RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 2853

Role digitálních technologií ve výuce cizích jazyků – vzdělávací obsah

Druhý díl dvoudílného článku, který vychází jako poslední ze série Digitální technologie ve výuce cizích jazyků, pojednává o digitálních technologiích a jejich roli ve vzděláváním obsahu.

Ondřej Neumajer, publikováno 18.1.2016 8:49, zhlédnuto 7525×, 3 komentáře

Role digitálních technologií ve výuce cizích jazyků – didaktický prostředek

Digitální technologie mohou hrát ve vzdělávání více rolí. V dvoudílném článku, který vychází jako poslední ze série Digitální technologie ve výuce cizích jazyků, se zmíníme o dvou těchto rolích. Tento první díl…

Ondřej Neumajer, publikováno 14.1.2016 9:01, zhlédnuto 7540×, 3 komentáře

Příspěvek češtináře k vytvoření počítačové gramotnosti žáků

Počítač a jeho využití otvírají možnost přístupu k obrovskému množství informací a různých textů, s nimiž by se vzdělaný člověk měl umět vypořádat, měl by umět s nimi pracovat, využít je pro své záměry. K…

doc. PhDr. Eva Hájková CSc., publikováno 13.1.2016 9:15, zhlédnuto 3979×, 5 komentářů

ICT a ČJ

Ve vzdělávacím oboru Český jazyk a literatura (ČJaL) lze vybrat velké množství očekávaných výstupů realizovatelných s pomocí ICT. A také v oboru ICT jsou očekávané výstupy, které může podporovat vzdělávací obor ČJaL.

Jitka Altmanová, publikováno 12.1.2016 9:16, zhlédnuto 4346×

Zachraňme Otesánka!

Článek popisuje tematický výukový blok na téma Zdravá výživa, vhodný k realizaci v 1. ročníku ZŠ v časovém rozsahu 2 hodin. Může být zařazen ještě v předčtenářském období.

Mgr. Pavlína Beránková, publikováno 11.1.2016 9:36, zhlédnuto 8541×

Pohádka nás naučí aneb Umíte to s pohádkou?

Pohádka nás naučí poznávat svět z mnoha úhlů pohledu: záleží jen na nás, jaký si vybereme. Můžeme se učit nejen jazyk, ale i matematiku, přírodovědu, výtvarnou, pracovní, hudební i tělesnou výchovu, a kdo vládne i…

Sylvie Doláková, publikováno 6.1.2016 9:28, zhlédnuto 18443×

Angličtina Minulé časy – prostý a průběhový

Prezentace porovnává použití minulého času průběhového a přítomného času prostého na základní a pokročilejší úrovni. Předpokládá se schopnost studentů časy utvořit. Vysvětlení použití je doplněno praktickými…

Mgr. Zuzana Jurajdová, publikováno 28.12.2015 9:43, zhlédnuto 3079×, hodnocení: Hodnocení: 3

Dousková, I.: Hrdý Budžes

Pracovní list pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 2. stupni ZŠ. Žáci pracují s ukázkou z knihy Hrdý Budžes a poté s přiloženým pracovním listem. Materiál je součástí projektu Efektivní zvyšování čtenářské…

Mgr. Klára Chlpíková, publikováno 22.12.2015 8:34, zhlédnuto 2297×, hodnocení: Hodnocení: 2

Thinglink aneb Deutsche Städte interaktivně ve výuce němčiny

Online aplikace Thinglink má široké využití nejenom v hodinách cizích jazyků. Jedná se o kreativní nástroj, který lze použít na místo klasických powerpointových prezentací. Žáci vytvářejí interaktivní multimediální…

Mgr. Ivana Brabcová, publikováno 10.12.2015 12:04, zhlédnuto 6462×

Videokonference s neznámou třídou ve výuce angličtiny

Videokonference pomocí Mystery Hangout nebo Mystery Skype je edukační hra, při které se dvě třídy z rozdílných zemí v domluvený den a hodinu sejdou a snaží se uhodnout, ze které země a ze kterého města je druhá třída.…

Mgr. Petra Boháčková, publikováno 7.12.2015 9:23, zhlédnuto 8230×, 1 komentář

261 — 270 z celkem 2853


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
26.11.2020 11:49
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje souhrnný soubor vzdělávacího programu projektu Cesta k…
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
26.11.2020 10:06
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, metodiku a přílohy vzdělávacího modulu…
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
23.11.2020 10:14
EMA je především skvělý KATALOG, shromažďující informace o otevřených materiálech,…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
25.11.2020 11:00
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 25. 11. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…