RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 76

CLIL – Rozvíjení jazykových dovedností v odborném předmětu

Příspěvek je věnován provázanosti cílů CLIL hodiny a rozvoje čtyř dovedností cizího jazyka v odborném předmětu. Týká se jednak dovedností receptivních a jednak produktivních. Jsou nastíněny možnosti, jak tyto dovednosti…

Michaela Hlaváčová, publikováno 9.9.2011 10:54, zhlédnuto 7078×, hodnocení: Hodnocení: 5

CLIL – Výběr učiva pro výuku prostřednictvím cizího jazyka

Článek se věnuje kritériím pro výběr učiva v CLIL výuce, který je v mnohém podobný výběru učiva pro výuku v rodném jazyce, nicméně má svá specifika, která souvisí s tím, že obsah je prezentován prostřednictvím…

Gabriela Klečková, publikováno 30.8.2011 10:08, zhlédnuto 5092×, hodnocení: Hodnocení: 5

Kompetence CLIL učitele

Článek popisuje základní hlediska odbornosti, připravenosti a motivace učitelů pro CLIL výuku.

Gabriela Klečková, publikováno 12.8.2011 15:04, zhlédnuto 7741×, hodnocení: Hodnocení: 5

CLIL - Monitorování výsledků a hodnocení v matematice

Článek navazuje na seriál Pojetí CLIL a bilingvní výuky a nabízí příklad hodnocení a zpětné vazby při metodě integrované výuce cizího jazyka a nejazykového předmětu. Přináší příklad monitorování výsledků žáků…

Jarmila Novotná, publikováno 7.4.2011 16:42, zhlédnuto 6307×, hodnocení: Hodnocení: 4

CLIL – Žáci se neučí cizí jazyk, ale učí se v něm myslet

Článek navazuje na seriál Pojetí CLIL a bilingvní výuky. Je zaměřen na zařazení organizačních forem výuky, kde žáci spolupracují a komunikují. Jazyk a komunikace patří k nejsložitějším aspektům chování, což platí…

Jarmila Novotná, publikováno 16.3.2011 16:12, zhlédnuto 5396×, hodnocení: Hodnocení: 4

Co by mělo předcházet uvedení přístupu CLIL do školy

Článek se snaží nastínit, co by mělo předcházet uvedení přístupu CLIL do školy, a upozorňuje na některé oblasti, které je potřeba před samotnou realizací CLIL promyslet.

Pavlína Jahnová, publikováno 28.2.2011 15:40, zhlédnuto 3805×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 3

CLIL - jazykové roviny a porozumění odbornému předmětu

V integrované výuce (CLIL) je klíčová je dualita cílů, tedy učitel se má vědomě věnovat jak odbornému předmětu a rozvíjení kompetencí v něm, tak cizímu jazyku. Tento článek poukazuje na různé roviny cizího jazyka,…

Lenka Tejkalova, publikováno 17.2.2011 15:59, zhlédnuto 13872×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 5

CLIL – Prohlubování znalostí v daném předmětu a zdokonalování v cizím jazyce

Tento příspěvek se zabývá přístupem CLIL, popisuje jeden z jeho charakteristických rysů, který spočívá v tom, že prostřednictvím CLIL si žáci prohlubují znalosti v daném předmětu a zároveň si osvojují cizí jazyk.…

Pavlína Jahnová, publikováno 8.12.2010 17:03, zhlédnuto 5960×, hodnocení: Hodnocení: 4

CLIL - Neverbální prostředky komunikace a různé formy reprezentace

Článek je věnován využití různých reprezentací při výuce CLIL.

Jarmila Novotná, publikováno 25.11.2010 15:40, zhlédnuto 12295×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 5

Postavte žákům lešení! aneb jak na scaffolding v hodinách CLIL a nejen tam

Každý učitel má svůj ověřený soubor strategií, které fungují, technik, jak vzbudit a udržet zájem žákům, způsobů, jak jim pomoci pochopit a aplikovat probíranou látku. Takovému souboru strategií a jejich použití se…

Lenka Tejkalova, publikováno 3.11.2010 16:34, zhlédnuto 10844×, hodnocení: Hodnocení: 2

51 — 60 z celkem 76
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.6.2020 21:24
romne
Dobrý den, dovoluji si Vás poprosit o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci s…
10.7.2020 15:06
Co mají společného zástupce Organizace spojených národů Michal Broža, publicista Daniel…
6.7.2020 13:20
Vážený pane Keršlágere, když jsem učil na fakultě měl jsem neustále dilema, jestli mám…
7.7.2020 11:02
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Předškolního vzdělávání, které se konalo v Bruntálu…
18.6.2020 21:29
Barbora
Dobrý den, stojím před volbou (pro mě celkem těžkou) výběru specializace. Chtěla bych si…
10.7.2020 8:25
V tomto článku bych se chtěla zaměřit na poněkud netradiční část výuky a rozvoje…
4.7.2020 20:08
Dobrý den, pod obrázkem mluvíte o percentilu (když se umístí na 70. percentilu, je lepší…
7.7.2020 10:18
Skupina PPUČ
Ohlednutí za společenstvím praxe 1. stupně ZŠ, které se konalo 16.6.2020 v Odolene Vodě. …
17.6.2020 23:59
Stralitzia
Odesla bych tam, kde reditel(ka) cti ucitele-kolegy a je objektivni. Drzim palce! Karolina
9.7.2020 14:43
v blogu DigiNews
Připravili jsme pro Vás inspiraci do výuky z oblasti uplatně ní digitálních technologií…
1.7.2020 20:23
MŠMT aktuálně zveřejnilo nový Standard studia ICT metodiků včetně samostatného…
30.6.2020 16:31
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 30. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…