RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 15

Asistenti pedagoga pod vedením koordinátora inkluze II.

Práce s asistenty vyžaduje práci systematickou, která je podložena dílčími fázemi a postupnými kroky v procesu neustálého zlepšování. Koordinátor inkluze pracuje s AP v několika fázích, řeší jejich další vzdělávání…

Mgr. Lada Flachsová, publikováno 21.2.2019 9:26, zhlédnuto ×

Asistenti pedagoga pod vedením koordinátora inkluze I.

Poslední dobou zažívá každá škola velký nárůst asistentů pedagoga. Škola od školy a ředitel od ředitele mají různý pohled na práci asistentů pedagoga. Aby mohla fungovat spolupráce mezi vyučujícími a kvalitní vedení…

Mgr. Lada Flachsová, publikováno 21.2.2019 9:25, zhlédnuto ×

Působení asistenta pedagoga na základní škole u žáka s ADHD

Tento text pojednává o působení asistenta pedagoga na základní škole u žáka s poruchou pozornosti a hyperaktivitou, známější spíše pod pojmem ADHD. Text je poskytnutím zkušeností a poznatků nejmenovaného asistenta…

Lenka Perglová, publikováno 5.11.2018 9:22, zhlédnuto ×

Hry a aktivity vhodné pro děti s ADHD školního věku (primárně 1. stupně) – inspirace do školního i domácího prostředí - 4. část

Soupis možných podpůrných a rozvojových aktivit je určený pro skupiny, ve kterých je přítomno dítě s ADHD, či pro individuální podporu těchto dětí. K mnohým aktivitám lze přistupovat tvořivě – dále je propracovávat…

Martina Hájková, publikováno 2.9.2015 8:58, zhlédnuto ×

Hry a aktivity vhodné pro děti s ADHD školního věku (primárně 1. stupně) – inspirace do školního i domácího prostředí - 3. část

Soupis možných podpůrných a rozvojových aktivit je určený pro skupiny, ve kterých je přítomno dítě s ADHD, či pro individuální podporu těchto dětí. K mnohým aktivitám lze přistupovat tvořivě – dále je propracovávat…

Martina Hájková, publikováno 25.8.2015 9:03, zhlédnuto ×

Hry a aktivity vhodné pro děti s ADHD školního věku (primárně 1. stupně) – inspirace do školního i domácího prostředí - 2. část

Soupis možných podpůrných a rozvojových aktivit je určený pro skupiny, ve kterých je přítomno dítě s ADHD, či pro individuální podporu těchto dětí. K mnohým aktivitám lze přistupovat tvořivě – dále je propracovávat…

Martina Hájková, publikováno 18.8.2015 10:36, zhlédnuto ×

Hry a aktivity vhodné pro děti s ADHD školního věku (primárně 1. stupně) – inspirace do školního i domácího prostředí - 1. část

Soupis možných podpůrných a rozvojových aktivit je určený pro skupiny, ve kterých je přítomno dítě s ADHD, či pro individuální podporu těchto dětí. K mnohým aktivitám lze přistupovat tvořivě – dále je propracovávat…

Martina Hájková, publikováno 12.8.2015 10:41, zhlédnuto ×

Psychomotorická cvičení pro děti s ADHD – vhodné pro děti předškolního věku

Psychomotorická cvičení pomáhají rozvíjet senzomotorické vnímání (vizuální a taktilní), mají kladný vliv na pozornost, paměť a další psychické funkce, což vede ke zlepšení duševní rovnováhy člověka.…

Michaela Nešporová, publikováno 5.8.2015 8:51, zhlédnuto ×

Psychomotorická cvičení pro děti s ADHD – vhodné pro žáky mladšího školního věku

Psychomotorická cvičení pomáhají rozvíjet senzomotorické vnímání (vizuální a taktilní), mají kladný vliv na pozornost, paměť a další psychické funkce, což vede ke zlepšení duševní rovnováhy člověka.…

Michaela Nešporová, publikováno 3.8.2015 11:55, zhlédnuto ×

Hry pro začlenění dítěte do třídního kolektivu

Nezřídka se stává, že třídní kolektiv dítě s ADHD kvůli jeho projevům (často agresivním, neadekvátním) vyloučí a děti si s ním nechtějí hrát, sedět v lavici, být ve skupině při kolektivních činnostech atd. To má…

Dobiášová, M., Hájková, M., Nešporová, M., publikováno 30.7.2015 11:09, zhlédnuto ×

1 — 10 z celkem 15
1 2 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.3.2019 17:49
Dobrý den, možná byste se mohla inspirovat z toho, jak citovat RVP ZV. Zkuste, prosím.
21.3.2019 19:19
Eva Fanfulová a Markéta Čonková se budou věnovat praktickým příkladům rozvíjení…
24.3.2019 19:55
Doug Belshaw shrnuje vývoj projektu Open Badges, který v režii IMS Global Learning Consortium…
21.3.2019 19:24
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve čtvrtek 21. 3. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
24.3.2019 22:21
kasovami
Dobrý den, chtěla bych poprosit o pomoc ohledně citování RVP PV.
16.3.2019 9:04
Ve věci býčích zápasů jsem zaujatý. Nejspíš mám raději ty býky, nežli lidi, kteří…
24.3.2019 16:43
Sara Friedman v The Journal oznamuje publikování nové zprávy zabývající se wellbeingem…
21.3.2019 8:53
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
22.3.2019 8:33
Marie
Dobrý den. V RVP ZV je uvedeno na straně 114,že "Na deset základních témat (EV) navazuje…
14.3.2019 19:40
Odborný garant čtenářské gramotnosti NÚV Petr Koubek nás provede zákoutími trnité cesty…
24.3.2019 8:02
V tom případě mě mrzí, že jsem dost nezdůraznil, že pouze sděluji to, co tvrdí PR…
20.3.2019 19:13
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 20. 3. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…