RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 98

Intervence – základní pojmy

Autor příspěvku seznamuje čtenáře s důležitými pojmy, které velmi úzce souvisejí s intervencí. Výstižně jsou zde popsány pojmy jako výchova, vzdělání, reedukace či terapie a další.

PhDr. Václav Mertin, publikováno 4.1.2011 16:22, zhlédnuto 7936×

Pozornost

Poruchy učení se projevují nejen při osvojování čtení, psaní a počítání, ale jsou doprovázeny řadou dalších obtíží. Jednou z nich je i porucha pozornosti. Pokud chceme, aby se dítě učilo s porozuměním, musíme ho…

PhDr. Kamila Balharová, publikováno 29.11.2010 16:11, zhlédnuto 11926×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 3

Inspirativní hry a hlavolamy pro obohacení výuky

Příspěvek přináší aktuální seznam her a hlavolamů, které je možné využívat ve výuce nadaných dětí a žáků či práci školního klubu. Hry jsou řazeny dle oblastí rozumových schopností, na které se zaměřují,…

Jitka Fořtíková, publikováno 12.7.2010 10:11, zhlédnuto 15880×, hodnocení: Hodnocení: 3

Den řemesel

Zábavnou formou přiblížíme dětem s lehkým mentálním postižením vybraná řemesla – taková, která se v budoucnu mohou stát zdrojem jejich obživy. Starší žáci odhalí i možnosti práce v Evropské unii.

Ivana Spěváčková, publikováno 29.6.2010 9:09, zhlédnuto 17737×, hodnocení: Hodnocení: 4

Budeme dobře učit všechny žáky?

Mnozí učitelé nemají rádi taková slova, jako je individualizace, integrace nebo dokonce inkluze. Přesto je povinností naší profese se těmito otázkami vážně zabývat. Proč?

Jana Hrubá, publikováno 25.6.2010 10:29, zhlédnuto 8113×, hodnocení: Hodnocení: 4

Výuka anglického jazyka u těžce sluchově postižených žáků

Článek pojednává o zkušenostech s výukou anglického jazyka u sluchově postižených žáků v základní škole.

RNDr. Josef Brožík, publikováno 6.5.2010 8:56, zhlédnuto 6046×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 3

Angličtina Výuka anglického jazyka v 7. ročníku ZŠ pro sluchově postižené žáky

Zkušenosti z prvního roku povinné výuky cizího jazyka v základní škole pro sluchově postižené žáky.

Mgr. Iveta Vidímová, publikováno 4.5.2010 8:45, zhlédnuto 6978×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 3

Poradenství a podpora žáka ve finském ŠVP

Příspěvek - ukázka ze ŠVP helsinské Základní školy Käpylä nabízí možný způsob pojetí poradenství a podpory žáků v základním školním dokumentu.

Základní škola Käpylä, Helsinky, Finsko, publikováno 3.8.2007 0:00, zhlédnuto 5164×

91 — 98 z celkem 98
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.6.2019 10:08
charion
Program Bakaláři používáme pár let. Výhody: - Informace jsou na jednom místě v…
26.6.2019 11:09
EduFórum, pravidelné setkávání lidí, kteří přemýšlejí o vzdělávání kreativně a…
26.6.2019 20:29

V zadání úkolu máte uvedeno nepřesně, že děti z Lidic byly dány na převýchovu do…

26.6.2019 19:07
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…
17.6.2019 9:41
Děkujeme za dotaz, paní Šárko. Uvidíme, jestli některý z kolegů pomůže svou…
17.6.2019 11:17
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
22.6.2019 8:55
V USA se formuje na podoru řešení interoperability ve školách koalice mnoha důležitých…
25.6.2019 12:03
Skupina Demokracie zážitkem
16.6.2019 19:56
Dobrý den, co mi radíte ohledně prosazení dodržování školního řádu ve třídě? Mám…
14.6.2019 9:18
Nepotřebujete oprášit své znalosti z psychologie a neurologie? Mgr. Petra Dočkalová vás…
19.6.2019 9:40
Narazil jsem na docela obsažný příspěvek Stefanie o tom, co dělá, v blogu MIT:Kids teach…
25.6.2019 10:04
Skupina Gender