RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1792

Pracovní list – Sempé, Goscinny: Mikulášovy prázdniny

Soubor jednotlivých pracovních listů je určen pro žáky 2. – 5. tříd, kteří již plynule čtou.

Dagmar Barnetová, publikováno 26.2.2008 0:00, zhlédnuto 7770×

Pracovní list – Březinová, Ivona: Začarovaná třída

Soubor jednotlivých pracovních listů je určen pro žáky 2. – 5. tříd, kteří již plynule čtou.

Dagmar Barnetová, publikováno 26.2.2008 0:00, zhlédnuto 9056×

Pracovní list – Kahoun, Jiří: Školník Kulda je jednička

Soubor jednotlivých pracovních listů je určen pro žáky 2. – 5. tříd, kteří již plynule čtou.

Dagmar Barnetová, publikováno 26.2.2008 0:00, zhlédnuto 7967×

Království dětských knih II

Soubor jednotlivých pracovních listů je určen pro žáky 2. – 5. tříd, kteří již plynule čtou.

Dagmar Barnetová, publikováno 26.2.2008 0:00, zhlédnuto 11181×, 1 komentář

Pracovní list – Dahl, Roald: Karlík a továrna na čokoládu

Soubor jednotlivých pracovních listů je určen pro žáky 2. – 5. tříd, kteří již plynule čtou.

Dagmar Barnetová, publikováno 26.2.2008 0:00, zhlédnuto 6692×

Pohádka Hloupý Honza

Zpracování klasické české pohádky vede žáky ke čtení s porozuměním.

Miloš Novotný, publikováno 9.2.2008 0:00, zhlédnuto 7659×, 2 komentáře, hodnocení: Hodnocení: 4

Pohádka Dvě Maryčky

Zpracování klasické české pohádky vede žáky ke čteí s porozuměním. během práce s textem se žáci seznámí i s vyprávěním podle osnovy.

Miloš Novotný, publikováno 9.2.2008 0:00, zhlédnuto 4490×, hodnocení: Hodnocení: 4

Praotec Čech

Zpracování pověsti vede žáky ke čtení s porozuměním. během práce s textem se žáci seznámi i s částmi České republiky.

Miloš Novotný, publikováno 9.2.2008 0:00, zhlédnuto 11497×, 5 komentářů, hodnocení: Hodnocení: 4

Pohádka Zvířátka a loupežníci

Zpracování klasické české pohádky vede žáky ke čtení s porozuměním. Během práce s textem se žáci seznamují i s popisem osoby.

Miloš Novotný, publikováno 9.2.2008 0:00, zhlédnuto 9243×, hodnocení: Hodnocení: 5

Karlův most

Zpracování pověsti vede žáky ke čtení s porozuměním.během práce s textem se žáci seznámi i s největšími řekami České republiky.

Miloš Novotný, publikováno 9.2.2008 0:00, zhlédnuto 8094×, 1 komentář, hodnocení: Hodnocení: 4

1681 — 1690 z celkem 1792


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
13.9.2020 11:11
fórum Vyučujeme
Hezké dopoledne, Jsem začínající Učitelka v Mš a studentka předškolní pedagogiky. Ve…
21.9.2020 17:57
Vymezíme si pojmy pedagogická diagnostika, sumativní hodnocení, formativní hodnocení a…
21.9.2020 17:51
Odpovědi z chatu, na které se nedostalo v době webináře, nabízíme v blogovém příspěvku…
18.9.2020 12:13
Skupina PPUČ
Společenství praxe tvoří komunity učitelů, odborníků či zástupců neziskového sekturou…
2.9.2020 15:39
Zdena Velebová
Dobrý den, pokud v textu ŠVP měníme obsah výuky v předmětu a zařazení průřezových…
21.9.2020 9:00
Článek se zaměřuje na rozvoj čtenářské gramotnosti v hodinách Literární výchovy…
20.9.2020 10:08
Skutečnost, že znevýhodnění žáci nevystačí s rovným přístupem ke vzdělání bývá v…
14.9.2020 9:29
Skupina PPUČ
Ohlédnutí za společenství praxe Umění a kultura, které se konalo 17.6.2020 a jako…
2.9.2020 9:57
Petr
Dobrý den, jak často musím zařazovat průřezová témata do předmětu tělesná výchova?…
17.9.2020 8:02
v blogu DigiNews
Na stránkách Národního pedagogického institutu Vás Jitka Tůmová seznámí s příklady…
14.9.2020 10:16

Paní Havířová, děkujeme za upozornění, víme o tom, s problematikou typografie x…

13.9.2020 22:01
Skupina Pokusné ověřování „Hodina pohybu navíc"
  Portfolio turistického kroužku SVČ Všenory.