RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 9505

Model evoluční abiogeneze pro 6. ročník ZŠ

Materiál vznikl jako jeden z výstupů týmu biologie projektu Didaktika – Člověk a příroda A (http://didaktika.zcu.cz/). Autoři materiálu si kladou za cíl překonat problémy spojené s výukou tématu Vznik života, které byly…

Lenka Benediktová, publikováno 24.9.2020 9:08, zhlédnuto 652×

Sledování vývoje motýlů

Výuková aktivita Sledování vývoje motýlů je zaměřená na pozorování vývoje motýlů s využitím digitálního záznamu – fotografie, video, časosběr. Výukovou aktivitu je vhodné realizovat jako dlouhodobý projekt ve…

Andrea Tláskalová, publikováno 22.9.2020 9:01, zhlédnuto 633×, hodnocení: Hodnocení: 4

Podporujeme rozvíjení matematické gramotnosti nejen v matematice – 7. minikonference odborného panelu matematické gramotnosti

Článek přináší ohlédnutí za sedmou minikonferencí odborného panelu pro matematickou gramotnost projektu Podpora práce učitelů (PPUČ), která se konala 26. srpna 2020 v Praze. Setkání se zúčastnili zástupci větších i…

Mgr. Petr Polívka, publikováno 21.9.2020 13:41, zhlédnuto 765×

Tvrdé a měkké souhlásky v QR kódech

Materiál obsahuje 9 obrázků, které obsahují tvrdé a měkké slabiky. Děti mají za úkol doplnit správné i/y a čtečkou z QR kódů zjistit, jakou mají dané věci barvu. Tu pak zapíší a obrázek vybarví.

Mgr. Tereza Chaloupková, publikováno 21.9.2020 9:27, zhlédnuto 665×, hodnocení: Hodnocení: 3

Globální problémy současného světa

Příspěvek s názvem Globální problémy současného světa se zaměřuje na rozvoj čtenářské a digitální gramotnosti v rámci vzdělávací oblasti Člověk a společnost, vzdělávacího oboru Výchova k občanství. Celý…

Zuzana Cieslarová, publikováno 14.9.2020 11:15, zhlédnuto 1029×, hodnocení: Hodnocení: 4

Hydrostatická tlaková síla

Materiál se zaměřuje na výklad a procvičování učiva fyziky hydrostatická tlaková síla. Prezentace (powerpointová) se zaměřuje na výklad. Excelový soubor slouží k procvičování výpočtu velikosti hydrostatické tlakové…

Mgr. Zdeněk Hromádka, Ph.D., publikováno 14.9.2020 10:30, zhlédnuto 576×, hodnocení: Hodnocení: 4

Násobení – QR kódy

Materiál slouží jako pomůcka při výuce matematiky ve 2., 3. nebo 4. či 5. ročníku (násobilka). Pravidlem je vypočítat příklady na kartičkách rozvěšených po třídě/chodbě/zahradě a zjistit, zda je součin zapsán…

Mgr. Vendula Dovole, publikováno 7.9.2020 15:21, zhlédnuto 976×, 3 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 3

Charakteristika literární postavy (rozvoj čtenářské gramotnosti)

Článek se zaměřuje na rozvoj čtenářské gramotnosti v hodinách Literární výchovy vzdělávacího oboru Český jazyk a literatura u žáků 1. stupni ZŠ. Tématem hodiny je Charakteristika literární postavy. Žáci vyhledávají…

Lucie Tůmová, publikováno 7.9.2020 10:55, zhlédnuto 1954×, hodnocení: Hodnocení: 3

Digitální technologie jako podpůrné opatření ve vzdělávání žáků se SVP a nadaných (2. část)

Žákům, kteří to potřebují, je státem poskytována podpora spočívající ve využití speciální učební pomůcky, kompenzační pomůcky nebo speciálního softwarového vybavení. Seznam těchto podpůrných opatření…

PhDr. Renata Votavová, publikováno 3.9.2020 12:45, zhlédnuto 2485×

Jak a proč natáčet videa do výuky

Článek nabízí základní vhled do natáčení videí ve školní praxi. Nabízí přehled kroků, které musíme uvážit, pokud chceme videoobsah připravit a tvořit. Prochází fází plánů, přípravy natáčení, vlastní tvorby a…

Michal Černý, publikováno 3.9.2020 10:15, zhlédnuto 1011×, hodnocení: Hodnocení: 4

11 — 20 z celkem 9505
«« « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
16.10.2020 9:06
Lenka
Dobrý den, mohu odpovědět jen ze své zkušenosti technika BOZP. Ředitel může vydávat pro…
19.10.2020 17:05
Letošní Učitel In byl výjimečný. Stejně jako mnoho jiných workshopů a kurzů, které se…
19.10.2020 13:39
Vážený pane Krobote, zde máte přehled zásadních nedostatků. Stačí? 1. Notebooky a…
14.10.2020 19:24
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 14. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
8.10.2020 12:10
Jana
Vím, že diskuse už není aktuální, ale náhodou jsem na ní narazila, tak zkusím předat…
19.10.2020 8:00
proč bychom na 1. stupni základní školy měli věnovat pozornost čtení elektronických…
19.10.2020 12:28
Vážený pane Wagnere, vážíme si Vašeho názoru, nicméně bez konkrétní podložené…
14.10.2020 10:35
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 13. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
7.10.2020 2:00
tvoje R?
Ahoj, k tomu prvnímu dotazu - ono asi hodně záleží, jak to R vyslovuješ nebo jestli ho…
17.10.2020 13:40
Na úvod chci napsat, že máme bezvadnou školu a děkuji za to, že máme děti tam. Supr…
18.10.2020 11:26
Prosím o stažení tohoto zcela diletantského a zavádějícího článku se spoustou věcných…
30.9.2020 18:37
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 30. 9. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…