RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 2843

Památky UNESCO očima žáků

Příspěvek popisuje propojení vyučovacích předmětů na 2. stupni ZŠ prostřednictvím projektové výuky. Žáci jsou zde motivováni vlastním prožitkem, komunikují v týmech, pořizují, shromažďují a analyzují materiály,…

Jana Vítková, publikováno 9.11.2007 0:00, zhlédnuto 11374×

Pracovní listy ke slovenštině

Metodické listy k využití slovenštiny v rámci běžné výuky.

Kamil Kopecký, publikováno 3.10.2007 0:00, zhlédnuto 8047×

Jak učit

Příspěvek popisuje začlenění českého jazyka a rozvoje komunikace vůbec do ostatních vyučovacích předmětů.

Hana Košťálová, publikováno 3.10.2007 0:00, zhlédnuto 5104×

Krátké prózy 2. poloviny 20. století - Hrabal, Ajvaz

Příspěvek je zaměřen na osobnostní a sociální výchovu. Týká se poznávání lidí, vzájemných lidských odlišností a hledání a hodnocení těchto odlišností.

Jitka Kulovaná, publikováno 2.10.2007 0:00, zhlédnuto 8053×

Seznámení s novým písmenem Š

Možné aktivity při seznamování s novým písmenem při výuce čtení genetickou metodou.

Ilona Čiháková, publikováno 24.9.2007 0:00, zhlédnuto 11988×

Pomluva

Pomocí vstupování do rolí rozvíjení sociální inteligence žáků.

Ivana Honsnejmanová, publikováno 14.9.2007 0:00, zhlédnuto 12794×

Angličtina Žabí rodina

Učitel vypráví příběh o žabí rodině v mateřském a poté v anglickém jazyce. Žáci se formou dramatizace aktivně podílejí na vyprávění příběhu.

Miloš Novotný, publikováno 11.9.2007 0:00, zhlédnuto 10662×

Aktivity před četbou - při četbě - po četbě

Příspěvek nastiňuje téma, jak s žáky správně číst, s jakými aktivitami je seznámit v souvislosti se čtením a jak se vyvarovat nejčastějším chybám při čtení.

Ondřej Hausenblas, publikováno 7.9.2007 0:00, zhlédnuto 9475×

Vyučovací hodina s pohádkou z dalekých krajin

Příspěvek je zaměřen na četbu pohádek, především světových, žáci si vytváří Atlas pohádek. Činnost je propojena s výtvarnými aktivitami a s aktivitami prohlubující zeměpisné znalosti.

Ondřej Hausenblas, publikováno 7.9.2007 0:00, zhlédnuto 9088×

Využití knoflíků na 1. stupni ZŠ

Popis souborů témat, který navrhuje využití běžných knoflíků jako názorných pomůcek při edukaci žáků 2. ročníku ZŠ.

Iva Burešová, publikováno 4.9.2007 0:00, zhlédnuto 17307×

2751 — 2760 z celkem 2843


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
13.9.2020 11:11
fórum Vyučujeme
Hezké dopoledne, Jsem začínající Učitelka v Mš a studentka předškolní pedagogiky. Ve…
17.9.2020 8:02
v blogu DigiNews
Na stránkách Národního pedagogického institutu Vás Jitka Tůmová seznámí s příklady…
20.9.2020 10:08
Skutečnost, že znevýhodnění žáci nevystačí s rovným přístupem ke vzdělání bývá v…
18.9.2020 12:13
Skupina PPUČ
Společenství praxe tvoří komunity učitelů, odborníků či zástupců neziskového sekturou…
2.9.2020 15:39
Zdena Velebová
Dobrý den, pokud v textu ŠVP měníme obsah výuky v předmětu a zařazení průřezových…
17.9.2020 8:00
Týká se vás inkluze? Inspirujte se těmi nejlepšími! V nové aplikaci Zapojmevšechny.cz se…
14.9.2020 10:16

Paní Havířová, děkujeme za upozornění, víme o tom, s problematikou typografie x…

14.9.2020 9:29
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Umění a kultura, které se konalo 17.6.2020 a jako…
2.9.2020 9:57
Petr
Dobrý den, jak často musím zařazovat průřezová témata do předmětu tělesná výchova?…
14.9.2020 18:53
Kulturu školy spoluutváří pedagogická kultura jednotlivých učitelů. Webinář bude…
12.9.2020 7:03

Přimlouvám se za typografickou správnost materiálů. Tady zejména střední tečka jako…

13.9.2020 22:01
Skupina Pokusné ověřování „Hodina pohybu navíc"
  Portfolio turistického kroužku SVČ Všenory.