RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1801

Jak na Google Classroom ve 2. ročníku ZŠ

Zvládnout záludnosti distanční výuky je výzvou nejen pro učitele, ale i pro jejich žáky. Ti nejmladší se s digitálními technologiemi teprve učí pracovat, a tak seznámení s pravidly komunikace a s online prostředím, ve…

David Fišer, publikováno 24.11.2020 9:21, zhlédnuto 231×, hodnocení: Hodnocení: 4

Zájmena on-line pro 5. ročník

Materiál obsahuje sérii digitálních pracovních listů k vyvození a procvičení učiva o zájmenech. Žák se naučí a procvičí určování druhů, rozdíl mezi vztažnými a tázacími zájmeny, naučí se používat MNĚ/MĚ a…

Mgr. Petra Cemerková Golová, publikováno 23.11.2020 8:38, zhlédnuto 284×, hodnocení: Hodnocení: 4

Práce v Microsoft Teams v 5. třídě ZŠ

Zkušenost z naší praxe ukazuje, že přechod žáků z prezenční do online výuky není obtížný, pokud mají zvládnuté některé základní postupy práce s digitálními technologiemi. Podstatným tématem je dodržování…

David Fišer, publikováno 19.11.2020 9:12, zhlédnuto 487×, hodnocení: Hodnocení: 5

Aktivity pro tablety vyžadující napsání krátké odpovědi žákem

Příspěvek s praktickými ukázkami aktivit a výsledky žáků při práci na tabletech už od prvního ročníku. V článku najdete tipy, jak všemožně zapojit aktivitu Zapojte se! ze SMART Notebooku do různých částí hodiny. S…

Martina Štikarovská, publikováno 16.11.2020 9:27, zhlédnuto 432×, hodnocení: Hodnocení: 4

Základní hygienické návyky spojené se psaním na dotykových zařízeních

Příspěvek by měl objasnit, proč mají učitelé věnovat pozornost osvojování návyků spojených s psaním na dotykovém zařízení nebo na klávesnici a jaké jsou odlišnosti od běžného psaní. Obsahuje také různé tipy na…

Martina Štikarovská, publikováno 11.11.2020 9:15, zhlédnuto 489×, hodnocení: Hodnocení: 4

Tipy na aktivity pro psaní na žákovských zařízeních na 1. stupni ZŠ

Článek uvádí některé aplikace, které můžete použít pro rozvoj psaného projevu pomocí žákovských zařízení – konkrétně pro psaní vypravování, vytvoření vlastní e-knihy, vytvoření komiksu, myšlenkových map.…

Martina Štikarovská, publikováno 20.10.2020 13:44, zhlédnuto 996×, hodnocení: Hodnocení: 4

Čtení elektronických textů na 1. stupni základní školy

Při prvním pohledu na elektronický text se může zdát, že se text v elektronické formě neliší od textu tištěného, jediným zřetelným rozdílem je médium, na kterém text čteme (papír / digitální zařízení: počítač,…

Hana Havlínová, publikováno 12.10.2020 11:10, zhlédnuto 995×

Tvorba literárního projektu Harry Potter

Článek se týká projektu na téma Harry Potter. Žáci si tento projekt samostatně navrhli a zrealizovali na základě vlastního zájmu. V několika hodinách se seznámili s vybranými ukázkami z knihy Harry Potter (zaměřili jsme se…

Lucie Tůmová, publikováno 29.9.2020 17:47, zhlédnuto 1156×, hodnocení: Hodnocení: 4

Skládání slov – QR kódy

Materiál slouží jako pomůcka při výuce ČJ (analýza, syntéza – genetická metoda čtení) v 1. ročníku. Pravidlem je složit z písmen slova. Vždy jde o jméno osoby. V případě, že bude žák úspěšný (je možné pracovat…

Mgr. Vendula Dovole, publikováno 29.9.2020 8:48, zhlédnuto 987×, hodnocení: Hodnocení: 3

Tvrdé a měkké souhlásky v QR kódech

Materiál obsahuje 9 obrázků, které obsahují tvrdé a měkké slabiky. Děti mají za úkol doplnit správné i/y a čtečkou z QR kódů zjistit, jakou mají dané věci barvu. Tu pak zapíší a obrázek vybarví.

Mgr. Tereza Chaloupková, publikováno 21.9.2020 9:27, zhlédnuto 1006×, hodnocení: Hodnocení: 3

1 — 10 z celkem 1801
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 » »»


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
26.11.2020 11:49
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje souhrnný soubor vzdělávacího programu projektu Cesta k…
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
26.11.2020 10:06
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, metodiku a přílohy vzdělávacího modulu…
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
23.11.2020 10:14
EMA je především skvělý KATALOG, shromažďující informace o otevřených materiálech,…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
25.11.2020 11:00
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 25. 11. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…