RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 2848

Využití karet Scrabble v Českém jazyce

Pomocí hry skrabble si žáci rozšiřují slovní zásobu a zároveň procvičují některé pravopisné a stylistické jevy.

Zdena Effová, publikováno 19.2.2007 0:00, zhlédnuto 10141×

Inspirace AZ kvízem

Nechte se inspirovat televizní soutěží a připravte hru pro téměř kteroukoli hodinu.

Zdena Effová, publikováno 15.2.2007 0:00, zhlédnuto 17893×

Úloha emocí při recepci literárního díla

Článek stručně charakterizuje dosavadní přístupy k interpretaci literárního díla a snaží se opřít dosavadní převážně spekulativní teorie recepce literárního díla o exaktní argumenty vycházející z rozsáhlých…

Zdeněk Jonák, publikováno 6.2.2007 0:00, zhlédnuto 8117×

Vnější kontext užívání jazyka

Oblasti ve sféře učení se jazyku, které mohou být podkladem pro vymezení učiva v ŠVP.

Gabriela Baladová, publikováno 29.1.2007 0:00, zhlédnuto 4803×

Ať žijí duchové

Projekt "Ať žijí duchové" je zaměřen na procvičování znalostí a především dovedností, které žáci získávají během celého třetího ročníku základní školy. Úkoly směřují především ke čtení s porozuměním a…

Jitka Vinklerová, publikováno 24.1.2007 0:00, zhlédnuto 11196×

Jak učit angličtinu ve 3. ročníku

Několik ukázek z metodické publikace vydané na pomoc učitelům anglického jazyka pod názvem Jak učit angličtinu ve 3. ročníku.

Alena Podepřelová, publikováno 24.1.2007 0:00, zhlédnuto 20752×

Deskriptor úrovně C1

Článek nabízí podrobný popis znalostí a dovedností, kterých by měl dosáhnout člověk, který v jazykovém vzdělávání dosáhne úrovně C1.

Gabriela Baladová, publikováno 15.1.2007 0:00, zhlédnuto 4429×

Deskriptor úrovně A2

Článek nabízí podrobný popis znalostí a dovedností, kterých by měl dosáhnout člověk, který v jazykovém vzdělávání dosáhne úrovně A2.

Gabriela Baladová, publikováno 15.1.2007 0:00, zhlédnuto 6357×

Deskriptor úrovně B1

Článek nabízí podrobný popis znalostí a dovedností, kterých by měl dosáhnout člověk, který v jazykovém vzdělávání dosáhne úrovně B1.

Gabriela Baladová, publikováno 15.1.2007 0:00, zhlédnuto 5955×

Deskriptor úrovně B2

Článek nabízí podrobný popis znalostí a dovedností, kterých by měl dosáhnout člověk, který v jazykovém vzdělávání dosáhne úrovně B2.

Gabriela Baladová, publikováno 15.1.2007 0:00, zhlédnuto 5441×

2791 — 2800 z celkem 2848


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.10.2020 10:25
Jana Smekalová
Zajímavou prezentaci jsem našla tady https://slideplaye r.c z/ slide/3174068/ Dole je tam i…
29.10.2020 10:23
Učitel na 1. stupni ZŠ není sice logoped, ale i tak by mohl pomoci dětem, které mají…
23.10.2020 8:27
No dobře, tedy malá oprava. Je nepředstavitelné, aby "to bylo legální". V Anglii si…
21.10.2020 19:10
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 21. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
26.10.2020 18:20
Vážený pane Šujane, děkujeme, že využíváte náš modul Obrázky, věříme, že je to…
29.10.2020 10:19
Webinář nabízí seznámení se specifiky syndromu vyhoření ve školském prostředí. Na…
22.10.2020 22:31
...je pro nás dnes nepředstavitelné, aby někdo měl 16hodinovou pracovní dobu a…
20.10.2020 17:43
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 20. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
23.10.2020 9:41
Martin Šujan
Dobrý den, v distanční výuce často používáme obrázky z https://obrazky.rv p.c z/. Právě…
29.10.2020 10:16
Webinář seznámí zájemce s formami a postupy práce učitele s heterogenní třídou/skupinou…
22.10.2020 13:45
Dobrý den, děkujeme za Vaší reakci na obsah webináře. Stávající technické možnosti…
20.10.2020 17:39
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 20. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…