RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 106

Inspirativní hry a hlavolamy pro obohacení výuky

Příspěvek přináší aktuální seznam her a hlavolamů, které je možné využívat ve výuce nadaných dětí a žáků či práci školního klubu. Hry jsou řazeny dle oblastí rozumových schopností, na které se zaměřují,…

Jitka Fořtíková, publikováno 12.7.2010 10:11, zhlédnuto 17272×, hodnocení: Hodnocení: 3

Den řemesel

Zábavnou formou přiblížíme dětem s lehkým mentálním postižením vybraná řemesla – taková, která se v budoucnu mohou stát zdrojem jejich obživy. Starší žáci odhalí i možnosti práce v Evropské unii.

Ivana Spěváčková, publikováno 29.6.2010 9:09, zhlédnuto 19968×, hodnocení: Hodnocení: 4

Budeme dobře učit všechny žáky?

Mnozí učitelé nemají rádi taková slova, jako je individualizace, integrace nebo dokonce inkluze. Přesto je povinností naší profese se těmito otázkami vážně zabývat. Proč?

Jana Hrubá, publikováno 25.6.2010 10:29, zhlédnuto 8857×, hodnocení: Hodnocení: 4

Výuka anglického jazyka u těžce sluchově postižených žáků

Článek pojednává o zkušenostech s výukou anglického jazyka u sluchově postižených žáků v základní škole.

RNDr. Josef Brožík, publikováno 6.5.2010 8:56, zhlédnuto 6765×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 3

Angličtina Výuka anglického jazyka v 7. ročníku ZŠ pro sluchově postižené žáky

Zkušenosti z prvního roku povinné výuky cizího jazyka v základní škole pro sluchově postižené žáky.

Mgr. Iveta Vidímová, publikováno 4.5.2010 8:45, zhlédnuto 7484×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 3

Poradenství a podpora žáka ve finském ŠVP

Příspěvek - ukázka ze ŠVP helsinské Základní školy Käpylä nabízí možný způsob pojetí poradenství a podpory žáků v základním školním dokumentu.

Základní škola Käpylä, Helsinky, Finsko, publikováno 3.8.2007 0:00, zhlédnuto 5411×

101 — 106 z celkem 106
«« « 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
29.11.2020 10:51
V listopadu jsme se od PhDr. Martiny Černé dozvěděli, jak se může učitel podílet na…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
26.11.2020 11:49
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje souhrnný soubor vzdělávacího programu projektu Cesta k…
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
26.11.2020 10:06
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, metodiku a přílohy vzdělávacího modulu…
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
25.11.2020 11:00
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 25. 11. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…