RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1790

Jak učit

Příspěvek popisuje začlenění českého jazyka a rozvoje komunikace vůbec do ostatních vyučovacích předmětů.

Hana Košťálová, publikováno 3.10.2007 0:00, zhlédnuto 5038×

Pracovní listy ke slovenštině

Metodické listy k využití slovenštiny v rámci běžné výuky.

Kamil Kopecký, publikováno 3.10.2007 0:00, zhlédnuto 7915×

Krátké prózy 2. poloviny 20. století - Hrabal, Ajvaz

Příspěvek je zaměřen na osobnostní a sociální výchovu. Týká se poznávání lidí, vzájemných lidských odlišností a hledání a hodnocení těchto odlišností.

Jitka Kulovaná, publikováno 2.10.2007 0:00, zhlédnuto 7978×

Seznámení s novým písmenem Š

Možné aktivity při seznamování s novým písmenem při výuce čtení genetickou metodou.

Ilona Čiháková, publikováno 24.9.2007 0:00, zhlédnuto 11837×

Pomluva

Pomocí vstupování do rolí rozvíjení sociální inteligence žáků.

Ivana Honsnejmanová, publikováno 14.9.2007 0:00, zhlédnuto 12683×

Vyučovací hodina s pohádkou z dalekých krajin

Příspěvek je zaměřen na četbu pohádek, především světových, žáci si vytváří Atlas pohádek. Činnost je propojena s výtvarnými aktivitami a s aktivitami prohlubující zeměpisné znalosti.

Ondřej Hausenblas, publikováno 7.9.2007 0:00, zhlédnuto 9012×

Aktivity před četbou - při četbě - po četbě

Příspěvek nastiňuje téma, jak s žáky správně číst, s jakými aktivitami je seznámit v souvislosti se čtením a jak se vyvarovat nejčastějším chybám při čtení.

Ondřej Hausenblas, publikováno 7.9.2007 0:00, zhlédnuto 9360×

Využití knoflíků na 1. stupni ZŠ

Popis souborů témat, který navrhuje využití běžných knoflíků jako názorných pomůcek při edukaci žáků 2. ročníku ZŠ.

Iva Burešová, publikováno 4.9.2007 0:00, zhlédnuto 17151×

Čínská lyrika a její překlady

Srovnání tří různých překladů čínské lyriky, analytická i tvořivá práce s textem

Zdeněk Sotolář, publikováno 13.8.2007 0:00, zhlédnuto 8293×

Komunikace v běžných situacích - pocity lidí

Příspěvek je zaměřen na komunikaci žáků, na vyjadřování pocitů, na rozpoznávání pocitů druhých podle mimiky a na porozumění literárnímu textu z hlediska pocitů jednajících postav.

Iveta Celarová, publikováno 30.7.2007 0:00, zhlédnuto 9189×

1731 — 1740 z celkem 1790


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
26.6.2020 21:24
romne
Dobrý den, dovoluji si Vás poprosit o vyplnění dotazníku k mé bakalářské práci s…
1.7.2020 13:16
Krátké video se věnuje tematice médií a jejich zapojení do vzdělávání ve škole či…
1.7.2020 20:23
MŠMT aktuálně zveřejnilo nový Standard studia ICT metodiků včetně samostatného…
30.6.2020 16:31
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo v úterý 30. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…
18.6.2020 21:29
Barbora
Dobrý den, stojím před volbou (pro mě celkem těžkou) výběru specializace. Chtěla bych si…
25.6.2020 10:38
Materiál nabízí úvodní příběh o robůtkovi TIOovi a jeho kamarádovi programátorovi…
29.6.2020 22:32
Článek obsahuje podnětné aktivity na základě zajímavého a atraktivného tématu.…
24.6.2020 9:31
Skupina Metodický portál RVP.CZ
Rada Evropy zveřejnila dotazník k digitálnímu vzdělávání, který je určen pro rodiče…
17.6.2020 23:59
Stralitzia
Odesla bych tam, kde reditel(ka) cti ucitele-kolegy a je objektivni. Drzim palce! Karolina
25.6.2020 10:08
Webinář představí zájemcům všechny klíčové aspekty vztahující se k problematice…
27.6.2020 8:52
Ještě si v této souvislosti dovolím připomenout, že jsme o tom, jak dopadlo ověřování…
17.6.2020 16:17
Skupina Metodický portál RVP.CZ, NPI ČR
Online setkání se konalo ve středu 17. 6. 2020.   Metodický portál RVP.CZ využívá…