RSS kanál aktuálního výběru

Zobrazit:
Celkový počet příspěvků: 1780

Povídání o roletě II

Příspěvek nabízí různé formy práce s textem pro méně zdatné čtenáře. V druhém dílu seriálu žáci procvičí správnou techniku čtení, porozumění čtenému doplňováním celých vět do textu a vlastním…

Petra Pšeničková, publikováno 17.6.2015 8:53, zhlédnuto 3810×, hodnocení: Hodnocení: 2

Povídání o roletě I

Příspěvek nabízí různé formy práce s textem pro méně zdatné čtenáře. V prvním dílu seriálu žáci procvičí techniku čtení, porozumění čtenému doplňováním vhodných slov do textu, sluchovou analýzu a syntézu…

Petra Pšeničková, publikováno 15.6.2015 10:46, zhlédnuto 4392×, hodnocení: Hodnocení: 2

Fombelle, de T.: Tobiáš Lolness

Pracovní list pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 1. stupni ZŠ. Žáci pracují s ukázkou z knihy Tobiáš Lolness a poté s přiloženým pracovním listem. Materiál je součástí projektu Efektivní zvyšování čtenářské…

Mgr. Klára Chlpíková, publikováno 2.6.2015 8:30, zhlédnuto 1463×, hodnocení: Hodnocení: 3

Exupéry, A. de S.: Malý princ

Pracovní list pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 1. stupni ZŠ. Žáci pracují s ukázkou z knihy Malý princ a poté s přiloženým pracovním listem. Materiál je součástí projektu Efektivní zvyšování čtenářské…

Mgr. Klára Chlpíková, publikováno 1.6.2015 8:30, zhlédnuto 3868×, hodnocení: Hodnocení: 3

Čtení s porozuměním – "Devadesátka pokračuje"

Výukový materiál obsahuje úkoly pro žáky ke všem 58 kapitolám knihy Devadesátka pokračuje (FOGLAR, J. Devadesátka pokračuje. 1. vyd. Praha: Olympia, 1969. ISBN neuvedeno. s. 205). Kniha je pokračováním knihy Pod junáckou…

Mgr. Ivana Spěváčková, publikováno 28.5.2015 8:54, zhlédnuto 2616×, hodnocení: Hodnocení: 4

Rozlišování B x D – 4. díl

Poslední díl čtyřdílného seriálu představuje rozšiřující materiál pro rozlišování a fixaci tvarů písmen b, d. Nabízí aktivity, které rozvíjí dovednosti nezbytné pro správné rozlišení podobných tvarů písmen:…

Petra Pšeničková, publikováno 27.5.2015 9:11, zhlédnuto 7457×, hodnocení: Hodnocení: 2

Erben, K. J.: Kytice: Vodník

Pracovní list pro rozvoj čtenářské gramotnosti na 1. stupni ZŠ. Žáci pracují s ukázkou z knihy Kytice od Karla Jaromíra Erbena a poté s přiloženým pracovním listem. Materiál je součástí projektu Efektivní zvyšování…

Mgr. Klára Chlpíková, publikováno 27.5.2015 8:39, zhlédnuto 4966×, hodnocení: Hodnocení: 2

Divoké sny Maxipsa Fíka – vypravování

Žáci se pokusí o dovyprávění příběhu známého večerníčku Divoké sny Maxipsa Fíka od Rudolfa Čechury. Budou se snažit o uplatnění přímé řeči, k čemuž jim napomůže maňásek Maxipsa Fíka. Doporučeno pro 2. ročník ZŠ.

Radka Zemanová, publikováno 26.5.2015 8:53, zhlédnuto 4582×, hodnocení: Hodnocení: 2

Čtení s porozuměním II.

Čteme s porozuměním. V aktivitě je dítěti nabídnut obrázek a k němu čtyři věty. Dítě má za úkol označit tu větu, která se nejlépe hodí k obrázku.

Mgr. Věra Gošová, publikováno 25.5.2015 9:40, zhlédnuto 2938×, hodnocení: Hodnocení: 3

Rozlišování B x D – 3. díl

Třetí díl čtyřdílného seriálu nabízí řadu aktivit pro rozlišování písmen b, d. Navazuje na předchozí dva díly, zaměřuje se především na zrakové, hmatové a sluchové rozlišování hlásek a písmen b, d. Taktéž…

Petra Pšeničková, publikováno 21.5.2015 9:59, zhlédnuto 6099×, hodnocení: Hodnocení: 2

241 — 250 z celkem 1780


         
Nejnovější příspěvky ve wiki Nejnovější diskuze Nejnovější blogy Nejnovější komentáře Nejnovější digifolia
7.1.2020 18:06
Jiří Kolátor
Dobrý den všem. Velice by mne zajímalo,kdy byla změněna písemná norma pro žáky první…
14.1.2020 14:12
Mobilní telefon se stal během poslední ch deseti let nedílnou součástí našeho života. A…
25.1.2020 19:11
Článek toho moc neřekne - anotace je skoro tak dlouhá (krátká) jako článek. 2 odkazy na…
18.1.2020 0:18
Projekt Kolegiální podpora se zaměřuje na učitele základ ní ch i mateřských škol a…
6.1.2020 21:12
Fórum je uzavřené, je určeno pouze pro ředitele a vedoucí pedagogické pracovníky škol a…
9.1.2020 13:36
Již téměř 20 let učím žáky základních a následně středních škol. Asi jako všichni…
21.1.2020 7:39
Je pravda, že rozporovat se dá opravdu všechno. Také se to stále ve větší míře děje.…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV
 
10.12.2019 22:23
canyla
Dobrý den, mám problém s interaktivní tabulí, ukazatel myši na tabuli se mění v jakoby…
8.1.2020 11:26
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
20.1.2020 16:53
Mohl bych rozporovat každý druhý bod, za všechny jen ten poslední: \"Očekávané výsledky…
15.1.2020 12:28
Skupina Průvodce upraveným RVP ZV