RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1782

Vinařice – místo, kde bydlím

Žáci vytvoří „svůj obraz“ obce, jehož výstupem je plánovaná tříměsíční výstava. Cílem je přiblížit kulturněhistorický kontext obce Vinařice žákům místní ZŠ, a přispět tak k posílení lokální identity a…

Pavla Žvachtová, publikováno 20.11.2007 0:00, zhlédnuto 11943×

Památky UNESCO očima žáků

Příspěvek popisuje propojení vyučovacích předmětů na 2. stupni ZŠ prostřednictvím projektové výuky. Žáci jsou zde motivováni vlastním prožitkem, komunikují v týmech, pořizují, shromažďují a analyzují materiály,…

Jana Vítková, publikováno 9.11.2007 0:00, zhlédnuto 11055×

Jak učit

Příspěvek popisuje začlenění českého jazyka a rozvoje komunikace vůbec do ostatních vyučovacích předmětů.

Hana Košťálová, publikováno 3.10.2007 0:00, zhlédnuto 4875×

Pracovní listy ke slovenštině

Metodické listy k využití slovenštiny v rámci běžné výuky.

Kamil Kopecký, publikováno 3.10.2007 0:00, zhlédnuto 7658×

Krátké prózy 2. poloviny 20. století - Hrabal, Ajvaz

Příspěvek je zaměřen na osobnostní a sociální výchovu. Týká se poznávání lidí, vzájemných lidských odlišností a hledání a hodnocení těchto odlišností.

Jitka Kulovaná, publikováno 2.10.2007 0:00, zhlédnuto 7867×

Seznámení s novým písmenem Š

Možné aktivity při seznamování s novým písmenem při výuce čtení genetickou metodou.

Ilona Čiháková, publikováno 24.9.2007 0:00, zhlédnuto 11586×

Pomluva

Pomocí vstupování do rolí rozvíjení sociální inteligence žáků.

Ivana Honsnejmanová, publikováno 14.9.2007 0:00, zhlédnuto 12515×

Vyučovací hodina s pohádkou z dalekých krajin

Příspěvek je zaměřen na četbu pohádek, především světových, žáci si vytváří Atlas pohádek. Činnost je propojena s výtvarnými aktivitami a s aktivitami prohlubující zeměpisné znalosti.

Ondřej Hausenblas, publikováno 7.9.2007 0:00, zhlédnuto 8842×

Aktivity před četbou - při četbě - po četbě

Příspěvek nastiňuje téma, jak s žáky správně číst, s jakými aktivitami je seznámit v souvislosti se čtením a jak se vyvarovat nejčastějším chybám při čtení.

Ondřej Hausenblas, publikováno 7.9.2007 0:00, zhlédnuto 9011×

Využití knoflíků na 1. stupni ZŠ

Popis souborů témat, který navrhuje využití běžných knoflíků jako názorných pomůcek při edukaci žáků 2. ročníku ZŠ.

Iva Burešová, publikováno 4.9.2007 0:00, zhlédnuto 16885×

1721 — 1730 z celkem 1782


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
20.2.2020 11:42
Vytvořili jsme školní vizi a chceme se zaměřit na činnosti, které k ní budou směřovat.…
21.2.2020 14:21
Je jedno, kde jsi a kolik Ti je, protože snít můžeš všude a za všech okolností! Film jako…
21.2.2020 7:39
Přečtěte si ještě toto: Odpor vůči ovlivňování lidí online podle Williamse.
18.2.2020 21:23
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo v úterý 18. 2. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
18.2.2020 11:32
fórum Aktuality
- online setkání - středa 26. 2. 2020, 20:00 Husitství a jeho „druhý život“,…
19.2.2020 10:41
Jak přistupovat k naší historii, aby byla výuka dějepisu zajímavá a aktuální? Již…
20.2.2020 13:18
Zdroje k experimentu: Bohuslav Řehák, profesor Raisova stát.ústavu učitelského v Jičíně:…
12.2.2020 18:54
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NÚV
Online setkání se konalo ve středu 12. 2. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
18.2.2020 11:27
Středa 26. 2. 2020, 20:00 Husitství, „druhý život“ a paměťová výuka dějepisu Jak…
18.2.2020 14:35
Globální rozvojové vzdělávání je i o aktivním zapojení žáků a my jsme velmi rádi,…
20.2.2020 10:59
Poprvé se v tomto seriálu objevuje reflexe - stručná zpráva o zkušenostech učitelů…
9.2.2020 21:21
Srdečně vás zveme na 17. ročník konference Počít ač ve škole, která se koná od 2.…