RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 2848

Gaarder, J.: Dívka s pomeranči

Pracovní list pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 2. stupni ZŠ. Žáci pracují s ukázkou z knihy Dívka s pomeranči a poté s přiloženým pracovním listem. Materiál je součástí projektu Efektivní zvyšování čtenářské…

Mgr. Klára Chlpíková, publikováno 22.7.2015 8:50, zhlédnuto 1582×, hodnocení: Hodnocení: 3

Hencl, M.: Ezopovy bajky

Pracovní list pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 2. stupni ZŠ. Žáci pracují s ukázkou z knihy Ezopovy bajky a poté s přiloženým pracovním listem. Materiál je součástí projektu Efektivní zvyšování čtenářské…

Mgr. Klára Chlpíková, publikováno 21.7.2015 8:47, zhlédnuto 2813×, hodnocení: Hodnocení: 2

Cvičení na dodržování hranic slov ve větě

Příspěvek nabízí aktivity na procvičení dodržování hranic slov ve větě. Aktivity je vhodné zahrnout do výuky vždy, když žáci neoddělují slova správně od sebe, píší dohromady předložku a slovo. Ať už z nepozornosti…

Petra Pšeničková, publikováno 20.7.2015 9:53, zhlédnuto 10796×, hodnocení: Hodnocení: 2

Dahl, R.: Karlík a továrna na čokoládu

Pracovní list pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 1. stupni ZŠ. Žáci pracují s ukázkou z knihy Karlík a továrna na čokoládu a poté s přiloženým pracovním listem. Materiál je součástí projektu Efektivní zvyšování…

Mgr. Klára Chlpíková, publikováno 20.7.2015 8:49, zhlédnuto 5078×, hodnocení: Hodnocení: 3

Petiška, E.: Staré řecké báje a pověsti

Pracovní list pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 2. stupni ZŠ. Žáci pracují s ukázkou z knihy Staré řecké báje a pověsti a poté s přiloženým pracovním listem. Materiál je součástí projektu Efektivní zvyšování…

Mgr. Klára Chlpíková, publikováno 16.7.2015 8:47, zhlédnuto 3738×, hodnocení: Hodnocení: 3

Priestley, Ch.: Příšerné příběhy strýce Montaguea

Pracovní list pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 2. stupni ZŠ. Žáci pracují s ukázkou z knihy Příšerné příběhy strýce Montaguea a poté s přiloženým pracovním listem. Materiál je součástí projektu Efektivní…

Mgr. Klára Chlpíková, publikováno 15.7.2015 8:49, zhlédnuto 1641×, hodnocení: Hodnocení: 3

Rozlišování krátkých a dlouhých samohlásek II

Druhá část dvoudílného seriálu nabízí hravé aktivity na rozvoj rozlišování krátkých a dlouhých samohlásek ve slovech. Tato dovednost často činí potíže nejen žákům s diagnózou dysortografie, ale i žákům s oslabenou…

Petra Pšeničková, publikováno 14.7.2015 10:10, zhlédnuto 11418×, hodnocení: Hodnocení: 2

Nohavica, J.: Chtěl jsem jí zazpívat

Pracovní list pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 2. stupni ZŠ. Žáci pracují s ukázkou z knihy Chtěl jsem jí zazpívat a poté s přiloženým pracovním listem. Materiál je součástí projektu Efektivní zvyšování…

Mgr. Klára Chlpíková, publikováno 14.7.2015 8:36, zhlédnuto 1777×, hodnocení: Hodnocení: 3

Rozlišování krátkých a dlouhých samohlásek I

První část dvoudílného seriálu nabízí hravé aktivity na rozvoj rozlišování krátkých a dlouhých samohlásek ve slovech. Tato dovednost často činí potíže nejen žákům s diagnózou dysortografie, ale i žákům s oslabenou…

Petra Pšeničková, publikováno 13.7.2015 9:30, zhlédnuto 16117×, hodnocení: Hodnocení: 2

Horváthová, T.: Modrý tygr

Pracovní list pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 1. stupni ZŠ. Žáci pracují s ukázkou z knihy Modrý tygr a poté s přiloženým pracovním listem. Materiál je součástí projektu Efektivní zvyšování čtenářské…

Mgr. Klára Chlpíková, publikováno 13.7.2015 8:53, zhlédnuto 1860×, hodnocení: Hodnocení: 2

301 — 310 z celkem 2848


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
16.10.2020 9:06
Lenka
Dobrý den, mohu odpovědět jen ze své zkušenosti technika BOZP. Ředitel může vydávat pro…
19.10.2020 17:05
Letošní Učitel In byl výjimečný. Stejně jako mnoho jiných workshopů a kurzů, které se…
19.10.2020 13:39
Vážený pane Krobote, zde máte přehled zásadních nedostatků. Stačí? 1. Notebooky a…
20.10.2020 17:43
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 20. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
8.10.2020 12:10
Jana
Vím, že diskuse už není aktuální, ale náhodou jsem na ní narazila, tak zkusím předat…
19.10.2020 8:00
proč bychom na 1. stupni základní školy měli věnovat pozornost čtení elektronických…
19.10.2020 12:28
Vážený pane Wagnere, vážíme si Vašeho názoru, nicméně bez konkrétní podložené…
20.10.2020 17:39
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 20. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
7.10.2020 2:00
tvoje R?
Ahoj, k tomu prvnímu dotazu - ono asi hodně záleží, jak to R vyslovuješ nebo jestli ho…
17.10.2020 13:40
Na úvod chci napsat, že máme bezvadnou školu a děkuji za to, že máme děti tam. Supr…
18.10.2020 11:26
Prosím o stažení tohoto zcela diletantského a zavádějícího článku se spoustou věcných…
14.10.2020 19:24
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 14. 10. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…