- Předškolní vzdělávání
- Základní vzdělávání
- Základní umělecké vzdělávání
- Speciální vzdělávání
- Gymnaziální vzdělávání
- Odborné vzdělávání
- Jazykové vzdělávání
- Neformální vzdělávání
Čtení pro prvňáčky – 8
Pracovní list pro žáky 1. ročníku – rozvoj čtenářské gramotnosti. Žáci si společně přečtou souvislý text a samostatně plní úkoly k textu (kroužkují správné odpovědi podle textu, kreslí obrázek).
Čtení pro prvňáčky – 7
Pracovní list pro žáky 1. ročníku – rozvoj čtenářské gramotnosti. Žáci si společně přečtou souvislý text a samostatně plní úkoly k textu (odpovídají na otázky, doplňují chybějící slova z textu, hledají rýmy).
Čtení pro prvňáčky – 6
Pracovní list pro žáky 1. ročníku – rozvoj čtenářské gramotnosti. Žáci si společně přečtou souvislý text a básničku,samostatně plní úkoly k textu (odpovídají na otázky, hledají rýmy, počítají sloky a verše).
Velká písmena a neohebné slovní druhy
Tento materiál slouží jako test, nebo pracovní list pro opakování velkých písmen a neohebných slovních druhů.
Čtení pro prvňáčky – 4
Pracovní list – rozvoj čtenářské gramotnosti pro žáky 1. ročníku. Žáci si společně přečtou souvislý text a samostatně plní úkoly k textu (odpovídají na otázky, doplňují chybějící slova z textu).
Čtení pro prvňáčky – 3
Pracovní list – rozvoj čtenářské gramotnosti pro žáky 1. ročníku. Žáci si společně přečtou souvislý text a samostatně plní úkoly k textu (odpovídají na otázky, doplňují chybějící slova z textu).
Pračka – čti a vybírej
Žáci mají za úkol spojit s obrázkem pračky všechna slova představující věci, které se mohou prát v pračce (oblečení). V pracovním listu se objevují písmena velké a malé tiskací abecedy, také psací podoba písma.
Les – čti a vyber
Žáci mají za úkol spojit slova, která patří svým významem do lesa, s daným obrázkem. Pracovní list obsahuje písmena velké i malé tiskací abecedy, také psací podobu písma. Možno využít také k enviromentální výchově.
Kořen slova
Pracovní listy slouží k procvičování učiva k tématu kořen slova. V materiálu najdeme cvičení na tvorbu slov se stejným kořenem, dělení slov na kořen, část příponovou a předponovou, cvičení na určování slov se…
Odhalujeme ukrytá moudra
Námět na hodinu či blok hodin českého jazyka a literatury ve čtvrtém nebo pátém ročníku. Žáci pracují ve skupinách. Dešifrují pomocí správně určených slovních druhů a Morseovy abecedy věty, jejichž obsah se poté…
Nejnovější příspěvky ve wiki | Nejnovější diskuze | Nejnovější blogy | Nejnovější komentáře | Nejnovější digifolia |
---|---|---|---|---|
26.1.2021 8:26
Petr Koubek
Z evaluačního dotazníku 8. minikonference OP ČG z listopadu 2020 vybíráme nejčastější…
|
25.1.2021 11:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Zveme vás na 8. minikonferenci digitální gramotnosti která se bude konat 8. 2. 2021 od…
|
22.1.2021 17:14
Pane Tišle,vše, co píšete, je pravda a já naprosto souhlasím. Jen mě udivuje, že teď, v…
|
15.1.2021 19:37
Skupina PPUČ
Dne 8. 12. 2020 se konalo online setkání společenství praxe projektu PPUČ, zaměřené na…
|
|
24.1.2021 21:57
Ivulínek
No, my také u nás v MŠ budeme dělat kompletně nová plastová okna a tak mě napadlo, že…
|
25.1.2021 8:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Využíváte a tvoříte ve své výuce se žáky videa? Možná se vám bude hodit článek…
|
22.1.2021 15:52
Digitální optimismus pana Brdičky je bezbřehý. Ale pokud jsme ochotní vzdát se i tak…
|
15.1.2021 10:44
Skupina PPUČ
1. 12. 2020 se konalo online společenství praxe Umění a kultura. Setkáním nás provázel…
|
|
24.1.2021 15:43
Kamilka
Ahoj, já sama se připravuji na přijímačky na vysokou školu a zároveň na maturitu. Je to…
|
23.1.2021 18:00
v blogu Gramotnosti v praxi
Gramotnosti s UčíTelkou Možná jste na jaře zaznamenali projekt UčíTelka. Jeho cílem bylo…
|
18.1.2021 16:34
Tak s tímhle tedy rozhodně nemohu souhlasit! Já jsem velkým fanouškem různých výletů a…
|
14.1.2021 14:30
Skupina Cesta k výjimečnosti
Webová stránka obsahuje základní sylabus, text programu, metodiku a přílohy vzdělávacího…
|
|