- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Skládání slov
Materiál obsahuje 2 x 6 listů s obrázky a písmeny. Na každém listě jsou 3 obrázky, u kterých jsou rozházená písmena. Žáci mají vybarvit pouze ta písmena, ze kterých je možné sestavit slovo na obrázku. Materiál je určen…
Učitel na vesnické škole v 17.–19. století
Učitelé na vesnické škole měli v dané obci významné postavení a sehrávali v životě lidu významnou roli. Článek pojednává o jejich postavení, kvalifikovanosti, vzdělanosti, osobnostních i mravních kvalitách v období od…
Pravěk na našem území
Učební materiál je určený k procvičování a opakování. Je vhodný pro jednotlivce, dvojice nebo skupiny. Součástí materiálu jsou pracovní listy včetně řešení pro vyučující, domina a skládačky.
Figurková skákačka
Materiál obsahuje tabulku s tematicky propojenými obrázky. Lze na nich procvičovat pojmy v předslabikářovém období: nadřazená slova, sloupec, řádek, orientace v prostoru, náslovné hlásky apod.
Roční období
Materiál je určen pro žáky 1.–3. ročníku základní školy. Materiál je určen pro individuální práci během společné aktivity (učivo Rok – Roční období). Jde o velmi jednoduchý „sešit“, do kterého žáci…
Žáci s odlišným mateřským jazykem a výuka českého jazyka
Příklad dobré praxe k problematice vzdělávání žáků-cizinců na ZŠ Táborská v Praze 4.
Kamarádi z celého světa
Materiál obsahuje logickou přiřazovací hru. 12 kamarádů z celého světa se sejde u černouška v Africe. Podle kartiček s tvrzením mají žáci určit každému dítěti - věk, co si zapomněl doma, co rád dělá a oblíbené…
Škola bez kázně, mlýn bez vody jako stále aktuální téma
Komenský byl první, kdo se otázkou kázně systematicky zabýval. Zasadil tuto problematiku do svého systematického díla o výchově, v němž obsáhl úplnou soustavu pedagogických pojmů. V otázce kázně měl Komenský na svou dobu…
Rozvrh hodin
Materiál je určen pro vyučující žáků 1. a 2. třídy. Po sestavení na nástěnku slouží jako obrázkový rozvrh hodin. Obrázky je možné namnožit do skupin a zalaminovat. Žáci potom sestavují rozvrh hodin ve skupinách,…
Počítat už umím do pěti
Pracovní listy jsou zaměřeny na rozvíjení elementárních představ o čísle a číselné posloupnosti. Žáci počítají tečky, obrázky, doplňují čísla do číselných posloupností, získají elementární zkušenosti se…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
22.1.2021 1:08
Uvilínek
fórum Profese učitele
Ahojte, já jsem na tom byla úplně stejně a nebylo to tedy o moc lepší. Myslím si, že…
|
21.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak využít pohádku v práci s dětmi v předškolním vzděláváním vám může ukázat…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
21.1.2021 23:09
Pepínka
fórum Klíčové kompetence
To je docela dost zajímavá otázka. Já jsem se koukala už na nejeden pracovní portál a…
|
20.1.2021 11:56
v blogu Gramotnosti v praxi
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
|
14.1.2021 21:44
Zdravíme, zřejmě vzhledem k typu některých úloh se autor rozhodl řešení neuvádět a… |
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
21.1.2021 18:40
Dobrý den, jsem studentkou prvního ročníku Spec. pedagogiky se zaměřením na vzdělávání…
|
18.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Kolega Kamil Bujárek vám ve svém článku ukáže využití Google Classroom v distanční…
|
14.1.2021 17:21
Dobrý den,je zde nějaké řešení? |
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|