- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Didaktická hra (řada vyjmenovaných slov po M)
Didaktická výuková hra s kartičkami učí žáky řadě vyjmenovaných slov po m, spolupráci v malé skupině a jednoduché sebekontrole. Vytiskněte 1. a 2. stranu. Listy otočte. Na 1. stranu natiskněte 3. stranu. Na 2. stranu…
Didaktická hra (řada vyjmenovaných slov po L)
Didaktická výuková hra s kartičkami učí žáky řadě vyjmenovaných slov po l, spolupráci v malé skupině a jednoduché sebekontrole. Vytiskněte 1. a 2. stranu. Listy otočte. Na 1. stranu natiskněte 3. stranu. Na 2. stranu…
Kris kros (řada vyjmenovaných slov po m)
Žák procvičuje psaní základních tvarů a řady vyjmenovaných slov po m.
Aprílová škola
Děti doplňují tajenku se jménem autora básně pomocí otázek na slovní druhy, vyskytující se v daném díle. Dále doplňují vynechaná slova do básniček dle smyslu textu, určují jejich slovní druh a dosazují do doplňovačky…
Najdeš stylistické nedostatky?
Žák vyhledá stylistické nedostatky (především opakování slovesa mít) v popisu a s pomocí obrázku napíše vlastní text.
Pohádkový malíř z Krkonoš
Pracovní list ve formě vypravování autora v 1. osobě. Žáci podle nápověd hledají jméno autora a názvy jeho děl, plní různé úkoly a seznamují se s dalšími souvislostmi.
Pohádková babička
Pracovní list ve formě vypravování autora v 1. osobě. Žáci podle nápověd hledají jméno autorky a názvy jejích děl, plní různé úkoly a seznamují se s dalšími souvislostmi.
Pohádková sběratelka
Pracovní list ve formě vypravování autorky v 1. osobě. Žáci podle nápověd hledají jméno autorky a názvy jejích děl, plní různé úkoly a seznamují se s dalšími souvislostmi.
Pohádkový vědec
Pracovní list ve formě vypravování autora v 1. osobě. Žáci podle nápověd hledají jméno autora a názvy jeho děl, plní různé úkoly a seznamují se s dalšími souvislostmi.
Bieblova Škála
Pracovní list pro práci s textem Bieblovy básně Škála. Úkoly ve formě nedokončených vět pomáhají žákům v tom, aby věnovali pozornost různým aspektům textu: slovní zásobě, struktuře textu, opakování motivů a…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
24.1.2021 21:57
Ivulínek
No, my také u nás v MŠ budeme dělat kompletně nová plastová okna a tak mě napadlo, že…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
24.1.2021 15:43
Kamilka
Ahoj, já sama se připravuji na přijímačky na vysokou školu a zároveň na maturitu. Je to…
|
21.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak využít pohádku v práci s dětmi v předškolním vzděláváním vám může ukázat…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
24.1.2021 10:07
Monča. F.
Za mě i mé kolegy teda teambuilding ANO! Byl to překvapivě skvěle strávený den. Šéf je…
|
20.1.2021 11:56
v blogu Gramotnosti v praxi
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|