Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1801

Naše království

Jedná se o projekt zaměřený na skupinovou práci. Žáci se po dobu projektu stávají součástí malé skupiny, ve které se učí naslouchat druhým lidem, formulovat vlastní názor na řešení určitých situací a problémů,…

Alena Machovská, publikováno 5.4.2017 5:57, zhlédnuto 9353×, hodnocení: Hodnocení: 3

Pranostiky

Materiál slouží k procvičení či ověření čtení s porozuměním a učiva o pranostikách. Žáci mohou pracovat ve dvojicích, samostatně nebo ve skupince. Úkolem je přiřadit pranostiku k odpovídajícímu textu.

Mgr. Petra Cemerková Golová, publikováno 15.3.2017 8:11, zhlédnuto 4722×, hodnocení: Hodnocení: 3

Doplňovačky s obrázky

Materiál slouží k procvičování psaní jednoduchých slov. Lze využít na konci 1. ročníku nebo v průběhu 2. ročníku.

Mgr. Petra Cemerková Golová, publikováno 7.3.2017 8:04, zhlédnuto 4081×, hodnocení: Hodnocení: 2

Poprázdninový trénink čtení s porozuměním

Pracovní listy slouží k procvičení čtení s porozuměním. Žáci budou dle písemných pokynů a pokynů učitele tvořivě pracovat s textem. Materiál obsahuje tři úrovně obtížnosti pro žáky s rozdílnými možnostmi a…

Mgr. Petra Cemerková Golová, publikováno 13.2.2017 8:06, zhlédnuto 4740×, hodnocení: Hodnocení: 3

Bajka – znaky

Pomocí prezentace se žáci seznámí se znaky bajky, které si procvičí v přiloženém pracovním listě. Součástí je také pracovní list pro ŽOMJ s manuálem, jak poznat bajku. Tento materiál vznikl v rámci Výzvy 2016.

Mgr. L. Gregoríková, publikováno 8.2.2017 8:05, zhlédnuto 5512×, hodnocení: Hodnocení: 3

Životopis – části

Žáci se pomocí několika úkolů seznamují s částmi životopisu. Součástí materiálu je také PL pro ŽOMJ. Tento materiál vznikl v rámci Výzvy 2016.

Mgr. L. Gregoríková, publikováno 1.2.2017 8:18, zhlédnuto 2687×, hodnocení: Hodnocení: 3

Karel IV.

Materiál je určen pro skupinovou i samostatnou práci ve více dnech. Je možno využít ve více ročnících, učivo je odstupňované. Karty k doprovodným aktivitám doporučuji zalaminovat. Součástí jsou i prověřovací práce…

Mgr. Jovanka Rybová, Mgr. Tomáš Koten, publikováno 31.1.2017 8:08, zhlédnuto 3807×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 5

Charakteristika – tělo

Učební materiál zaměřený na procvičení jazykových prostředků pro charakteristiku vnější – vzhled postavy. Součástí je PL, který může sloužit jako zásobník slov pro práci v dalších hodinách. Tento materiál vznikl…

Mgr. L. Gregoríková, publikováno 25.1.2017 8:09, zhlédnuto 3247×, hodnocení: Hodnocení: 3

Slovní druhy – slovesa

Pracovní listy umožňují opakovat slovní druhy a slovesné kategorie formou zábavné činnosti – puzzle, hřebenovka.

Mgr. Eva Macháčková, publikováno 23.1.2017 7:28, zhlédnuto 5720×, hodnocení: Hodnocení: 3

Slovesný vid

Úvodní hodina, která seznamuje žáky se slovesným videm. Je doplněna o pracovní list pro mírně pokročilé ŽOMJ (žáky s odlišným mateřským jazykem) s manuálem pro zařazování sloves ke slovesnému vidu. Tento materiál…

Mgr. L. Gregoríková, publikováno 17.1.2017 7:58, zhlédnuto 4446×, hodnocení: Hodnocení: 3

131 — 140 z celkem 1801


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
27.11.2020 12:23
Zdravíme, záznam webináře je k dispozici zde: https://audiovide o. rv p. cz/video/4381/ON ...…
29.11.2020 10:51
V listopadu jsme se od PhDr. Martiny Černé dozvěděli, jak se může učitel podílet na…
27.11.2020 9:43
Paní Chmelařová, děkuji za pokus ukázat, jak může vypadat současná výuková aplikace.…
2.12.2020 19:09
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 2. 12. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
25.11.2020 20:04
coufalova
Dobrý den, moc jsem se těšila na webinář "Jak podpořit třídu, aby byla fungujícím…
27.11.2020 8:30
Článek se zabývá tvorbou interaktivního herbáře, který tvořili žáci 4. tříd…
27.11.2020 8:14
Děkuji Vám za tuto snahu vnést do covid- terminologického chaosu světlo a ráda bych…
2.12.2020 18:58
Skupina PPUČ
22.11.2020 9:51
Dagmar El-Hmoudová
Dobrý den, připravuje se (neboji existuje) webinář na téma maturitní zkouška (ústní…
25.11.2020 19:08
Jak rozlišovat vzdělávací potřeby žáků v heterogenní třídě a jak je zohledňovat při…
23.11.2020 8:31
Prosím, všimněte si té skutečnosti, že v angličtině má jiný význam „emergency remote…
2.12.2020 12:33
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 1. 12. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…