RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 16

Specifika práce s asistovanými žáky – Přístupy rodin – 1. díl

Každý člověk, každé dítě, každý žák je jiný. Pokud chce škola stát pevně na lidských vztazích, je třeba s vývojem společnosti přehodnotit přístupy k jednotlivým žákům, jejich zákonným zástupcům. Velkou měrou k…

Mgr. Lada Flachsová, publikováno 27.5.2019 10:37, zhlédnuto 61×

Asistenti pedagoga pod vedením koordinátora inkluze II.

Práce s asistenty vyžaduje práci systematickou, která je podložena dílčími fázemi a postupnými kroky v procesu neustálého zlepšování. Koordinátor inkluze pracuje s AP v několika fázích, řeší jejich další vzdělávání…

Mgr. Lada Flachsová, publikováno 21.2.2019 9:26, zhlédnuto 1047×

Asistenti pedagoga pod vedením koordinátora inkluze I.

Poslední dobou zažívá každá škola velký nárůst asistentů pedagoga. Škola od školy a ředitel od ředitele mají různý pohled na práci asistentů pedagoga. Aby mohla fungovat spolupráce mezi vyučujícími a kvalitní vedení…

Mgr. Lada Flachsová, publikováno 21.2.2019 9:25, zhlédnuto 1067×

Působení asistenta pedagoga na základní škole u žáka s ADHD

Tento text pojednává o působení asistenta pedagoga na základní škole u žáka s poruchou pozornosti a hyperaktivitou, známější spíše pod pojmem ADHD. Text je poskytnutím zkušeností a poznatků nejmenovaného asistenta…

Lenka Perglová, publikováno 5.11.2018 9:22, zhlédnuto 1556×

Hry a aktivity vhodné pro děti s ADHD školního věku (primárně 1. stupně) – inspirace do školního i domácího prostředí - 4. část

Soupis možných podpůrných a rozvojových aktivit je určený pro skupiny, ve kterých je přítomno dítě s ADHD, či pro individuální podporu těchto dětí. K mnohým aktivitám lze přistupovat tvořivě – dále je propracovávat…

Martina Hájková, publikováno 2.9.2015 8:58, zhlédnuto 11245×

Hry a aktivity vhodné pro děti s ADHD školního věku (primárně 1. stupně) – inspirace do školního i domácího prostředí - 3. část

Soupis možných podpůrných a rozvojových aktivit je určený pro skupiny, ve kterých je přítomno dítě s ADHD, či pro individuální podporu těchto dětí. K mnohým aktivitám lze přistupovat tvořivě – dále je propracovávat…

Martina Hájková, publikováno 25.8.2015 9:03, zhlédnuto 4730×

Hry a aktivity vhodné pro děti s ADHD školního věku (primárně 1. stupně) – inspirace do školního i domácího prostředí - 2. část

Soupis možných podpůrných a rozvojových aktivit je určený pro skupiny, ve kterých je přítomno dítě s ADHD, či pro individuální podporu těchto dětí. K mnohým aktivitám lze přistupovat tvořivě – dále je propracovávat…

Martina Hájková, publikováno 18.8.2015 10:36, zhlédnuto 7714×

Hry a aktivity vhodné pro děti s ADHD školního věku (primárně 1. stupně) – inspirace do školního i domácího prostředí - 1. část

Soupis možných podpůrných a rozvojových aktivit je určený pro skupiny, ve kterých je přítomno dítě s ADHD, či pro individuální podporu těchto dětí. K mnohým aktivitám lze přistupovat tvořivě – dále je propracovávat…

Martina Hájková, publikováno 12.8.2015 10:41, zhlédnuto 12109×

Psychomotorická cvičení pro děti s ADHD – vhodné pro děti předškolního věku

Psychomotorická cvičení pomáhají rozvíjet senzomotorické vnímání (vizuální a taktilní), mají kladný vliv na pozornost, paměť a další psychické funkce, což vede ke zlepšení duševní rovnováhy člověka.…

Michaela Nešporová, publikováno 5.8.2015 8:51, zhlédnuto 19082×

Psychomotorická cvičení pro děti s ADHD – vhodné pro žáky mladšího školního věku

Psychomotorická cvičení pomáhají rozvíjet senzomotorické vnímání (vizuální a taktilní), mají kladný vliv na pozornost, paměť a další psychické funkce, což vede ke zlepšení duševní rovnováhy člověka.…

Michaela Nešporová, publikováno 3.8.2015 11:55, zhlédnuto 9418×

1 — 10 z celkem 16
1 2 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
23.5.2019 20:59
Omlouváme se, webinář jsme pro technické problémy museli zrušit. Budeme hledat nový termín.
24.5.2019 10:03
Setkání s Františkem Brožem je zaměřeno na možnosti využití sportovních textů k…
20.5.2019 12:55
Kratičký, ale dle mého soudu zcela zásadní text. Myslím, že ukazuje, že binární…
22.5.2019 19:24
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 22. 5. 2019.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
23.5.2019 11:23
fórum Aktuality
- online setkání - středa 29. 5. 2019, 20:00 Čtenářská gramotnost a čtenářské…
22.5.2019 13:50
Chceme umět dobře číst a chceme rozumět textu? Jasně, a to nejen my, ale také naši…
16.5.2019 10:15
Já využívám ve výuce více simulace, ale tyhle kostičky by mě asi jako žáka bavily…
22.5.2019 10:11
Skupina PPUČ
V úterý 7. 5. proběhlo Setkání společenství praxe pro vzdělávací oblasti Matematika a…
23.5.2019 11:08
Středa 29. 5. 2019, 20:00 Sportovní text - nástroj k rozvoji čtenářství Setkání s…
16.5.2019 19:34
Na dubnový webinář k matematické gramotnosti navazuje webinář s tématem čtenářské…
7.5.2019 18:04
Co si ovšem představit pod pojmem \"pokud se s tím neztotožní\". Žáci se často s…
21.5.2019 12:29
Skupina PPUČ
Jarní setkání Společenství praxe vzdělávacího oboru Český jazyk a literatura