- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Podpora tvořivosti žáka-cizince v českém jazyce
Článek ukazuje možnosti, jak podpořit osvojování jazyka žákem-cizincem mimo standardní výuku. Píši o publikování rukopisného textu ve školním literárním časopise. Zajímavá je doba vzniku textu, žák po přistěhování…
Podstatná jména pokaždé jinak
Materiál je určen pro žáky 2. - 3. ročníku a slouží k vyvození nebo procvičení učiva o podstatných jménech. Žák bude pojmenovávat obrázky, vybarvovat omalovánku, opravovat chyby, luštit doplňovačku a vpisovat rýmy do…
Fráňa Šrámek
Žáci se pomocí prezentace nejprve seznámí se životem a dílem Fráni Šrámka. Následně pracují s ukázkou z knihy Stříbrný vítr.
Zahajovací písemná práce – VI. třída
Písemná práce je určena pro žáky 6. ročníku jako test po úvodním opakování učiva z nižšího stupně.
Animals – game
Žáci si procvičí popis zvířat. Pracovní list lze využít také jako domino a pexeso.
Číslovky s Tutanchamonem
Nač procvičovat číslovky na neživotných učebnicových textech?! Tento materiál aplikuje učivo o číslovkách na dobrodružné vyprávění z období starověkého Egypta. Vytváří tak motivační mezipředmětový vztah…
Kronika a kodex
Prezentace s obrázky vhodná jako předloha k zápisu a pracovní list s přiloženým řešením pro učitele; mezipředmětové propojení s dějepisem a výtvarnou výchovou.
Labyrint
Pracovní list obsahuje labyrint s ukrytými písmeny (tajenkou) a popis cesty. Žáci prokáží, že umí číst s porozuměním, procvičí si pravolevou orientaci a navíc si zopakují učivo z matematiky a českého jazyka.
Satisfaction
Žáci si osvojí základní fráze na téma Spokojenost. Fráze si mohou procvičit v pracovním listě, který učitel může využít i jako test znalostí žáků. Žáci z frází mohou vytvořit rozhovor.
Disagreement
Žáci si osvojí základní fráze na téma Nesouhlas. Fráze si mohou procvičit v pracovním listě, který učitel může využít i jako test znalostí žáků. Žáci z frází mohou vytvořit rozhovor.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
19.1.2021 21:50
Ivunka
Ahojte, my jsme nějak taneční výchovu zvlášť neřešili, ale co jsme řešili bylo to, že…
|
18.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Kolega Kamil Bujárek vám ve svém článku ukáže využití Google Classroom v distanční…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
17.1.2021 22:13
Ivulenka
fórum Klima ve třídě, ve škole
Děkuji moc za tento velice zajímavý příspěvek o knihách, webech a filmech. Já jsem si…
|
14.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Praktický příspěvek na činnosti venku v předškolním vzdělávání vám přiblíží…
|
14.1.2021 21:44
Zdravíme, zřejmě vzhledem k typu některých úloh se autor rozhodl řešení neuvádět a… |
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
17.1.2021 19:50
Ivulenka
fórum KLUB
Téda, to je ale nádherný interiér, velice se mi líbí. My si teď budeme také stavět…
|
12.1.2021 15:01
v blogu Modernizujeme Metodický portál
Metodický portál vám bude sloužit lépe, když využijete přihlášení ke svému účtu.…
|
14.1.2021 17:21
Dobrý den,je zde nějaké řešení? |
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|