RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 2831

Palaciová, J. R.: NEobyčejný kluk

Pracovní list pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 2. stupni ZŠ. Žáci pracují s ukázkou z knihy NEobyčejný kluk a poté s přiloženým pracovním listem. Materiál je součástí projektu Efektivní zvyšování čtenářské…

Mgr. Klára Chlpíková, publikováno 27.7.2015 8:45, zhlédnuto 1813×, hodnocení: Hodnocení: 3

London, J.: Volání divočiny

Pracovní list pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 2. stupni ZŠ. Žáci pracují s ukázkou z knihy Volání divočiny a poté s přiloženým pracovním listem. Materiál je součástí projektu Efektivní zvyšování čtenářské…

Mgr. Klára Chlpíková, publikováno 23.7.2015 8:35, zhlédnuto 1393×, hodnocení: Hodnocení: 3

Rozlišování slabik DY x DI, TY x TI, NY x NI – 2. díl

Článek představuje 2. díl dvoudílného seriálu zaměřeného na sluchové rozlišování slabik DY x DI, TY x TI, NY x NI. Žáci prostřednictvím her pexeso, tabulka o 9 polích procvičují sluchové i zrakové rozlišování…

Petra Pšeničková, publikováno 22.7.2015 10:08, zhlédnuto 7813×, hodnocení: Hodnocení: 3

Gaarder, J.: Dívka s pomeranči

Pracovní list pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 2. stupni ZŠ. Žáci pracují s ukázkou z knihy Dívka s pomeranči a poté s přiloženým pracovním listem. Materiál je součástí projektu Efektivní zvyšování čtenářské…

Mgr. Klára Chlpíková, publikováno 22.7.2015 8:50, zhlédnuto 1464×, hodnocení: Hodnocení: 3

Hencl, M.: Ezopovy bajky

Pracovní list pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 2. stupni ZŠ. Žáci pracují s ukázkou z knihy Ezopovy bajky a poté s přiloženým pracovním listem. Materiál je součástí projektu Efektivní zvyšování čtenářské…

Mgr. Klára Chlpíková, publikováno 21.7.2015 8:47, zhlédnuto 2543×, hodnocení: Hodnocení: 2

Cvičení na dodržování hranic slov ve větě

Příspěvek nabízí aktivity na procvičení dodržování hranic slov ve větě. Aktivity je vhodné zahrnout do výuky vždy, když žáci neoddělují slova správně od sebe, píší dohromady předložku a slovo. Ať už z nepozornosti…

Petra Pšeničková, publikováno 20.7.2015 9:53, zhlédnuto 9619×, hodnocení: Hodnocení: 2

Dahl, R.: Karlík a továrna na čokoládu

Pracovní list pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 1. stupni ZŠ. Žáci pracují s ukázkou z knihy Karlík a továrna na čokoládu a poté s přiloženým pracovním listem. Materiál je součástí projektu Efektivní zvyšování…

Mgr. Klára Chlpíková, publikováno 20.7.2015 8:49, zhlédnuto 4417×, hodnocení: Hodnocení: 3

Petiška, E.: Staré řecké báje a pověsti

Pracovní list pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 2. stupni ZŠ. Žáci pracují s ukázkou z knihy Staré řecké báje a pověsti a poté s přiloženým pracovním listem. Materiál je součástí projektu Efektivní zvyšování…

Mgr. Klára Chlpíková, publikováno 16.7.2015 8:47, zhlédnuto 3437×, hodnocení: Hodnocení: 3

Priestley, Ch.: Příšerné příběhy strýce Montaguea

Pracovní list pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 2. stupni ZŠ. Žáci pracují s ukázkou z knihy Příšerné příběhy strýce Montaguea a poté s přiloženým pracovním listem. Materiál je součástí projektu Efektivní…

Mgr. Klára Chlpíková, publikováno 15.7.2015 8:49, zhlédnuto 1503×, hodnocení: Hodnocení: 3

Rozlišování krátkých a dlouhých samohlásek II

Druhá část dvoudílného seriálu nabízí hravé aktivity na rozvoj rozlišování krátkých a dlouhých samohlásek ve slovech. Tato dovednost často činí potíže nejen žákům s diagnózou dysortografie, ale i žákům s oslabenou…

Petra Pšeničková, publikováno 14.7.2015 10:10, zhlédnuto 9982×, hodnocení: Hodnocení: 2

281 — 290 z celkem 2831


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
25.1.2020 19:11
Článek toho moc neřekne - anotace je skoro tak dlouhá (krátká) jako článek. 2 odkazy na…
18.1.2020 0:18
Projekt Kolegiální podpora se zaměřuje na učitele základ ní ch i mateřských škol a…
6.1.2020 21:12
Fórum je uzavřené, je určeno pouze pro ředitele a vedoucí pedagogické pracovníky škol a…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
21.1.2020 7:39
Je pravda, že rozporovat se dá opravdu všechno. Také se to stále ve větší míře děje.…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
10.12.2019 22:23
canyla
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
20.1.2020 16:53
Mohl bych rozporovat každý druhý bod, za všechny jen ten poslední: \"Očekávané výsledky…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV