogenní tyč o délce h=3,7m a hmotností m=1kg je postavena kolmo k zemi. Po…
4.4.2020 14:47
Chtěli bychom Vás pozvat na webinář, který se bude konat v úterý 7. 4. 2020 od 13:00.…
7.4.2020 22:43
Byl jednou jeden život, bílé krvinky: Když seriál kdysi začínal v TV, tak mě zpořátku…
8.4.2020 8:33
Skupina Čtenářská gramotnost
Během webináře se účastník seznámí s nástrojem didaktický potenciál textu, který mu…
1.4.2020 20:22
fórum Aktuality
- online setkání - středa 8. 4. 2019, 20:00 Webinář prezentuje nejrůznější hry a…
2.4.2020 12:05
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
7.4.2020 12:10
Ad Jakub Holec: \"Myslím, že je dobré hledat různé způsoby, kterými se žáci budou lépe…
7.4.2020 18:22
Skupina PPUČ
1.4.2020 20:19
Středa 8. 4. 2019, 20:00 Pohybové hry a aktivity v přírodě pro děti předškolního věku…
2.4.2020 11:51
Mgr., Bc. Michael Novotný nám nabídne nejrůznější hry a činnosti, které lze aplikovat v…
7.4.2020 11:58
Článek uvádí několik příkladů aplikací pro mobilní zařízení, které je možné…
6.4.2020 12:25
Skupina PPUČ
Společenství praxe tvoří komunity učitelů, odborníků či zástupců neziskového sekturou…