- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Kuba jde domů po E a A
Kubík jde domů, smí se ale pohybovat pouze po dlaždicích, ve kterých je obrázek obsahující písmeno E a A. Žáci musí vyznačit správnou cestu.
Abeceda, psací a tiskací písmo
Pracovní list obsahuje kartičky s obrázky, vhodné na zalaminování a rozstříhání. Žáci si zde opakují psací a tiskací písmo.
Slovní skládačky
Jednotlivé kartičky vystříhejte a děrovačkou udělejte dírku nahoře. Pak je svažte nebo spojte patentkou a nechte žáky správně srovnat tak, aby vzniklo slovo na obrázku. Žáci si můžou práci zkontrolovat podle kontrolní…
Předložky z(ze), s(se)
V prezentaci si žáci zopakují způsob psaní a čtení předložek, připomenou si pravidlo pro psaní předložek z(ze) a s(se), nutnost spojení pádové otázky, interaktivně se zapojí vložením správné předložky do slovního…
Zeměpisné názvy ve vyjmenovaných slovech
Pracovní list slouží k procvičení vyjmenovaných a příbuzných slov, která označují zeměpisné názvy – města, obce atd. Žáci hledají názvy v osmisměrce, řadí je podle abecedy, skládají přesmyčky a v závěru spojují…
Beránek
Článek s úkoly a otázkami rozvíjející čtenářskou gramotnost na bázi PISA 2009 s řešením. Vhodné pro žáky 4. tříd a výše. Žáci budou pracovat s knihou Malý princ, kapitola II (Beránek). Kapitolu si nejprve žáci…
Liška
Článek s úkoly a otázkami rozvíjející čtenářskou gramotnost na bázi PISA 2009 s řešením. Vhodné pro žáky 4. tříd a výše. Žáci budou pracovat s knihou Malý princ, kapitola XXI (Liška). Kapitolu si nejprve žáci…
Soubor her do hodin českého jazyka – čtení, literární výchova, psaní – 1. třída
Rozvoj sluchové analýzy a syntézy, sluchového vnímání a paměti, podpora čtenářské gramotnosti, rozvíjení řeči, upevnění a podpora očních pohybů, vnímání prostoru, rozvoj zrakového vnímání a paměti.
Velká abeceda
Materiál obsahuje 34 listů A4 ke každému písmenu české abecedy. List obsahuje 4 tvary písmene a obrázek.
Kdo bude první v cíli
Materiál obsahuje dva pracovní listy. V jednom žáci procvičují předpony s, z, vz a ve druhém vyjmenovaná slova.
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
4.3.2021 17:01
sonirazad71
Jsem učitel prvního ročníku a hodně si dělám starosti s tím, jak budu hodnocen. Když tu…
|
4.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
V ZŠ Hranice – Struhlovsko se dlouhodobě věnují rozvíjení čtenářské gramotnosti a…
|
5.3.2021 10:35
Zdravíme, vzhledem k datu publikace příspěvku je zřejmé, že si jej vyučující…
|
1.3.2021 15:51
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
4.3.2021 10:03
Nika stimulant.cz
fórum Maturity
Ja mám velice dobrou skusenost s produktem Ashwagandha BIO 300 mg. Během zkouškového…
|
2.3.2021 14:51
v blogu Metodický portál RVP.CZ
Podívejte se na výběr nejnovějších/n ej za jímavějších příspěvků Metodického portálu…
|
5.3.2021 9:17
Pracovní list obsahuje obecný úvod k tématu, což hodnotím jako kladné. Bohužel pracuje s…
|
27.2.2021 12:07
Skupina Revize RVP v ICT / 2021
|
|
3.3.2021 19:55
bradacovaj
fórum Online setkávání
Dobrý den. Nedostala jsem se na seminář nedirektivní komunikace, prosím vás, budete ho…
|
1.3.2021 8:30
v blogu Gramotnosti v praxi
Zajímavý obsah, zajímaví hosté. Videa, aplikace. Souhrn celé minikonference ze dne 8. 2.…
|
4.3.2021 12:58
Nejen výborná akce, ale i výborné zpracování do záznamu – rozdělení na jednotlivé…
|
16.2.2021 13:12
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|