- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Využití programu Derive při výuce žáků v 6. ročníku základní školy
Příspěvek demonstruje použití systému počítačové algebry Derive při výuce matematiky na druhém stupni základní školy. Teoretická část příspěvku se zabývá analýzou využití algebraického software na základní škole…
Využití ICT u dětí se speciálními potřebami: Software pro podporu edukace žáků se specifickými poruchami učení
Publikace je teoreticky zaměřena na oblast využití informačních a komunikačních technologií při vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Jejím cílem je poskytnout zájemcům přehled o současném stavu…
Historie operačních systémů: Od Windows NT po Vista
Operační systémy z řady Windows byly od verze 1.0 až po ME závislé na operačním systému DOS. Byly proto málo stabilní, špatně zabezpečené a především zcela nevhodné pro práci v počítačové síti. Proto se již roku…
Tři týdny s finanční matematikou
Článek popisuje některé aktivity použité při práci v tematickém celku Finanční matematika v 9. ročníku.
Khan Academy a TED jako inovativní doplněk výuky
V současné době se stále více hovoří o tom, že je třeba zvyšovat kvalitu středoškolského vzdělávání a přinášet do něj nové technologie. V následujícím článku se podíváme na jednu z doplňkových metod výuky,…
Zpracování a tvorba videa online
Video se stalo jedním z nejrozšířenějších formátů zachycení reality. Téměř každý žák má mobilní telefon nebo fotoaparát, který umí pracovat jako digitální kamera. Proto se jeho využití ve výuce jeví jako velice…
Video a jeho použití ve výuce
Video se stává stále běžnějším a dostupnější médiem, se kterým mohou žáci snadno pracovat, vytvářet jej a publikovat. V následujícím článku se zaměříme na předměty a témata, ve kterých je možné video použít…
M-learning jako cesta k zábavnému vzdělávání?
Žáci jsou dnes běžně vybaveni mobilními telefony, které mají GPS senzory, připojení na internet či operační systém. Jde o zařízení, která běžně používají a mají je rádi. Proto by neměl stranou zájmu zůstat…
Některé školy si s ICT gramotností nevědí rady
Vybavit žáka vědomostmi, dovednostmi, návyky, postoji a hodnotami, které mu umožní účelně a bezpečně používat dostupné ICT k práci, učení i zábavě, je úkol, který se ne vždy daří škole plnit. Někde ještě panuje…
Webnode pro školy
Vytvořit si webové stránky bez znalosti programování není v dnešní době již žádný problém pro většinu z nás. Vlastní webové prezentace mají už i žáci na 1. stupni. Nabídku formou redakčních systémů, kde si…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
4.3.2021 17:01
sonirazad71
Jsem učitel prvního ročníku a hodně si dělám starosti s tím, jak budu hodnocen. Když tu…
|
4.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
V ZŠ Hranice – Struhlovsko se dlouhodobě věnují rozvíjení čtenářské gramotnosti a…
|
4.3.2021 12:58
Nejen výborná akce, ale i výborné zpracování do záznamu - rozdělení na jednotlivé…
|
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
4.3.2021 10:41
Legislativa na nic takového nhttps://19216811. ca m/ https://1921681001.i d/ aštěstí nepamatuje…
|
2.3.2021 14:51
v blogu Metodický portál RVP.CZ
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
3.3.2021 16:25
Vážený pane Mašku, proti vašemu článku ani jeho obsahu nic nemám. Pod jeho obsah bych se…
|
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
4.3.2021 10:03
Nika stimulant.cz
fórum Maturity
Ja mám velice dobrou skusenost s produktem Ashwagandha BIO 300 mg. Během zkouškového…
|
1.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Zajímavý obsah, zajímaví hosté. Videa, aplikace. Souhrn celé minikonference ze dne 8. 2.…
|
25.2.2021 11:29
Velmi zajímavá a podnětná akce. Zajímaví hosté a zajímavé tipy do výuky. Inspirující.
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|