- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Vyjmenovaná slova - doplňování i, y po obojetných souhláskách
Doplňovačky pro trénink pravopisu i, y po obojetných souhláskách uvnitř slov. Žák nejprve zapíše slovo. Bude-li správně zapsáno, zbarví se zeleně či žlutě. Stejnou barvou má poté žák zabarvit slovní spojení v tabulce.…
Skloňování podstatných jmen
Prezentace jsou rozděleny podle rodu podstatných jmen na výklad a procvičování.Jsou snadno využitelné i na interaktivní tabuli.
Was sagen die Sagen – Co vypovídají pověsti
Mezinárodní projekt eTwinning využívá literární formu komiksu pro zpracování regionálních pověstí města a nejbližšího okolí. Je realizovaný v německém jazyce. Žáci vyhledávají regionální pověsti, zestručňují je,…
Funkční styly I
Výkladová prezentace, podle které si mohou žáci průběžně zpracovat zápis. Prezentaci samozřejmě doplňuje výklad učitele, zejména při definici pojmů, a práce s učebními texty s ukázkami jednotlivých stylů. Tento…
Vyjmenovaná slova - příbuzná slova
Doplňovačky k přiřazování slov s y, ý po obojetných souhláskách ke slovům vyjmenovaným. Žák v doplňovačce vybarvuje určenou barvou příslušná příbuzná slova, která přiřadí k danému vyjmenovanému slovu. Listy…
Soutěž mezi školami prostřednictvím mobilního telefonu
Příspěvek popisuje netradiční využití mobilního telefonu ve výuce.
Využití mobilu v českém jazyce – dvojznačnost slov
Příspěvek popisuje využití mobilního telefonu ve vyučovací hodině českého jazyka.
Příběhy ze světa
Příběhy a pověsti jsou tím nejzajímavějším a nejvíce odhalujícím prvkem každé kultury. Jsou pevně ukotvené v historii, ústně předávané, jsou nosiči nejdůležitějších kulturních hodnot. Tato aktivita pracuje s…
Situačně orientované slovní úlohy jako součást výuky matematiky a českého jazyka
Příspěvek popisuje pojem „situačně orientované slovní úlohy“ a jaká témata těchto úloh zvolit, abychom žáky zaujali.
Pracovní list – Březinová, Ivona: Začarovaná třída
Soubor jednotlivých pracovních listů je určen pro žáky 2. – 5. tříd, kteří již plynule čtou.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
24.1.2021 10:07
Monča. F.
Za mě i mé kolegy teda teambuilding ANO! Byl to překvapivě skvěle strávený den. Šéf je…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
22.1.2021 21:21
Pepánek
fórum Primární prevence
Tak já si myslím, že žák pod vlivem drog je veliký problém, který je rozhodně třeba…
|
21.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Jak využít pohádku v práci s dětmi v předškolním vzděláváním vám může ukázat…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
22.1.2021 17:41
Pepínek
fórum Primární prevence
Já si myslím, že třeba většina lidí hledá na marihuaně něco špatného a je to…
|
20.1.2021 11:56
v blogu Gramotnosti v praxi
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|