RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 9391

Užití tabletu ve výuce

V předloženém příspěvku je uvedeno několik aplikací pro tablety, které lze využít ve výuce, nejen v hodinách fyziky. Uvedené aplikace jsou zdarma, obvykle se dají použít s iOS, tj. jsou určeny pro iPady (některé programy…

Mgr. Jiří Šamaj, publikováno 30.4.2019 9:33, zhlédnuto 1327×

Jakým způsobem účinně realizovat občanské vzdělávání ve školách? (7. díl)

Tento článek je součástí seriálu o tom, jak podporovat demokracii ve školách. Tentokrát se budeme věnovat novému přístupu, který jsme testovali, a to vytvoření jakéhosi koordinátora občanského vzdělávání ve školách.…

Terezie Vávrová, publikováno 29.4.2019 10:43, zhlédnuto 1387×

Měření elektrického proudu ampérmetrem

Žáci se seznámí s definicí elektrického proudu, značkou i základní jednotkou. Poznají i jednotky odvozené. Seznámí se s ručičkovým ampérmetrem a univerzálním laboratorním přístrojem. Poznají i digitální měřicí…

Zdeněk Hanzelín, publikováno 29.4.2019 10:33, zhlédnuto 753×, hodnocení: Hodnocení: 2

Ochrana člověka za běžných rizik a mimořádných událostí – bezpečnost chodců, reflexní prvky

Od zavedení nových kurikulárních dokumentů se problematika Ochrany člověka za běžných rizik a mimořádných událostí (OČMU) stala nedílnou součástí vzdělávání od mateřských až po střední školy. V roce 2013 v rámci…

Martina Talichová, publikováno 29.4.2019 9:45, zhlédnuto 1108×

Ochrana člověka za běžných rizik a mimořádných událostí – pozor na elektrické spotřebiče

Od zavedení nových kurikulárních dokumentů se problematika Ochrany člověka za běžných rizik a mimořádných událostí (OČMU) stala nedílnou součástí vzdělávání od mateřských až po střední školy. V roce 2013 v rámci…

Martina Talichová, publikováno 26.4.2019 9:53, zhlédnuto 1175×

Ochrana člověka za běžných rizik a mimořádných událostí – odkud hrozí nebezpečí u nás doma

Od zavedení nových kurikulárních dokumentů se problematika Ochrany člověka za běžných rizik a mimořádných událostí (OČMU) stala nedílnou součástí vzdělávání od mateřských až po střední školy. V roce 2013 v rámci…

Martina Talichová, publikováno 25.4.2019 14:24, zhlédnuto 1150×

Jak posuzovat funkčnost žákovského parlamentu? (6. díl)

Tento článek je součástí seriálu o tom, jak podporovat demokracii ve školách. Jakmile parlament šlape a máte pocit, že by ve škole mohl zůstat napořád, začne vás zajímat, jak poznáte, jestli nestagnuje, případně jak se…

Tomáš Hazlbauer, publikováno 25.4.2019 10:47, zhlédnuto 1808×

Vetřelci – záporná čísla

Žáci řeší zadanou sadu úloh (20 příkladů) a výsledky vyškrtávají z tabulky výsledků (25 čísel). Zbývající výsledky sečtou a podle výsledku poznají, zda rovnice řešili správně. Sady jsou připravené pro výpočty…

RNDr. Jitka Rambousková, publikováno 25.4.2019 10:21, zhlédnuto 795×, hodnocení: Hodnocení: 2

Čaroděj Zeměmoří

Doplňkový text přiměřeně dlouhý i pro slabší čtenáře. Práce s textem je zaměřena na rozvoj čtenářství a čtenářských dovedností bez literárněvědných pojmů, s materiálem je proto možné pracovat dle potřeby v…

Mgr. Zdeněk Sotolář, publikováno 24.4.2019 10:01, zhlédnuto 870×, hodnocení: Hodnocení: 2

Fyzika v popkultuře a jak s ní pracovat ve vyučování

Článek se věnuje několika vědeckým symbolům ve světě médií a popkultury. Ukazuje, že je do jisté míry možné využít jejich populárního vlivu pro účely vyučování jako odkazu na skutečná fyzikální témata (přičemž…

Zdeněk Hromádka, publikováno 24.4.2019 9:49, zhlédnuto 1354×, hodnocení: Hodnocení: 3

181 — 190 z celkem 9391


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
21.1.2020 7:39
Je pravda, že rozporovat se dá opravdu všechno. Také se to stále ve větší míře děje.…
18.1.2020 0:18
Projekt Kolegiální podpora se zaměřuje na učitele základ ní ch i mateřských škol a…
6.1.2020 21:12
Fórum je uzavřené, je určeno pouze pro ředitele a vedoucí pedagogické pracovníky škol a…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
20.1.2020 16:53
Mohl bych rozporovat každý druhý bod, za všechny jen ten poslední: \"Očekávané výsledky…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
10.12.2019 22:23
canyla
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
20.1.2020 10:08

Děkujeme za upozornění, poznámka byla podlněna do zadání dotyčného úkolu. Tým…

15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV