Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 216

Ovlivňuje syndrom housete pouze ICT gramotnost?

Článek o tom, jak souvisí syndrom housete objevený Konrádem Lorenzem s ICT gramotnosti. Nutí k zamyšlení nad obecnou potřebou zkoušet nové výukové postupy.

Bořivoj Brdička, publikováno 12.11.2010 0:06, zhlédnuto 4232×

Výuka řízená výsledky

Článek popisující moderní výukovou metodu amerického učitele 2.st. ZŠ Marka Barnese, jež vhodným způsobem reflektuje aktuální potřebu transformace školství a integruje vzdělávací technologie.

Andrea Patáková, publikováno 11.11.2010 0:00, zhlédnuto 4325×, 1 komentář

Jsou naši učitelé v oboru vzdělávacích technologií začátečníky nebo pozorovateli?

Článek blíže popisující druh a kvalitu ICT gramotnosti učitelů.

Bořivoj Brdička, publikováno 8.11.2010 0:00, zhlédnuto 5228×

Tvorba videa ve výuce

Článek diskutující důvody zařazení tvorby videa do výuky a poskytující cenné rady, jak to udělat.

Rosana Zvelebilová, publikováno 1.11.2010 0:00, zhlédnuto 5687×

Kam až dohlédneme dírou ve zdi?

Druhý díl článku popisujícího dílo profesora Sugata Mitry, který dlouhodobě experimentuje se samostatným využitím počítačů dětmi za účelem poznávání. Tento díl se věnuje druhé fázi výzkumu, jež byla realizována…

Mgr. Martin Rusek, publikováno 26.10.2010 0:00, zhlédnuto 6634×, 2 komentáře

Co vidíme v díře ve zdi?

První díl článku popisujícího dílo profesora Sugata Mitry, který dlouhodobě experimentuje se samostatným využitím počítačů dětmi za účelem poznávání. Tento díl se věnuje počáteční fázi výzkumu v podmínkách…

Mgr. Martin Rusek, publikováno 25.10.2010 0:00, zhlédnuto 7236×

Technologiemi formovaná vize ZŠ Třemošnice

Článek popisující aktivity základní školy, která prostřednictvím tvorby video-zpráv buduje místí komunitu presahující rámec školy.

Bořivoj Brdička, publikováno 11.10.2010 0:00, zhlédnuto 4331×

Cyklus přednášek Technologie ve škole 21. století

Cyklus přednášek teoreticky se zabývající využitím vzdělávacích technologií s připravovaným pokračováním.

Bořivoj Brdička, publikováno 1.9.2010 0:00, zhlédnuto 6878×, 2 komentáře

Láska přes Internet pod taktovkou Google

Článek představuje online nástroj Google Search Story a jeho možné využití ve výuce.

Andrea Patáková, publikováno 25.5.2010 0:00, zhlédnuto 2863×

Co má meliorace společného s modelem TPCK?

Článek pomocí příkladu z praxe dává do spojitosti model TPCK a melioraci, což je termín pro dovednost uchopit vhodnou množinu informací a aplikovat ji na řešení problému v různých, třeba i zcela odlišných, situacích.

Andrea Patáková, publikováno 29.3.2010 0:00, zhlédnuto 4281×

201 — 210 z celkem 216


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
22.1.2021 21:21
Pepánek
Tak já si myslím, že žák pod vlivem drog je veliký problém, který je rozhodně třeba…
23.1.2021 18:00
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
22.1.2021 17:41
Pepínek
Já si myslím, že třeba většina lidí hledá na marihuaně něco špatného a je to…
21.1.2021 8:00
Jak využít pohádku v práci s dětmi v předškolním vzděláváním vám může ukázat…
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
22.1.2021 1:08
Uvilínek
Ahojte, já jsem na tom byla úplně stejně a nebylo to tedy o moc lepší. Myslím si, že…
20.1.2021 11:56
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…