RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 2836

Využití ICT na hodinách anglického jazyka

Využití počítače a internetu při výuce anglického jazyka a při domácí přípravě žáků.

Gabriela Baladová, publikováno 23.3.2006 0:00, zhlédnuto 14113×

Jak tvořit osnovy předmětu Český jazyk

Příspěvek se zabývá základními kroky při tvorbě učebních osnov.

Táňa Holasová, publikováno 13.3.2006 0:00, zhlédnuto 17887×

Rozvíjíme klíčové kompetence s medvědími kamarády

Na příběhu medvídků se žáci učí vnímat a respektovat individuální rozdíly mezi sebou.

Jana Jílková, publikováno 1.2.2006 0:00, zhlédnuto 8264×

Mezinárodní výzkum čtenářské gramotnosti a jeho výsledky v ČR

Příspěvek se věnuje mezinárodnímu výzkumu čtenářské gramotnosti. Testováni byli patnáctiletí žáci všech typů škol. Výsledky českých žáků jsou tradičně mezinárodně podprůměrné.

Ivana Procházková, publikováno 18.1.2006 0:00, zhlédnuto 45885×, 1 komentář

Čtenářská gramotnost, klíčové kompetence a současné cíle vzdělávání

Příspěvek se věnuje čtenářské gramotnosti, jejíž úroveň se promítá do osvojení klíčových kompetencí. Důležitou úlohu hraje čtenářská gramotnost rovněž v jednotlivých vzdělávacích oblastech RVP ZV. Rozvoj…

Ivana Procházková, publikováno 18.1.2006 0:00, zhlédnuto 15235×, 1 komentář

Co je čtenářská gramotnost, proč a jak ji rozvíjet?

Čtenářská gramotnost by měla být u žáků rozvíjena tak, aby mohli čtení využívat jako nástroj k dosažení dalších cílů, které jsou klíčem k úspěchu v pracovním i osobním životě a ve společnosti.

Ivana Procházková, publikováno 18.1.2006 0:00, zhlédnuto 59658×, 1 komentář

Čtenářská gramotnost a výukové aktivity v českých školách

Autorka se v příspěvku pokusila nastínit výukové metody, které by pomohly zvýšit čtenářskou gramotnost našich žáků. Klíčovým momentem při snahách o zlepšení je další vzdělávání učitelů.

Ivana Procházková, publikováno 18.1.2006 0:00, zhlédnuto 18228×, 1 komentář

Literárněteoretické poznatky v literární výchově

Autorka doporučuje v utváření poznatku o poetice uměleckého textu metodiku, která staví na komunikaci žáka se strukturními významovými funkcemi poetických jevů a na osvojování jejich estetické kvality.

Ladislava Lederbuchová, publikováno 10.1.2006 0:00, zhlédnuto 10696×

Cizí jazyky a problémy při tvorbě ŠVP

Chyby, které se mohou vyskytnout při tvorbě ŠVP a vzdělávacího obsahu vyučovacích předmětů vzdělávacích oborů Cizí jazyk a Další cizí jazyk.

Gabriela Baladová, publikováno 16.9.2005 0:00, zhlédnuto 10240×

Cizí jazyk na prvním stupni základních škol v Rakousku

Stručná informace o výuce cizích jazyků na prvním stupni rakouských základních škol.

Dita Reimerová, publikováno 16.9.2005 0:00, zhlédnuto 4350×

2801 — 2810 z celkem 2836


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.3.2020 13:31
Maminka
Dobrý den, přečetla jsem si příspěvky učitelů, a konečně pochopila, proč teď, během…
28.3.2020 11:10
Umí mé děti psát výpisky? Tato otázka se objevila na sociální síti a posléze v jedné…
28.3.2020 18:39
Wiki se v článku vyskytuje jen jednou. Pravděpodobně bychom mohli tento fenomén doby…
26.3.2020 17:40
Skupina Metodický portál RVP.CZ
Chceme podpořit žáky, studenty a učitele v této nelehké situaci, a proto jsme se rozhodli…
26.3.2020 7:19
Ano, vedení může určit, kde nepřímá činnost bude prováděná, pracovní doba je 8 hodin…
27.3.2020 18:37
Vážení kolegové, vážené kolegyně, milí učitelé a učitelky z mateřských i…
28.3.2020 6:53
Téma je velice zajímavé. Některá doporučení a tvrzení jsou přinejmenším diskutabilní.…
26.3.2020 12:23
Skupina Metodický portál RVP.CZ
Pomoc při organizaci zápisů do 1. ročníků ZŠ (nebo zápisů do MŠ).
25.3.2020 21:21
fórum Aktuality
v systému inkluzivního vzdělávání - online setkání - středa 1. 4. 2020, 20:00…
26.3.2020 16:55
Víte, jaký je rozdíl mezi předmětem speciálně pedagogické péče a pedagogickou…
25.3.2020 22:04
To jestli zvolit vývoj v nativním jazyce či hybridu je dobře popsáno zde v tomto…
26.3.2020 12:16
Skupina Metodický portál RVP.CZ
Už více než 10 let vyvíjíme metody výuky moderních dějin založené na digitálních…