RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 214

Debata o vzdělávacích technologiích nejen v rozvojových zemích

Výtah ze zajímavé diskuze na webu Educational Technology Debate rozebírající možnosti uplatnění technologií formou 1:1 ve školách nejen v rozvojových zemích.

Bořivoj Brdička, publikováno 14.2.2011 0:00, zhlédnuto 4060×, 1 komentář

Jak co nejlépe využívat interaktivní tabuli?

Představení publikace Jak nejlépe využít interaktivní tabuli, která poskytuje rady a návody k efektivnímu začlenění interaktivních tabulí do výuky. Příručka je volně stažitelná.

Mgr. Barbora Grečnerová, publikováno 10.2.2011 14:28, zhlédnuto 6523×

Digital Nation

Článek popisuje projekt americké televize PBS obsahující sérii reportáží o vlivu technologií na život současné společnosti se zvláštním důrazem na vzdělávání. Zveřejňuje i celou řadu reakcí obyčejných lidí.

Michaela Tomková, publikováno 10.2.2011 0:00, zhlédnuto 2053×

Zapomeňte na společný email aneb jak změnit sdílení dat

Článek odhaluje úskalí spojená se sdílením obsahu pomocí společného emailu a nabízí učitelům možnost, jak poskytovat studentům data efektivněji.

Jaroslav Mašek, publikováno 3.2.2011 0:00, zhlédnuto 6403×

Jak na online průzkumy

Přehled vlastností vybraných českých i zahraničních internetových služeb vhodných k provedení online průzkumu.

Andrea Patáková, publikováno 1.2.2011 0:00, zhlédnuto 16433×, 3 komentáře

Jak budovat vzdělávací prostředí digitálních učitelů

Článek rozebírá obsah potřebných ICT kompetencí učitelů a naznačuje, jak je možné je rozvíjet.

Bořivoj Brdička, publikováno 31.1.2011 0:00, zhlédnuto 5923×

Osobní vzdělávací prostředí učitele

Druhý díl seriálu o konektivismu se zabývá popisem osobního vzdělávacího prostředí učitele.

Bořivoj Brdička, publikováno 24.1.2011 0:00, zhlédnuto 9001×, 3 komentáře

Tvorba videa mimo výuku

Článek ukazující, jak by mohl vypadat blokový kurz tvorby videa na ZŠ s ukázkou.

Rosana Zvelebilová, publikováno 20.1.2011 0:00, zhlédnuto 4558×

Smysl osobního vzdělávacího prostředí

Úvaha o tom, jaký vliv na osobní vzdělávací prostředí má rozvoj technologií a všeobecná propojenost světa.

Bořivoj Brdička, publikováno 17.1.2011 0:00, zhlédnuto 8196×

Velkoplošná interakce dotykem

Článek diskutuje rozdíly mezi interaktivními tabulemi a velkoplošnými dotykovými monitory. Zabývá se též vhodností jejich uplatnění ve výuce.

Petra Vaňková, publikováno 13.1.2011 0:00, zhlédnuto 3810×

181 — 190 z celkem 214


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
31.3.2020 19:19
Děkuji, ano takto jsem si to také přečetla.
30.3.2020 12:08
Jaké to asi je pracovat pro organickou společnost? Společnost, ve které každý nese…
31.3.2020 20:34
Dobrý den, pane Marku, děkuji za komentář i upozornění na rozdílnost činností.…
31.3.2020 12:53
Skupina Společné vzdělávání
31.3.2020 18:59
Dominik Raška
Milí kolegové, toto fórum rozšiřuje také o téma posledního úkolu, tedy Vaše rady a tipy…
28.3.2020 11:10
Umí mé děti psát výpisky? Tato otázka se objevila na sociální síti a posléze v jedné…
31.3.2020 13:04
Largest Career Counselling Company- Largest Career Counselling Company
30.3.2020 23:20
Skupina Čtenářská gramotnost
Podpora práce učitelů (PPUČ) Podpora budování kapacit pro rozvoj základních…
31.3.2020 18:57
ne, ředitel toto určovat nemůže, viz. zákon o pedag. prac. zákon o pedagogických…
27.3.2020 18:37
Vážení kolegové, vážené kolegyně, milí učitelé a učitelky z mateřských i…
31.3.2020 10:36
Dobrý den, chtěla bych se zeptat. zkoušela jsem ZOOM a je výborný, poněvadž se dá docela…
30.3.2020 23:07
Skupina Pokusné ověřování „Hodina pohybu navíc"
  Portfolio turistického kroužku SVČ Všenory.