Pozor! Jste na staveništi. Více informací zde.
logo RVP.CZ
Přihlásit se


RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1802

Vinařice – místo, kde bydlím

Žáci vytvoří „svůj obraz“ obce, jehož výstupem je plánovaná tříměsíční výstava. Cílem je přiblížit kulturněhistorický kontext obce Vinařice žákům místní ZŠ, a přispět tak k posílení lokální identity a…

Pavla Žvachtová, publikováno 20.11.2007 0:00, zhlédnuto 12833×

Památky UNESCO očima žáků

Příspěvek popisuje propojení vyučovacích předmětů na 2. stupni ZŠ prostřednictvím projektové výuky. Žáci jsou zde motivováni vlastním prožitkem, komunikují v týmech, pořizují, shromažďují a analyzují materiály,…

Jana Vítková, publikováno 9.11.2007 0:00, zhlédnuto 11781×

Pracovní listy ke slovenštině

Metodické listy k využití slovenštiny v rámci běžné výuky.

Kamil Kopecký, publikováno 3.10.2007 0:00, zhlédnuto 8400×

Jak učit

Příspěvek popisuje začlenění českého jazyka a rozvoje komunikace vůbec do ostatních vyučovacích předmětů.

Hana Košťálová, publikováno 3.10.2007 0:00, zhlédnuto 5291×

Krátké prózy 2. poloviny 20. století - Hrabal, Ajvaz

Příspěvek je zaměřen na osobnostní a sociální výchovu. Týká se poznávání lidí, vzájemných lidských odlišností a hledání a hodnocení těchto odlišností.

Jitka Kulovaná, publikováno 2.10.2007 0:00, zhlédnuto 8315×

Seznámení s novým písmenem Š

Možné aktivity při seznamování s novým písmenem při výuce čtení genetickou metodou.

Ilona Čiháková, publikováno 24.9.2007 0:00, zhlédnuto 12338×

Pomluva

Pomocí vstupování do rolí rozvíjení sociální inteligence žáků.

Ivana Honsnejmanová, publikováno 14.9.2007 0:00, zhlédnuto 13113×

Aktivity před četbou - při četbě - po četbě

Příspěvek nastiňuje téma, jak s žáky správně číst, s jakými aktivitami je seznámit v souvislosti se čtením a jak se vyvarovat nejčastějším chybám při čtení.

Ondřej Hausenblas, publikováno 7.9.2007 0:00, zhlédnuto 9780×

Vyučovací hodina s pohádkou z dalekých krajin

Příspěvek je zaměřen na četbu pohádek, především světových, žáci si vytváří Atlas pohádek. Činnost je propojena s výtvarnými aktivitami a s aktivitami prohlubující zeměpisné znalosti.

Ondřej Hausenblas, publikováno 7.9.2007 0:00, zhlédnuto 9344×

Využití knoflíků na 1. stupni ZŠ

Popis souborů témat, který navrhuje využití běžných knoflíků jako názorných pomůcek při edukaci žáků 2. ročníku ZŠ.

Iva Burešová, publikováno 4.9.2007 0:00, zhlédnuto 17763×

1741 — 1750 z celkem 1802


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
24.1.2021 10:07
Monča. F.
Za mě i mé kolegy teda teambuilding ANO! Byl to překvapivě skvěle strávený den. Šéf je…
23.1.2021 18:00
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
22.1.2021 21:21
Pepánek
Tak já si myslím, že žák pod vlivem drog je veliký problém, který je rozhodně třeba…
21.1.2021 8:00
Jak využít pohádku v práci s dětmi v předškolním vzděláváním vám může ukázat…
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
22.1.2021 17:41
Pepínek
Já si myslím, že třeba většina lidí hledá na marihuaně něco špatného a je to…
20.1.2021 11:56
Projekt PPUČ (P od po ra práce učitelů) se zabývá rozvojem gramotností ve vzdělávání v…
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…