RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 2834

Slova nadřazená, podřazená a souřadná

Jak s žáky procvičovat novou učební látku - slova nadřazená, podřazená a souřadná.

Zuzana Jedličková, publikováno 12.3.2007 0:00, zhlédnuto 82454×

Z mamutího deníku - hlasová rozcvička

"Režisér" natáčí nový film o pravěku - "herci" plní podmínky a nároky na techniku řeči.

Pavlína Drtilová, publikováno 7.3.2007 0:00, zhlédnuto 13589×

Setkání s kočkou Amálkou

Jeden z možných příkladů realizace vyučovací hodiny čtení a psaní v 1. třídě - procvičení písmene k a nácvik psaní velkého psacího A.

Pavlína Drtilová, publikováno 28.2.2007 0:00, zhlédnuto 8257×

Král češtiny

Aktivita, při které žáci na 1. stupni využijí svých dosavadních znalostí českého jazyka.

Pavlína Drtilová, publikováno 27.2.2007 0:00, zhlédnuto 8739×

Seznamujeme se a opakujeme ve výuce němčiny

Metody seznámení se a opakování patří ke klíčovým činnostem ve výuce cizích jazyků. Ať již seznámení se (jedná se o klíčovou konverzační situaci) nebo opakování (které se jeví jako zdánlivě nezáživné) lze…

Kamila Sladkovská, publikováno 22.2.2007 0:00, zhlédnuto 11401×, 2 komentáře

Výuka a hodnocení práce s Pravidly českého pravopisu

Práce s Pravidly českého pravopisu jako prostředek k rozvíjení kognitivních dovedností žáka

Jakub Horálek, publikováno 20.2.2007 0:00, zhlédnuto 10108×

Využití karet Scrabble v Českém jazyce

Pomocí hry skrabble si žáci rozšiřují slovní zásobu a zároveň procvičují některé pravopisné a stylistické jevy.

Zdena Effová, publikováno 19.2.2007 0:00, zhlédnuto 9784×

Inspirace AZ kvízem

Nechte se inspirovat televizní soutěží a připravte hru pro téměř kteroukoli hodinu.

Zdena Effová, publikováno 15.2.2007 0:00, zhlédnuto 17259×

Úloha emocí při recepci literárního díla

Článek stručně charakterizuje dosavadní přístupy k interpretaci literárního díla a snaží se opřít dosavadní převážně spekulativní teorie recepce literárního díla o exaktní argumenty vycházející z rozsáhlých…

Zdeněk Jonák, publikováno 6.2.2007 0:00, zhlédnuto 7717×

Vnější kontext užívání jazyka

Oblasti ve sféře učení se jazyku, které mohou být podkladem pro vymezení učiva v ŠVP.

Gabriela Baladová, publikováno 29.1.2007 0:00, zhlédnuto 4715×

2771 — 2780 z celkem 2834


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
20.2.2020 11:42
Vytvořili jsme školní vizi a chceme se zaměřit na činnosti, které k ní budou směřovat.…
21.2.2020 14:21
Je jedno, kde jsi a kolik Ti je, protože snít můžeš všude a za všech okolností! Film jako…
21.2.2020 7:39
Přečtěte si ještě toto: Odpor vůči ovlivňování lidí online podle Williamse.
18.2.2020 21:23
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo v úterý 18. 2. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
18.2.2020 11:32
fórum Aktuality
- online setkání - středa 26. 2. 2020, 20:00 Husitství a jeho „druhý život“,…
19.2.2020 10:41
Jak přistupovat k naší historii, aby byla výuka dějepisu zajímavá a aktuální? Již…
20.2.2020 13:18
Zdroje k experimentu: Bohuslav Řehák, profesor Raisova stát.ústavu učitelského v Jičíně:…
12.2.2020 18:54
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 12. 2. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
18.2.2020 11:27
Středa 26. 2. 2020, 20:00 Husitství, „druhý život“ a paměťová výuka dějepisu Jak…
18.2.2020 14:35
Globální rozvojové vzdělávání je i o aktivním zapojení žáků a my jsme velmi rádi,…
20.2.2020 10:59
Poprvé se v tomto seriálu objevuje reflexe - stručná zpráva o zkušenostech učitelů…
9.2.2020 21:21
Srdečně vás zveme na 17. ročník konference Počít ač ve škole, která se koná od 2.…