Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 9537

CLIL – Vhodné učební metody pro výuku CLIL vycházející z potřeb žáků

Článek popisuje volbu vhodných učebních metod pro výuku CLIL, aby byly překlenuty jazykové bariéry a žáci si osvojili učivo nejazykového předmětu spolu s jazykovými dovednostmi.

Gabriela Klečková, publikováno 20.9.2011 13:18, zhlédnuto 11924×, hodnocení: Hodnocení: 5

Der menschliche Körper

Jedná se o interaktivní slepou mapu či prezentaci lidského těla, která slouží k procvičení slovíček označujících části lidského těla. DUM je vhodné použít pro individuální zopakování probírané látky či zpestřit…

Bc. Pavel Žižka, publikováno 20.9.2011 10:24, zhlédnuto 1809×, hodnocení: Hodnocení: 2

Slovní druhy – 1, 2, 3, 4, 5, 6

Žák si formou pracovního listu procvičuje určování slovních druhů – podstatných jmen, přídavných jmen, zájmen, číslovek, sloves, příslovcí. Pracovní list je sestaven tak, aby se v textu vyskytovaly pouze dané slovní…

Mgr. Šárka Mikesková, publikováno 20.9.2011 10:17, zhlédnuto 9418×, hodnocení: Hodnocení: 2

Projekt EKOUŠ – na klíč

Příspěvek představuje celoškolní projekt zaměřený na třídění odpadu = projekt na klíč, který lze snadno přizpůsobit jakékoliv cílové skupině. Žáci si zábavnou formou ověří a upevní znalosti o odpadech a to…

Věra Pavlátová, publikováno 20.9.2011 9:59, zhlédnuto 8106×, hodnocení: Hodnocení: 3

ICT gramotnost – Inspirace pro výuku

Článek popisuje příklad zapojení ICT do života školy. Text je převzat z kapitoly ICT gramotnost, která je součástí publikace Gramotnosti ve vzdělávání. Praha : Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2010.

Výzkumný ústav pedagogický v Praze, publikováno 20.9.2011 9:43, zhlédnuto 4489×, hodnocení: Hodnocení: 4

Konfrontace základních teoretických definic mediální objektivity

Mediální objektivitu charakterizují v odborných publikacích dva vzájemně si odporující teoretické pohledy. První považuje objektivitu za stav dosažitelný prostřednictvím rutinizovaných postupů v novinářské praxi, druhý…

Lukáš Pfauser, publikováno 19.9.2011 19:33, zhlédnuto 3636×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 3

Zájmena hrou

Hravou formou si žáci procvičí své znalosti o zájmenech. Jejich úkolem je vyhledat v osmisměrce všechna zájmena a správně je zařadit podle druhu, z rozházených hlásek sestavit zájmena, najít správnou cestu k pokladu,…

Ing. Lenka Čekalová, publikováno 19.9.2011 15:03, zhlédnuto 15837×, hodnocení: Hodnocení: 2

Třeťáci a matematika 6 Rovina polorovina

Prezentace a pracovní listy jsou navzájem propojeny. Animací v prezentaci jsou uváděna řešení úkolů. Téma Poznáváme rovinu a polorovinu je třetím geometrickým tématem kolekce Třeťáci a matematika. Je zaměřeno na…

PaedDr. Marie Janků, publikováno 19.9.2011 14:24, zhlédnuto 4276×, hodnocení: Hodnocení: 3

Spotřebiče

Prezentace pomáhá rozvíjet komunikaci. Obsahuje obrázky domácích spotřebičů, žáci mají za úkol vybírat z daných možností název spotřebiče, jeho činnost a umístění v bytě.

Renata Bachtíková, publikováno 19.9.2011 13:18, zhlédnuto 2295×, hodnocení: Hodnocení: 2

Prvňáci a matematika IV. Číslo 4

Článek je metodickým průvodcem pro učitele ke stejnojmennému materiálu, tj. Prvňáci a matematika – počítáme do 4 (v podobě prezentace a pracovního listu), uveřejněnému v sekci DUM (digitální učební materiály), který…

Marie Janků, publikováno 19.9.2011 8:26, zhlédnuto 6754×, hodnocení: Hodnocení: 3

2811 — 2820 z celkem 9537


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
4.12.2020 8:30
Pojďte se společně s námi ohlédnout za proběhlou minikonferencí digitální gramotnosti. V…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
3.12.2020 16:28
Skupina NPI | Inspirace pro předškolní vzdělávání
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
2.12.2020 14:27
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
2.12.2020 19:09
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 2. 12. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
30.11.2020 8:30
„Cože? To jsem asi špatně slyšela. Tomu fakt nerozumím. Jak oddřít? A od čeho má…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
2.12.2020 18:58
Skupina PPUČ