RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 106

Inspirativní hry a hlavolamy pro obohacení výuky

Příspěvek přináší aktuální seznam her a hlavolamů, které je možné využívat ve výuce nadaných dětí a žáků či práci školního klubu. Hry jsou řazeny dle oblastí rozumových schopností, na které se zaměřují,…

Jitka Fořtíková, publikováno 12.7.2010 10:11, zhlédnuto 17078×, hodnocení: Hodnocení: 3

Den řemesel

Zábavnou formou přiblížíme dětem s lehkým mentálním postižením vybraná řemesla – taková, která se v budoucnu mohou stát zdrojem jejich obživy. Starší žáci odhalí i možnosti práce v Evropské unii.

Ivana Spěváčková, publikováno 29.6.2010 9:09, zhlédnuto 19684×, hodnocení: Hodnocení: 4

Budeme dobře učit všechny žáky?

Mnozí učitelé nemají rádi taková slova, jako je individualizace, integrace nebo dokonce inkluze. Přesto je povinností naší profese se těmito otázkami vážně zabývat. Proč?

Jana Hrubá, publikováno 25.6.2010 10:29, zhlédnuto 8703×, hodnocení: Hodnocení: 4

Výuka anglického jazyka u těžce sluchově postižených žáků

Článek pojednává o zkušenostech s výukou anglického jazyka u sluchově postižených žáků v základní škole.

RNDr. Josef Brožík, publikováno 6.5.2010 8:56, zhlédnuto 6683×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 3

Angličtina Výuka anglického jazyka v 7. ročníku ZŠ pro sluchově postižené žáky

Zkušenosti z prvního roku povinné výuky cizího jazyka v základní škole pro sluchově postižené žáky.

Mgr. Iveta Vidímová, publikováno 4.5.2010 8:45, zhlédnuto 7389×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 3

Poradenství a podpora žáka ve finském ŠVP

Příspěvek - ukázka ze ŠVP helsinské Základní školy Käpylä nabízí možný způsob pojetí poradenství a podpory žáků v základním školním dokumentu.

Základní škola Käpylä, Helsinky, Finsko, publikováno 3.8.2007 0:00, zhlédnuto 5364×

101 — 106 z celkem 106
«« « 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
28.9.2020 20:53
Snad Budoucí Učitel
Zdravím, chtěl bych se zeptat na několik důležitých věcí. Chtěl bych, až vystuduji…
29.9.2020 18:48
Co umožňuje tzv. plánování pozpátku, kdy od jasného cílového stavu plánujeme postupné…
30.9.2020 9:56
Kde je ČŠI se svým Moodle? (InspIS E-learning).  Pouze nevyužitá šance ČŠI pozitivně…
30.9.2020 18:37
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 30. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
26.9.2020 10:05
Olga Svátavská
Dobrý den, obracím se na vás jelikož už jsem zoufalá a nevím si rady. Na internetu ani…
28.9.2020 9:00
Článek představuje inspiraci, jak zapojit téma osobností do výuky o sociálně…
27.9.2020 7:09
Nejnovější vývoj popisuje osobně Musk: Neuralink Progress Update, Summer 2020. Přesto, že…
29.9.2020 17:29
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 29. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
25.9.2020 22:30
Jan Maršák
Zde je vysvětlení od pana docenta Josefa Hubeňáka z University Hradec Králové: Paralyzér…
28.9.2020 8:00
Článek přináší ohlédnutí za sedmou minikonferencí odborného panelu pro matematickou…
24.9.2020 15:26
Hybridní vzdělávání je technicky v našich možnostech. Vyžadovalo by to ale úplné…
25.9.2020 10:42
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 22. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…