RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 2842

Jak učit

Příspěvek popisuje začlenění českého jazyka a rozvoje komunikace vůbec do ostatních vyučovacích předmětů.

Hana Košťálová, publikováno 3.10.2007 0:00, zhlédnuto 5040×

Pracovní listy ke slovenštině

Metodické listy k využití slovenštiny v rámci běžné výuky.

Kamil Kopecký, publikováno 3.10.2007 0:00, zhlédnuto 7920×

Krátké prózy 2. poloviny 20. století - Hrabal, Ajvaz

Příspěvek je zaměřen na osobnostní a sociální výchovu. Týká se poznávání lidí, vzájemných lidských odlišností a hledání a hodnocení těchto odlišností.

Jitka Kulovaná, publikováno 2.10.2007 0:00, zhlédnuto 7985×

Seznámení s novým písmenem Š

Možné aktivity při seznamování s novým písmenem při výuce čtení genetickou metodou.

Ilona Čiháková, publikováno 24.9.2007 0:00, zhlédnuto 11847×

Pomluva

Pomocí vstupování do rolí rozvíjení sociální inteligence žáků.

Ivana Honsnejmanová, publikováno 14.9.2007 0:00, zhlédnuto 12689×

Angličtina Žabí rodina

Učitel vypráví příběh o žabí rodině v mateřském a poté v anglickém jazyce. Žáci se formou dramatizace aktivně podílejí na vyprávění příběhu.

Miloš Novotný, publikováno 11.9.2007 0:00, zhlédnuto 10505×

Aktivity před četbou - při četbě - po četbě

Příspěvek nastiňuje téma, jak s žáky správně číst, s jakými aktivitami je seznámit v souvislosti se čtením a jak se vyvarovat nejčastějším chybám při čtení.

Ondřej Hausenblas, publikováno 7.9.2007 0:00, zhlédnuto 9366×

Vyučovací hodina s pohádkou z dalekých krajin

Příspěvek je zaměřen na četbu pohádek, především světových, žáci si vytváří Atlas pohádek. Činnost je propojena s výtvarnými aktivitami a s aktivitami prohlubující zeměpisné znalosti.

Ondřej Hausenblas, publikováno 7.9.2007 0:00, zhlédnuto 9019×

Využití knoflíků na 1. stupni ZŠ

Popis souborů témat, který navrhuje využití běžných knoflíků jako názorných pomůcek při edukaci žáků 2. ročníku ZŠ.

Iva Burešová, publikováno 4.9.2007 0:00, zhlédnuto 17162×

Čínská lyrika a její překlady

Srovnání tří různých překladů čínské lyriky, analytická i tvořivá práce s textem

Zdeněk Sotolář, publikováno 13.8.2007 0:00, zhlédnuto 8296×

2751 — 2760 z celkem 2842


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.6.2020 21:24
romne
Dobrý den, dovoluji si Vás poprosit o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci s…
3.7.2020 14:00
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
6.7.2020 13:20
Vážený pane Keršlágere, když jsem učil na fakultě měl jsem neustále dilema, jestli mám…
30.6.2020 16:31
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 30. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
18.6.2020 21:29
Barbora
Dobrý den, stojím před volbou (pro mě celkem těžkou) výběru specializace. Chtěla bych si…
3.7.2020 13:39
Česká rozvojová agentura podporuje trojstranné projekty českých organizací. Jedním…
4.7.2020 20:08
Dobrý den, pod obrázkem mluvíte o percentilu (když se umístí na 70. percentilu, je lepší…
24.6.2020 9:31
Skupina Metodický portál RVP.CZ
Rada Evropy zveřejnila dotazník k digitálnímu vzdělávání, který je určen pro rodiče…
17.6.2020 23:59
Stralitzia
Odesla bych tam, kde reditel(ka) cti ucitele-kolegy a je objektivni. Drzim palce! Karolina
2.7.2020 13:29
Sluníčko svítí, květiny kvetou a bazén volá. Ano vážení, léto je konečně tu.…
1.7.2020 20:23
MŠMT aktuálně zveřejnilo nový Standard studia ICT metodiků včetně samostatného…
17.6.2020 16:17
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 17. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…