RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 215

Jsou naši učitelé v oboru vzdělávacích technologií začátečníky nebo pozorovateli?

Článek blíže popisující druh a kvalitu ICT gramotnosti učitelů.

Bořivoj Brdička, publikováno 8.11.2010 0:00, zhlédnuto 5094×

Ovlivňuje syndrom housete pouze ICT gramotnost?

Článek o tom, jak souvisí syndrom housete objevený Konrádem Lorenzem s ICT gramotnosti. Nutí k zamyšlení nad obecnou potřebou zkoušet nové výukové postupy.

Bořivoj Brdička, publikováno 2.11.2010 0:00, zhlédnuto 4137×

Tvorba videa ve výuce

Článek diskutující důvody zařazení tvorby videa do výuky a poskytující cenné rady, jak to udělat.

Rosana Zvelebilová, publikováno 1.11.2010 0:00, zhlédnuto 5456×

Kam až dohlédneme dírou ve zdi?

Druhý díl článku popisujícího dílo profesora Sugata Mitry, který dlouhodobě experimentuje se samostatným využitím počítačů dětmi za účelem poznávání. Tento díl se věnuje druhé fázi výzkumu, jež byla realizována…

Mgr. Martin Rusek, publikováno 26.10.2010 0:00, zhlédnuto 6418×, 2 komentáře

Co vidíme v díře ve zdi?

První díl článku popisujícího dílo profesora Sugata Mitry, který dlouhodobě experimentuje se samostatným využitím počítačů dětmi za účelem poznávání. Tento díl se věnuje počáteční fázi výzkumu v podmínkách…

Mgr. Martin Rusek, publikováno 25.10.2010 0:00, zhlédnuto 6896×

Technologiemi formovaná vize ZŠ Třemošnice

Článek popisující aktivity základní školy, která prostřednictvím tvorby video-zpráv buduje místí komunitu presahující rámec školy.

Bořivoj Brdička, publikováno 11.10.2010 0:00, zhlédnuto 4132×

Cyklus přednášek Technologie ve škole 21. století

Cyklus přednášek teoreticky se zabývající využitím vzdělávacích technologií s připravovaným pokračováním.

Bořivoj Brdička, publikováno 1.9.2010 0:00, zhlédnuto 6677×, 2 komentáře

Láska přes Internet pod taktovkou Google

Článek představuje online nástroj Google Search Story a jeho možné využití ve výuce.

Andrea Patáková, publikováno 25.5.2010 0:00, zhlédnuto 2764×

Co má meliorace společného s modelem TPCK?

Článek pomocí příkladu z praxe dává do spojitosti model TPCK a melioraci, což je termín pro dovednost uchopit vhodnou množinu informací a aplikovat ji na řešení problému v různých, třeba i zcela odlišných, situacích.

Andrea Patáková, publikováno 29.3.2010 0:00, zhlédnuto 4019×

Vizualizace dat jako výukový prostředek budoucnosti

Tento článek představuje myšlenku využití vizualizace dat ve výuce a zároveň poskytuje přehled nejznámějších, nejpoužívanějších či nejzajímavějších příkladů takových nástrojů.

Andrea Patáková, publikováno 8.2.2010 0:00, zhlédnuto 5940×, 1 komentář

201 — 210 z celkem 215


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
28.9.2020 20:53
Snad Budoucí Učitel
Zdravím, chtěl bych se zeptat na několik důležitých věcí. Chtěl bych, až vystuduji…
29.9.2020 18:48
Co umožňuje tzv. plánování pozpátku, kdy od jasného cílového stavu plánujeme postupné…
30.9.2020 9:56
Kde je ČŠI se svým Moodle? (InspIS E-learning).  Pouze nevyužitá šance ČŠI pozitivně…
29.9.2020 17:29
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 29. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
26.9.2020 10:05
Olga Svátavská
Dobrý den, obracím se na vás jelikož už jsem zoufalá a nevím si rady. Na internetu ani…
28.9.2020 9:00
Článek představuje inspiraci, jak zapojit téma osobností do výuky o sociálně…
27.9.2020 7:09
Nejnovější vývoj popisuje osobně Musk: Neuralink Progress Update, Summer 2020. Přesto, že…
25.9.2020 10:42
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 22. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
25.9.2020 22:30
Jan Maršák
Zde je vysvětlení od pana docenta Josefa Hubeňáka z University Hradec Králové: Paralyzér…
28.9.2020 8:00
Článek přináší ohlédnutí za sedmou minikonferencí odborného panelu pro matematickou…
24.9.2020 15:26
Hybridní vzdělávání je technicky v našich možnostech. Vyžadovalo by to ale úplné…
18.9.2020 12:13
Skupina PPUČ
Společenství praxe tvoří komunity učitelů, odborníků či zástupců neziskového sekturou…